nu hoor ik er echter niets meer van , wanneer word hij uitgebracht
op de site van microsoft kan ik niets vinden over releasedatum...
quote:Nee dat was windows.net server
Op donderdag 1 mei 2003 11:22 schreef Kreator het volgende:
Is longhorn niet gewoon windows 2003 (xp server)? Ik kan me vergissen, MS heeft nogal veel schuilnamen....
Longhorn is idd de opvolger van XP en als ik me niet vergist wordt ie volgend jaar ergens uitgebracht
Verder ben ik meer geinteresseerd in Blackcomb, wat weer na Longhorn verschijnt; dit schijnt namelijk echt revolutionair te worden. Maar ja, dat heeft Microsoft natuurlijk al vaker geroepen.
quote:waarschijnlijk komt ie in 2005 uit
Op donderdag 1 mei 2003 11:21 schreef ID-Tweak het volgende:
een tijdje terug hoorde ik mensen nogal eens praten over Windows longhorn...(de opvolger van windows XP), ik heb de beta versie in werking gezien en vond em erg fijn.nu hoor ik er echter niets meer van
, wanneer word hij uitgebracht
op de site van microsoft kan ik niets vinden over releasedatum...
quote:tja, dat was met Windows 95 / 98 / ME / 2000 en XP ook al het geval.
Verder ben ik meer geinteresseerd in Blackcomb, wat weer na Longhorn verschijnt; dit schijnt namelijk echt revolutionair te worden. Maar ja, dat heeft Microsoft natuurlijk al vaker geroepen.
quote:die schuilnamen zijn projectnamen.. blackcomb, longhorn en whistler zijn allemaal ski-pistes in de buurt van het MS hoofdkwartier in Redmond
Op donderdag 1 mei 2003 11:22 schreef Kreator het volgende:
Is longhorn niet gewoon windows 2003 (xp server)? Ik kan me vergissen, MS heeft nogal veel schuilnamen....
quote:Ski pistes? Verzin je dit, of is het nog echt ook nog?
Op donderdag 1 mei 2003 15:01 schreef Beathoven het volgende:[..]
die schuilnamen zijn projectnamen.. blackcomb, longhorn en whistler zijn allemaal ski-pistes in de buurt van het MS hoofdkwartier in Redmond
quote:http://www.whistler-blackcomb.com/
Op donderdag 1 mei 2003 15:04 schreef Nake het volgende:[..]
Ski pistes? Verzin je dit, of is het nog echt ook nog?
Als er mee rliggen, weet je de opvolgers ook al
het is echt zo.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:04 schreef Nake het volgende:[..]
Ski pistes? Verzin je dit, of is het nog echt ook nog?
Als er mee rliggen, weet je de opvolgers ook al
quote:Als daar nog Ski Pistes tussenstaan die ze niet als projectnaam gebruikt hebben dan zullen die waarschijnlijk in de toekomst wel gebruikt worden
Whistler, CanadaThe Whistler/Blackcomb area offers some of the biggest vertical drops to be found in North America. There is a huge amount of high- altitude off-piste bowl-skiing, as well as some challenging tree-skiing. There are some extremely steep chutes in the area around Glacier Creek, including the intimidatingly named, 41-degree, Couloir Extreme. The Longhorn and Merlin's are popular places at the end of the afternoon, while late on the places to hang out are Garfinkel's, Tommy Africa's and The Savage Beagle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |