Ben er alleen wel bang voor dat het een slap aftreksel is van Star Wars epI (en hoe slap was die al niet???). Verder zag ik ook nog zo'n 'Amerikaans leuk bedoeld comedy element' in de film en daar zit ik al helemaaaaaal niet op te wachten.
Maak OF een mooie fantasy (of ieder ander genre) film OF maak een comedy...
Maar goed, da's een ander verhaal.
Wie heeft er info over D&D???
Ik denk dat je beter kan wachten op Lord of the Rings, ook al duurt dat nog wat langer.
quote:Hmm je vindt het niet zo'n geweldige film?
Op 28 januari 2001 02:51 schreef Will3mPi3 het volgende:
Zware baggerfilm, slechts kijken als je niet uit je stoel/bioscoop kan komen door intredende rigor mortis
Ik denk dat ik die film wel ga bekijken, ik oordeel later wel
en kan em je afraden.., zijn helaas weinig goede fantasy films, en dis daar geen uitzondering op
quote:Ik ga er vanuit dat je de
Op 25 januari 2001 11:15 schreef Kipman het volgende:
In de tussentijd kunnen we mooi genieten van de tekenfilm Dungeons & Dragons, elke werkdag op Fox Kids rond half 5.
quote:Ehm nee, eigenlijk niet. Ik keek er vroeger altijd naar en het is vooral jeugdsentiment dat ik het leuk vind om er naar te kijken.
Op 28 januari 2001 13:26 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ga er vanuit dat je de-smiley vergeten was.
quote:ja idd. Ik keek er vroeger altijd naar en nu kan het weer ongestoord..heerlijk
Op 29 januari 2001 12:24 schreef Kipman het volgende:
Ehm nee, eigenlijk niet. Ik keek er vroeger altijd naar en het is vooral jeugdsentiment dat ik het leuk vind om er naar te kijken.
quote:Komt omdat veel films gebaseerd zijn op boeken en het verfilmen gaat in Hollywood vaak verkeerd...
Op 28 januari 2001 02:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Toch wel jammer eik dat er in deze genre weinig goede films gemaakt worden.Ik denk dat ik die film wel ga bekijken, ik oordeel later wel
quote:...zei degene die een userpic en usernaam heeft van een Sesamstraat-karakter!
Op 28 januari 2001 13:26 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ga er vanuit dat je de-smiley vergeten was.
quote:Mmmz, wat dacht je van Labirynt en Never Ending Story (alleen deel 1
Op 28 januari 2001 02:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Toch wel jammer eik dat er in deze genre weinig goede films gemaakt worden.Ik denk dat ik die film wel ga bekijken, ik oordeel later wel
Wie kennen er meer?
Ik heb trouwens ooit op SBS een soort conan kloon gezien, maar ik kan er niks over terug vinden. Ik geloof dattie Iron Warrior heette, maar dat weet ik dus niet zeker... Het was iig een film die erg vaag was met een donker harige gozer die omringd door ontblote dames allerlei bad guys in mootjes hakte.... klinkt dit iemand bekend in de oren?
quote:Hmm was dat Red Sonja?
Op 16 februari 2001 09:39 schreef Witchfynder het volgende:
Nou... binnen het fantasy genre zijn de Conan films nog steed top vind ik..vooral de eerste..
quote:Nee, de eerste was Conan the Barbarian, de tweede Conan the Destroyer. Red Sonja is meer een soort spin-off waarin Arnold Schwarzenegger een ander karakter speelt dan Conan.
Op 16 februari 2001 20:42 schreef zodiakk het volgende:
Hmm was dat Red Sonja?
Gaat het nou ook zo in de film? De fighter wil de skeleton gaan matten. Uit zijn zak pakt hij een dobbelsteen. Hij berekent dat hij met zijn Thaco een 11 moet gooien om door de AC van de vijand heen te slaan. De dobbelsteen rolt door het gras...... een 20, critical hit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |