Lijkt me wel een leuk programma worden.
quote:Of Tatum goed kan neuken.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:45 schreef Mazx het volgende:
..en wat is je vraag?
quote:Ik denk het wel
Op vrijdag 2 mei 2003 16:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Of Tatum goed kan neuken.
quote:Als Marten en Simon maar wegblijven
Op vrijdag 2 mei 2003 16:48 schreef Vampier het volgende:
Mijn god... publiciteit.....
quote:meldt je in dit topic even hoe laat je belt, zet ik even de radio aan
Op vrijdag 2 mei 2003 16:46 schreef SunChaser het volgende:Of Tatum goed kan neuken.
quote:ja, zoiets had ik ook gehoord ja, was zelfs in het kwalitiets programma RTL-Boulevard.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:25 schreef Veerboot het volgende:
Hij wilde er toch juist niets meer mee te maken hebben?
Zoiets had ik gehoord iig.
maar Ruud kan er eigenlijk ook niet echt omheen,...
we zullen het wel zien, en is t echt belangrijk wie wat doet op die dag???
quote:Ik hoorde het geloof ik bij het echte kwaliteitsprogramma Barend&vanDorp. Maar kan ook wel Boulevard geweest zijn idd
Op vrijdag 2 mei 2003 21:13 schreef johnplayer het volgende:
ja, zoiets had ik ook gehoord ja, was zelfs in het kwalitiets programma RTL-Boulevard.
quote:Hij wil niets meer over over PF zeggen, maar men kan er wel vragen over aan hem stellen?
Op vrijdag 2 mei 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
RdW zei idd bij B&vD nooit meer iets over PF te willen zeggen. Maar hij wil denk ik niet om 6 Mei heen.
quote:Ik denk dat hij dus alles over PF gaat vertellen, het wordt een speciale zes mei uitzending rond de dood van PF. Iedereen die er bij betrokken was (muz van Volkert neem ik aan) is aanwezig in de studio.
Op vrijdag 2 mei 2003 22:28 schreef Veerboot het volgende:[..]
Hij wil niets meer over over PF zeggen, maar men kan er wel vragen over aan hem stellen?
quote:Jawel, maar hij wilde aan geen enkel ander programma wat erover ging meewerken, omdat hij het achter zich wilde laten. Maar voor zijn eigen programma maakt hij een uitzondering? Vind ik wat raar.
Op vrijdag 2 mei 2003 22:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat hij dus alles over PF gaat vertellen, het wordt een speciale zes mei uitzending rond de dood van PF. Iedereen die er bij betrokken was (muz van Volkert neem ik aan) is aanwezig in de studio.
quote:Zou ook een beetje raar zijn als die er helemaal niks aan doet.
Op zaterdag 3 mei 2003 00:40 schreef Veerboot het volgende:Maar voor zijn eigen programma maakt hij een uitzondering? Vind ik wat raar.
En nu heeft die alles in eigen hand. Kan die precies bepalen wat die doet en hoe.
Maar op www.ruuddewild.nl kun je uitzendingen terugluisteren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |