abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10116086
yo, ik heb dus niet veel geld en ik zie dat al die lui zo makkelijk knaken verdiene daaro, ik heb wat geld geleend van een maat van mij ,maar dat moet ik weer terug betalen,.. ik dacht als ik dat nou eens snel op de neurs zet en geld maak, wie heeft een vette tip, ik moet het volgende week terugbetale, dus hope moet dat en waarop moet ik zetten?
pi_10116090
Jij wou in deze economische situatie binnen een week geld gaan verdienen op de beurs?
pi_10116104
Ik zou zeggen probeer ahold eens. of upc. lekker goedkoop.
Jesus saves but death prevails.
pi_10116141
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:35 schreef Shivo het volgende:
Ik zou zeggen probeer ahold eens. of upc. lekker goedkoop.
ok , bedankt man! waar kan ik die kopen, wie moet ik bellen?
pi_10116204
quote:
wie heeft een vette tip
Denk dat je die niet krijgen kan op dit moment in het huidige beurs klimaat. Met een beetje geld kan je hooguit wat knaken verdienen in aandelen. Met wat minder kan je wat opties scoren maar het blijft gokken en het staat niet netjes als je het niet terug kan dokken Ik zou zeggen open eens ergens een leuk beleggingsrekeninggetje bij de postbank of bij www.alex.nl of bij binck en verdiep je een beetje in de huidige koers. Anders is het naar je centjes.
pi_10116205
Gaytronics ?
pi_10116274
Lol, met geleend geld wil jij vóór volgende week notabene in dit beursklimaat "geld scoren"? Zeg maar doei-doei tegen je geld
pi_10116359
quote:
Lol, met geleend geld wil jij vóór volgende week notabene in dit beursklimaat "geld scoren"? Zeg maar doei-doei tegen je geld
Nou ja, 20 put opties AEX mei 2003 220.00 ofzo en hopen dat de beurs zo hard onderuit gaat deze aankomende week door een paar aanslagen
Iets anders zou ik ook niet zien hoor
pi_10116437
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:47 schreef QOnline het volgende:
ey, ik zie dat die gasten hier toch ook vet geld verdienen allemaal en ik hoorde dat nu alles laag is en je geld ken verdienen dusss. maar ik weet nie hoe dat moet, ik zal wel zon rekening niet krijgen, want ik heb BKR toets.. ik dacht dat je ze ook wel los kon kopen????
pi_10116548
Volgens mij kan je gewoon een rekening krijgen bij www.alex.nl En dan moet je er wel geld opzetten.
pi_10117526
Je kan inderdaad via Alex handelen... maar ik zou niet beleggen met geleend geld.

Dus begin bescheiden, koop wat penny stocks (Getronics, Versatel en Corus) en hoop op verder herstel.

woensdag 30 april 2003 @ 20:03:07 #12
54325 LookItsme
Its only me.
pi_10117585
In een week geld verdienen op de beurs? Dat kan alleen als je een hoog risico wilt lopen volgens mij. Of met voorkennis

Mijn advies: Ga een week zwart bijklussen of desnoods wit. Dan verdien je denk ik meer.

It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious.
pi_10117619
Heb je het geld geleend van die homo.

Iets hier riekt naar onzin .

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_10123036
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:33 schreef Gerrit-BH het volgende:
yo, ik heb dus niet veel geld en ik zie dat al die lui zo makkelijk knaken verdiene daaro, ik heb wat geld geleend van een maat van mij ,maar dat moet ik weer terug betalen,.. ik dacht als ik dat nou eens snel op de neurs zet en geld maak, wie heeft een vette tip, ik moet het volgende week terugbetale, dus hope moet dat en waarop moet ik zetten?
Waarom ga je gewoon niet datgene doen waar je goed in bent of ervoor zorgen dat je ergens goed in wordt en daar je geld mee verdienen, ipv gokken met geleend geld nb.
Als je veel geld wil verdienen op de beurs dien je toch wel enigszinds slim te zijn en geluk te hebben. En dat eerste bezit je volgens mij niet. Dus ga datgene doen waar je wel goed in bent.
  † In Memoriam † donderdag 1 mei 2003 @ 01:51:55 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10124014
Beetje dubbel, beste mensen.

Hier graag verder: Beleggen, hoe beginnen?
En vergeet deze ook niet: [Centraal] Beleggen & Aandelen

Deze gaat op slot.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')