quote:nou zal ik het dan maar ff doen...
Op woensdag 30 april 2003 22:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb vaak het idee van niet, dus meiden willen alleen sex in ruil voor materiele en immateriele zaken, of voor het instinct dat er kinderen moeten komen... dus niet omdat ze de man die er om vraagt willen plezieren. Mijn conclusie is dus dat meiden eigenlijk niet van sex houden, maar er door instincten en eigen gewin vaak wel aan doen.. juiste conclusie?
JA!! wij houden van seks
(waar blijft t slotje)
quote:Wat willen ze nu volgens jou?
Op woensdag 30 april 2003 22:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...dus meiden willen alleen sex in ruil voor materiele en immateriele zaken, of voor het instinct dat er kinderen moeten komen...
Het word hoog tijd dat jij eens wat vrouwen gaat leren kennen en er normaal mee omgaat, dan zal je zien dat vrouwen gewoon mensen zijn en geen rare wezens(oh oh wat zeg ik nu, grinnik).
Grove nonses dus wat je zegt, vrouwen kunnen zelfs veel meer plezier aan sex beleven als mannen, vrouwen zijn gebouwd op meerdere en meersoortige orgasme's......
Om helemaal voor mijzelf te spreken, ik heb sex omdat ik dat lekker vind en omdat ik geil ben dan, ik hoef er NIETS voor terug, alleen genot
quote:pssst, het is BHFH.
Op woensdag 30 april 2003 22:07 schreef erodome het volgende:
Tjee wat een beeld van vrouwen heb jij toch lieverd....Het word hoog tijd dat jij eens wat vrouwen gaat leren kennen en er normaal mee omgaat, dan zal je zien dat vrouwen gewoon mensen zijn en geen rare wezens(oh oh wat zeg ik nu, grinnik).
Grove nonses dus wat je zegt, vrouwen kunnen zelfs veel meer plezier aan sex beleven als mannen, vrouwen zijn gebouwd op meerdere en meersoortige orgasme's......
Om helemaal voor mijzelf te spreken, ik heb sex omdat ik dat lekker vind en omdat ik geil ben dan, ik hoef er NIETS voor terug, alleen genot
Mijn antwoord:
spreekt voor zichzelf natuurlijk
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:11 schreef Graveworm het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen (man of vrouw) die van sex houden zijn ziek, dat weet iedereen.
Dus iedereen is ziek....hm...
okay...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |