abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:19:54 #1
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125402
Hier vervolgen we onze discussies, opmerkingen, vragen, nieuwtjes etc kortom alles om over te praten mbt. fantasy.

zie deel 3 The Island Fantasy Tavern (praat topic 3)

voor character beschrijvingen: http://www.dreamersweb.nl/character.htm

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:21:59 #2
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10125422
Die van jou was eerder dus die van mij kan op slot.

Van mij gisteren geen fantasy posts en vandaag denk ik ook niet , beetje drukjes .

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:24:04 #3
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10125451
andere is op slot
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:25:07 #4
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10125467
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:24 schreef pluisje het volgende:
andere is op slot
dank je ..

---

Ohw * Lord Dreamer kreeg net een inspiratie golf.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:25:28 #5
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125472
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Die van jou was eerder dus die van mij kan op slot.

Van mij gisteren geen fantasy posts en vandaag denk ik ook niet , beetje drukjes .

geeft niets ik ben druk druk aan het typen. Vandaag komt er hopelijk iets moois
Ik had een gekke ingeving is er animo voor een storyteller topic? ik bedoel dan een topic waar je korte verhaaltjes kunt plaatsen of anekdotes als rollenspeler/dm?
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_10125494
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:25 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Ik had een gekke ingeving is er animo voor een storyteller topic? ik bedoel dan een topic waar je korte verhaaltjes kunt plaatsen of anekdotes als rollenspeler/dm?

Count me in! Hoe had je het in gedachten?

Nog express aan het F5-en geweest, maar jullie waren me allebei voor met het plaatsen van het topic. Ik tik te langzaam denk ik. mompel grrmph

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 01-05-2003 09:29]

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:28:08 #7
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10125507
quote:

[..]

Hey dat is een leuk idee zxeg .. cewl !
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:31:04 #8
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10125534
quote:

[..]

Hebbie van mij gepikt, zat er ook al aan te denken
Niet beleefd om mensen hun gedachten te lezen
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10125547
Maar zit er niet een groot verschil tussen Storyteller en anekdotes van rollenspellen?

Want een anekdote kan ook een kort stukje van een compleet verhaal zijn bijvoorbeeld.

/offtopic
Ehmm, Nyphai ben jij dat trouwens die op afwezig staat in mijn MSN? (Sorry ik kan de naam niet goed plaatsen)

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 01-05-2003 09:34]

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:32:19 #10
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125553
de gedachte is vrij simpel, je hebt de ruimte om een kort verhaaltje te posten, let op kort is kort dus niet pagina lange posts. Gewoon een kort verhaaltje of sprookje. Ook kun je een humoristische of spannende gebeurtenis delen met andere fantasy fans door ze in een post neer te zetten.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:33:30 #11
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125563
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:31 schreef Werik het volgende:
Maar zit er niet een groot verschil tussen Storyteller en anekdotes van rollenspellen?

Want een anekdote kan ook een kort stukje van een compleet verhaal zijn bijvoorbeeld.

je anekdote kun je toch ook beschrijven vanuit het character perspectief? dan is het ook een soort verhaaltje
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:34:50 #12
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125581
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:31 schreef nyphai het volgende:

[..]

Hebbie van mij gepikt, zat er ook al aan te denken
Niet beleefd om mensen hun gedachten te lezen

tss vergeet ik weer dat alleen mijn fantasy ik deze krachten bezit. Tss waar zit ik toch met mijn gedachten
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:43:31 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10125678
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:34 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

tss vergeet ik weer dat alleen mijn fantasy ik deze krachten bezit. Tss waar zit ik toch met mijn gedachten

Diep in je verhaaltjes .. maare komen we de kerker nog uit jij kan je opsplitsen in meerdere Barretjes maar ehm ikke niet.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:49:34 #14
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10125743
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:43 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Diep in je verhaaltjes .. maare komen we de kerker nog uit jij kan je opsplitsen in meerdere Barretjes maar ehm ikke niet.

oei oei het gedachten lezen virus heeft toegeslagen ik ben namelijk druk aan het typen aan die post.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:51:51 #15
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10125768
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:49 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

oei oei het gedachten lezen virus heeft toegeslagen ik ben namelijk druk aan het typen aan die post.

oei zal het niet meer doen ...:P
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:29:52 #16
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10126301
zow en dat is post 1
Okiedokie LD ik hoop maar dat je zwaard niet bot is geworden van al dat demonenbloed want je hebt nu een andere knakker voor je zijn bloed heeft ene beetje een lastig bij effect
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:33:02 #17
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10126340
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:29 schreef Bar_the_Grey het volgende:
zow en dat is post 1
Okiedokie LD ik hoop maar dat je zwaard niet bot is geworden van al dat demonenbloed want je hebt nu een andere knakker voor je zijn bloed heeft ene beetje een lastig bij effect
Hij's weer fijn heb ik dat een beetje accu zuur op m'n mooie harnas .. Kan dat beest niet gewoon een schop onder z'n hol krijgen
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:38:27 #18
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10126412
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:33 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hij's weer fijn heb ik dat een beetje accu zuur op m'n mooie harnas .. Kan dat beest niet gewoon een schop onder z'n hol krijgen

wie weet kun je hem verjagen door hem de gehele collectie van fransje bauer kado te doen. das ook een mogelijkheid. Maar ik denk dat ik als Questor ook maar voortaan me anders ga kleden, jij hebt nog een harnas, ik heb slechts een wit gewaad. Dadelijk sta ik nog in mijn onderbroek tegen dat gedrocht. maar dat geeft hem wel weer afleiding waardoor jij kunt toeslaan
pi_10126847
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:38 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

wie weet kun je hem verjagen door hem de gehele collectie van fransje bauer kado te doen. das ook een mogelijkheid. Maar ik denk dat ik als Questor ook maar voortaan me anders ga kleden, jij hebt nog een harnas, ik heb slechts een wit gewaad. Dadelijk sta ik nog in mijn onderbroek tegen dat gedrocht. maar dat geeft hem wel weer afleiding waardoor jij kunt toeslaan

Afleiding in positieve of negatieve zin? Ik ben benieuwd naar LD zijn reactie, leuk stuk om te lezen.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:06:46 #20
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10126918
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:03 schreef Werik het volgende:

[..]

Afleiding in positieve of negatieve zin? Ik ben benieuwd naar LD zijn reactie, leuk stuk om te lezen.

misschien vanavond, maar heb al wel wat verzonnen
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:23:16 #21
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10127252
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:06 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

misschien vanavond, maar heb al wel wat verzonnen

ow wee als je dat gedrocht zijn adem in mijn gezicht laat blazen of laat staan het wezen over me laat doen
pi_10127480
Ik loop eigenlijk nu al 2 dagen rond met een 2e stukje voor mijn topic. Ik wordt alleen telkens gestoord als ik ermee bezig ben of de tijd die ik ervoor heb is tekort. Mwah, misschien ook vanavond maar proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 01-05-2003 11:42]

donderdag 1 mei 2003 @ 11:37:45 #23
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10127561
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:23 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

ow wee als je dat gedrocht zijn adem in mijn gezicht laat blazen of laat staan het wezen over me laat doen

pi_10127645
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:23 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Dan kun je toch verzorgd worden door 1 of andere betoverende verpleegster Je kunt er vast wel een paar bedenken
pi_10128691
Na het onderzoeken van de deur blijkt dus dat er geen val op de deur geplaatst is. Eerst maar eens voelen of de deur soepel open gaat dan.
Op het moment dat de roque de deur deurklink naar beneden duwt gaat de val af die de roque dus blijkbaar over het hoofd heeft gezien. Verdwaast kijkt de roque om zich heen. Hij kon toch zweren dat de elf die achter hem stond net tegen hem aan het praten was.

Zulke stukjes bedoel je Bar?
Dit is een anekdote/gebeurtenis uit de vorige D&D sessie die wij hebben gespeeld. Beetje kort stukje. Ik zou hem eventueel langer kunnen maken. Ik vind het persoonlijk wel leuk een open einde. Gaat nu even alleen om het voorbeeld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')