quote:ok , bedankt man! waar kan ik die kopen, wie moet ik bellen?
Op woensdag 30 april 2003 18:35 schreef Shivo het volgende:
Ik zou zeggen probeer ahold eens. of upc. lekker goedkoop.
quote:Denk dat je die niet krijgen kan op dit moment in het huidige beurs klimaat. Met een beetje geld kan je hooguit wat knaken verdienen in aandelen. Met wat minder kan je wat opties scoren
wie heeft een vette tip
quote:Nou ja, 20 put opties AEX mei 2003 220.00 ofzo en hopen dat de beurs zo hard onderuit gaat deze aankomende week door een paar aanslagen
Lol, met geleend geld wil jij vóór volgende week notabene in dit beursklimaat "geld scoren"? Zeg maar doei-doei tegen je geld
quote:ey, ik zie dat die gasten hier toch ook vet geld verdienen allemaal en ik hoorde dat nu alles laag is en je geld ken verdienen dusss. maar ik weet nie hoe dat moet, ik zal wel zon rekening niet krijgen, want ik heb BKR toets..
Op woensdag 30 april 2003 18:47 schreef QOnline het volgende:
Lol, met geleend geld wil jij vóór volgende week notabene in dit beursklimaat "geld scoren"? Zeg maar doei-doei tegen je geld
Dus begin bescheiden, koop wat penny stocks (Getronics, Versatel en Corus) en hoop op verder herstel.
Mijn advies: Ga een week zwart bijklussen of desnoods wit. Dan verdien je denk ik meer.
Iets hier riekt naar onzin .
quote:Waarom ga je gewoon niet datgene doen waar je goed in bent of ervoor zorgen dat je ergens goed in wordt en daar je geld mee verdienen, ipv gokken met geleend geld nb.
Op woensdag 30 april 2003 18:33 schreef Gerrit-BH het volgende:
yo, ik heb dus niet veel geld en ik zie dat al die lui zo makkelijk knaken verdiene daaro, ik heb wat geld geleend van een maat van mij ,maar dat moet ik weer terug betalen,..ik dacht als ik dat nou eens snel op de neurs zet en geld maak, wie heeft een vette tip, ik moet het volgende week terugbetale, dus hope moet dat en waarop moet ik zetten?
Hier graag verder: Beleggen, hoe beginnen?
En vergeet deze ook niet: [Centraal] Beleggen & Aandelen
Deze gaat op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |