abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10118740
Tot hoever laat jij het toe qua je vriend of vriendin die met iemand anders omgaat?

ik zelf ben al heel snel jaloers maar voor mij was er ook 2x een reden voor en ik deed me best om 2x 2 verschillende meisjes te vertrouwen, maar zij liepen gewoon te kloten. zieliger voor hun dan voor mij, maarja.

opzich zal het bij mij waarschijnlijk hierdoor nooit meer voorkomen dat ik totaal niet jaloers ben.

ik heb nu een vriendin, de langste relatie tot nu toe is dit (veel langer dan de vorige) en ik vertrouw haar. maar ik weet hoe manipulatief sommige mensen kunnen zijn, dus ik vertrouw mijn vriendin wel, maar ze is niet manipulatie-proof...

maarja, ik trek het al slecht als ze iemand bijv. een vriendschappelijk zoentje zou geven, op de mond al helemaal (vorige vriendin deed dat bij al haar ex-en, beetje vaag, maar met wat moeite kon ik het wel accepteren) knuffels kan ik wel accepteren, maar dan moet het niet teveel zijn.

sowieso is het hier niet allemaal zo knuffelig en zoenerig enzo, dus alles wat enigzinds zo is is voor mij al best een reden om me daar naar over te voelen, want als zoiets gebeurt dat zoekt die jongen al gauw meer ipv alleen vriendschap.

sommige lui vinden volgens mij alles best zolang ze maar niet tongzoenen en/of met elkaar naar bed gaan.

ik vind dat niet best, maar ik vind het ook niet oke als mijn vriendin meer contact met een andere jongen dan ik zou hebben, of meer aandacht aan die ander besteden en alleen ff bij mij komt voor knuffels, zoentjes en sex ofzo...

nouja, excuses voor het door-elkaar-verhaal...

meningen graag!

pi_10118940
Heel begrijpelijk dat je sneller jarloes word. Ik heb in mijn relatie (al ruim 3 jaar nu) afspraken gemaakt al aan het begin. En dat gaat goed. Er zijn dus dingen die wel door de beugel kunnen en dingen die dat dus absoluut niet kunnen. bv. Een kus op de mond mag (bij begroeting of afscheid ofzo), een vriendschappelijke knuffel kan uiteraard ook. Zo kunnen er ook geen misverstanden ontstaan. Ik denk dat jij dat ook met je vriendin moet doen.....Dan zitten jullie wat dat betreft igg op de zelfde lengte. Succes.
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_10119364
kep ongeveer t zelfde. ik kon het eiglijk al niet heben als ze met een andere jongen onwijze lol kan hebben. Niet dat ik haar niet vertrouw, maar juist omdat je niet weet wat die ander van plan is.

ik kan je iig het advies geven om minder jaloers te worden, anders gaat het niet goed, helaas

succes

pi_10120154
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:50 schreef DrNizeGuy het volgende:
ik kan je iig het advies geven om minder jaloers te worden, anders gaat het niet goed, helaas

succes

Inderdaad, want zij ziet het als normaal om een andere jongen een kus op zijn mond te geven (wat in mijn ogen ook gewoon moet kunnen) en als jij daarop te jaloers reageert, kan dat haar benauwen... Tis misschien lastig voor jou, maar je moet wel bedenken dat jij degene bent bij wie ze aan het eind van de avond eindigd... (als het goed is )
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_10120179
Doe niet zo bezitterig joh...

Brr krijgt elk mens het benauwt van hoor

Lopen ze weg

zucht
pi_10120298
als ik genoeg zekerheid krijg van mijn vriend dat ik de enige voor hem ben, dat ik hem dus ook kan vertrouwen, dan geef ik hem veel vrijheid. Wat ik liever niet wil dat ie doet: zoen op de mond, intense knuffels, andere meisjes vaker zien dan mij.

maar als ik de zekerheid niet heb, ben ik helaas veel sneller jaloers.

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_10121506
met mijn huidige vriendin gaat alles prima hoor (om misverstanden weg te helpen)

alleen als ze mensen een zoen op de mond zou geven zou ik toch eens willen weten waarom dat moet.

ik vind op de mond namelijk alleen iets dat je met je vriend/in doet.
en anders kan het gewoon op de wang.

of niet dan... ?

pi_10122292
ik ben niet bepaald jaloers

als mijn vriend meerdere "gewone" vriendinnen heeft die ik ook ken, dan mag hij daar best mee gaan stappen en ze een knuffel geven of een kus op de wang. Als hij ze op de mond kust dan heb ik er wel problemen mee.

Maar ik zou me vriend niet gaan claimen en zeggen dat hij niet meer met meisjes om mag gaan. Want zelf wil ik ook vrijheid hebben en gewoon met me vrienden kunnen omgaan als ik verkering heb.

pi_10126559
Ik ben ook een redelijk jaloers typje na wat dingen mee gemaakt te hebben met mijn huidige vriend en zijn ex vriendin. Daarom hebben wij daar goede afspraken over gemaakt wat wel en niet mag met haar.
met andere meisjes heb ik daar minder problemen mee. Dit komt vooral omdat die andere meisjes vriendinnen zijn van mij, of gewoon kennissen, waarvan ik weet hoe ze in elkaar zitten.

Als ik het meisje niet ken dan word ik jaloers, want dan weet ik niet wat het meisje van mijn vriend wil. Al weet ik dat ik mijn vriend ect wel kan vertrouwen. Alleen ik vertrouw de meisjes niet. en in het begin van onze relatie vertrouwde ik mijn vriend niet i.v.m. die ex vriendin. maar nu wel. dat heeft hij helemaal goed gemaakt en ik hoop heel oud met hem samen te worden zonder jaloezie.

Ho ik vergeet er bij te vermelden wat ik dan toe laat en wat niet.

Bij zijn ex vriendin mag hij niks(hehe) nee geintje. Hij mag er 3 kussen op de wang geven en niet meer zo als eerst stiiekum achter mijn rug om op zijn mond. maar ik heb liever niet dat hij haar knuffelt of net anders om. Hij mag ook met haar praten en doen zolang hij maar niet heel de tijd van me weg is.

Met mijn beste vriendin mag hij "alles". en met mijn andere vriendinnen mag gewoon doen zoals hij is bij andere vrouwen.

en als het goed is weet hij dat allemaal. na er veel over te hebben gehad en bla bla bla houd hij zich er goed aan de laatste tijd. dus ik ben een tevreden vriendinnetje
gr lekkertje

[Dit bericht is gewijzigd door Lekkertje op 01-05-2003 10:52]

pi_10127815
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:38 schreef wastedmind het volgende:
alleen als ze mensen een zoen op de mond zou geven zou ik toch eens willen weten waarom dat moet. ik vind op de mond namelijk alleen iets dat je met je vriend/in doet. en anders kan het gewoon op de wang.
WORD UP!!!
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:53:11 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_10127931
Het ligt bijn mij ook erg aan de persoon. Mijn ene ex ging gewoon veel met vrouwen om, had ook een hele goeie vriendin. Hij was gewoon een beetje een vrouwenman en ik was toen eigenlijk nooit jaloers als ie met een meisje stond te lullen of zo.

Mijn meest recente ex is een echte mannenman en is nog nooit vriendschappelijk met een vrouw omgegaan die niet de vriendin van een vriend van hem was. Als hij close zat te doen met een meisje voelde ik me daar wel ongemakkelijk en jaloers onder.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:03:54 #12
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_10128183
ja als ik het zo lees dan benauwt het mij ook wel een beetje. Maar denk dat het beste is dat je elkaar wat meer ruimte geeft in dit soort dingen. Je kan denk het beste afspraken hierover maken met elkaar van wat je wel acceptabel vind en wat niet. En blijf daar bijde eerlijk over en spreek elkaar aan als het tever gaat..

Ik heb er zelf nie zoveel last van en mijn vriendin gelukkig ook niet.

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_10130058
Ik vind het soms echt overdreven hoe jaloers mensen kunnen zijn... Ik bedoel, als je vriend/vriendin niet eens meer met iemand van het andere geslacht mag omgaan... *pfff* Je vriend/in is niet je eigendom ofzo, en trouwens, als je er zo kort op zit, dan wek je alleen maar in de hand dat ze het achter je rug om gaan doen...
Wat ik ook zo belachelijk vind is dat mensen boos worden als hun vriend/in naar iemand anders kijkt of zegt dat hij/zij iemand anders bv. een lekker ding vindt. Dit soort dingen moet je toch gewoon tegen elkaar kunnen zeggen??

Mijn vriendin is bi, dus die kan in theorie iedereen leuk vinden. Moet ik haar dan maar verbieden met iemand om te gaan? Ze mag van mij iedereen zien die ze wil hoor. En ook knuffelen, kus op de mond enzo, vind ik allemaal okee. Zelfs zoenen is bespreekbaar bij ons. Maar ik weet dat ze dat ook niet zou doen als ik me er niet prettig bij zou voelen.

Volgens mij gaat het er gewoon om dat je elkaars grenzen respecteert, maar ik vind eerlijkheid in een relatie eigenlijk veel belangrijker. Dus dat je het eerlijk zegt wanneer je iemand leuk vindt ipv het niet zegt omdat je bang bent dat de ander boos wordt... Ben ik nou raar?

pi_10130156
Ik ben ook best jaloers ben ik achter gekomen. Als mijn vriend met een meisje praat die ik niet ken, krijg ik altijd een kutgevoel. Is dat normaal? In principe vind ik dat mijn vriend alles mag, behalve met een ander meisje kussen, sex hebben en alles wat erop lijkt. Ik vind het ook niet zo leuk als hij iets afspreekt met een meisje die ik niet ken, zonder dat ik ervan af weet. En dat ze dan samen iets gaan doen zonder mij. Dat loopt vaak verkeerd af. Dan zijn ze opeens verliefd op elkaar en gaan ze er samen van door. Dat is pas kut, hele relatie naar de klote door een of andere stomme kut! Dan vraag je je af of de hele relatie wel iets betekent heeft.
Ik hoop dat mijn vriend zoiets nooit zou doen, want ik wil hem echt niet kwijt, nooit meer!
pi_10132702
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:35 schreef Bounty het volgende:
Ik ben ook best jaloers ben ik achter gekomen. Als mijn vriend met een meisje praat die ik niet ken, krijg ik altijd een kutgevoel. Is dat normaal? In principe vind ik dat mijn vriend alles mag, behalve met een ander meisje kussen, sex hebben en alles wat erop lijkt. Ik vind het ook niet zo leuk als hij iets afspreekt met een meisje die ik niet ken, zonder dat ik ervan af weet. En dat ze dan samen iets gaan doen zonder mij. Dat loopt vaak verkeerd af. Dan zijn ze opeens verliefd op elkaar en gaan ze er samen van door. Dat is pas kut, hele relatie naar de klote door een of andere stomme kut! Dan vraag je je af of de hele relatie wel iets betekent heeft.
Ik hoop dat mijn vriend zoiets nooit zou doen, want ik wil hem echt niet kwijt, nooit meer!
ja is normaal...

tis pas erg als een jongen geen begrip voor jouw onzekerheid en angst heeft en jou een schuldgevoel geeft dat jij fout zit, dat jij hem belemmert in zijn contacten terwijl het daar helemaal niet om gaat.En dat hij maar niet snapt waarom jij liever niet wilt dat hij prive afspreekt met meisjes die jij totaal niet kent en niet weet hoe ze zijn enzo.Dit is pas erg...jongens die je niet invoelen...

pi_10133270
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:43 schreef Emel het volgende:
als ik genoeg zekerheid krijg van mijn vriend dat ik de enige voor hem ben, dat ik hem dus ook kan vertrouwen, dan geef ik hem veel vrijheid. Wat ik liever niet wil dat ie doet: zoen op de mond, intense knuffels, andere meisjes vaker zien dan mij.
probeer ook niet jarloers te zijn, maar is af en toe wel moeilijk. Er zijn namelijk van die wijven die echt kwaad willen en kunnen gaan zitten stoken. geloof me!!! vertrouw HEM zeker, maar al die andere niet!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_10133393
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:27 schreef sabientje het volgende:

[..]

probeer ook niet jarloers te zijn, maar is af en toe wel moeilijk. Er zijn namelijk van die wijven die echt kwaad willen en kunnen gaan zitten stoken. geloof me!!! vertrouw HEM zeker, maar al die andere niet!

hoe kun je niet jaloers zijn bij de volgende situatie:
hij: ik ga binnenkort met X uit
ik: wie is X?
hij: heb ik ooit de naam wel genoemd. Ik mail al paar maanden met haar en we willen met elkaar afspreken.
ik: oh, je mailt al paar maanden met haar? Dat hoor ik nu pas?
pi_10133611
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:27 schreef sabientje het volgende:
vertrouw HEM zeker, maar al die andere niet!
Ik begrijp zulke uitspraken nooit. Als je je eigen vriend vertrouwt, wat is dan het probleem? Ben je bang dat hij met het 'overmacht'-excuus gaat komen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_10133619
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:32 schreef Emel het volgende:

[..]

hoe kun je niet jaloers zijn bij de volgende situatie:
hij: ik ga binnenkort met X uit
ik: wie is X?
hij: heb ik ooit de naam wel genoemd. Ik mail al paar maanden met haar en we willen met elkaar afspreken.
ik: oh, je mailt al paar maanden met haar? Dat hoor ik nu pas?

wat wil je hier precies mee zeggen als reactie op mijn post?
Maar in ieder geval, zou ik dit heel erg klote vinden. En al zeker als ik die meid niet zou kennen. Ik zeg altijd maar zo, als ik haar een toffe meid vindt die niet steeds achter mijn rug om contact zoekt met mijn vriend, kan ik haar OOk vertrouwen. Zoals jij beschrijft geeft t me een achterbaks gevoel, alsof t moet buiten jou om. Dus ik zou t hier heel moeilijk mee hebben... Zult t wel moeten pikken omdat hij waarschijnlijk gewoon te vertrouwen is, maar zal wel moeilijk worden voor jou. Ken jij haar trouwens?
pi_10133747
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik begrijp zulke uitspraken nooit. Als je je eigen vriend vertrouwt, wat is dan het probleem? Ben je bang dat hij met het 'overmacht'-excuus gaat komen?

Nee dat niet. maar t geeft me gewoon een rotgevoel als ik voel of merk dat zij meer wil of bezig is met stoken. Ik heb het meegemaakt. laat ik t zo uitleggen:
vriendje heeft 2 gewone vriendinnen. vriendin a zegt hem dat ze mij een toffe meid vindt, stelt zich aan me voor en doet aardig tegen mij als ik erbij ben. vriendin b heeft zich nooit voorgesteld, deed via msn of ze het heel erg voor me vond toen t uit was met mijn vriend, terwijl ze in de tijd dat de relatie uit was met hem gezoend heeft en overal was waar hij ook was! en dit verzin ik nietuit jaloezie, het was echt zo! dat bedoel ik dus, er is verschil in de meiden die om je vriend heen hangen, dat bedoel ik ermee. Als vriendje uit zou willen gaan met vriendin a, zou me dat ook niks uitmaken. ze zou waarschijnlijk zelfs nog vragen of ik ook mee ging!
pi_10133757
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:39 schreef sabientje het volgende:

[..]

wat wil je hier precies mee zeggen als reactie op mijn post?
Maar in ieder geval, zou ik dit heel erg klote vinden. En al zeker als ik die meid niet zou kennen. Ik zeg altijd maar zo, als ik haar een toffe meid vindt die niet steeds achter mijn rug om contact zoekt met mijn vriend, kan ik haar OOk vertrouwen. Zoals jij beschrijft geeft t me een achterbaks gevoel, alsof t moet buiten jou om. Dus ik zou t hier heel moeilijk mee hebben... Zult t wel moeten pikken omdat hij waarschijnlijk gewoon te vertrouwen is, maar zal wel moeilijk worden voor jou. Ken jij haar trouwens?

nee ik ken haar niet en ik wist niet dat ze maanden contact met elkaar hadden, tot hij vrolijk mij vertelde dat ie met ene X gaat afspreken.Kijk, dit gaat niet om vertrouwen of elkaar beperken. Dit gaat om openheid, elkaar begrijpen, kunnen invoelen, rekening met elkaar houden, goeie afspraken maken.
pi_10133827
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:43 schreef Emel het volgende:

[..]

nee ik ken haar niet en ik wist niet dat ze maanden contact met elkaar hadden, tot hij vrolijk mij vertelde dat ie met ene X gaat afspreken.Kijk, dit gaat niet om vertrouwen of elkaar beperken. Dit gaat om openheid, elkaar begrijpen, kunnen invoelen, rekening met elkaar houden, goeie afspraken maken.

ik begrijp je heel goed en ben het ermee eens dat alles wat jij net op noemt erg belangrijk is in een situatie. ik vind t ook moeilijk wat je nou moet doen. wat ga je doen nu? heb je t erover gehad met hem?
pi_10133918
ik was in mn vorige relatie ook veel te jaloers... kwam mede door 'relatie' in het verleden en iets anders wat ik in het verleden meegemaakt heb en dat ik te onzeker ben...

Weet wel dat ik ervan geleerd heb en het niet nog een keer zou gebeuren mocht ik een tweede kans krijgen of anders in een andere relatie.. Vind dat je je vriendin daar gewoon op moet kunnen vertrouwen, anders is ze het sowieso niet waard... En dat geldt andersom van haar kant ook..

pi_10133946
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:43 schreef sabientje het volgende:

Nee dat niet. maar t geeft me gewoon een rotgevoel als ik voel of merk dat zij meer wil of bezig is met stoken. Ik heb het meegemaakt.

Dan nog: je zegt toch dat je je vriend vertrouwt? Ik krijg uit jouw verhaal het idee dat iemand die stookt in je relatie daar wel eens succesvol in zou kunnen zijn. Hoe kun je dat je vriend niet kwalijk nemen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_10134015
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:45 schreef sabientje het volgende:

[..]

ik begrijp je heel goed en ben het ermee eens dat alles wat jij net op noemt erg belangrijk is in een situatie. ik vind t ook moeilijk wat je nou moet doen. wat ga je doen nu? heb je t erover gehad met hem?

ik weet niet wat ga ik doen en ik heb erover gehad

ik heb het gevoel dat ie denkt dat ik me aanstel en overdrijf....dat hij zn gang mag gaan al weet ie wat ik denk en wat ik voel...hij snapt het gewoon niet of wil het niet snappen

kan je niet van je partner verwachten dat hij rekening met je houdt en dat hij je begrijpt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')