abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10160406
hmm mn post is weg...

Ok voor de twijfelaars..

Het klopt dat ik zelf 2000 euro netto verdien en werk daar keurig mn uren voor. En ik run ik idd met 2 collega's 4 bedrijven.
Wat denken jullie dat je geen vast salaris afspreekt met je boekhouder als je een bedrijf hebt? Of denken jullie dat jullie baas van de lucht leeft?

Mijn bijbeun actie kan hopelijk na verloop van tijd binnen de zaak worden genomen, maar voorlopig is dat mijn potje!!

En nee ik ben kosamui en alleen kosamui.. ik geen geen geert of whatever

We zij ook idd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om geld in te investeren. De zaken gaan niet slecht maar zoals in het vorige topic al beschreven... de winstmarge moet omhoog ofwel de omzet moet omhoog.

Dus als er mensen zijn die een beetje een fatsoenlijk idee hebben. DUS niet in de trant van kontn#@ker op een station, wil ik daar serieus op in gaan. Een goede partner in business is beter dan een verre buur ( of zoiets..)

Ik geloof sterk in tips van anderen, want zo zijn we ook aan een call centre gekomen..

Voor diegene die een beetje lopen te lallen in de vorige post... doe dat op een afzeikforum ofzo.

Ik wil hier gewoon een leuke post met goede ideetjes en misschien wel meer dan alleen een idee.

Dus...... heb je iets zinnigs te melden hebt GIMME

pi_10160497
Denk je niet dat er een reden is dat je vorige topic gesloten is...?
pi_10160538
nou nee .. vanwege de kwaliteit van de andere topics hier??

Of vanwege de ikzoekeenbaanenweetnietwatikwil mensen?

You tell me

pi_10160590
loser
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:32:02 #5
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_10160631
Ik snap dus geen fuck van dit verhaal! Toen je oude post maar eens opgezocht. En toen begon het duidelijker te worden! Het is overigens nog steeds vaag!
Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:45:38 #6
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_10161011

En nu in begrijpbare taal?

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_10161512
Het heeft vast te maken met met dit topic:
tja wat is veel

En die is op slot gegaan omdat het lijkt alsof iemand niet snapt hoe je een reactie moet posten. Dus deze gaat ook dicht.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')