abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10103701
Sommige hebben hem al, anderen nog niet: Zelda: TWW.
Sommige winkels zijn hem toch al sneaky onder de toonbank 'm aan het verkopen! Des te beter
Als je dus snel koopt krijg je er wel een bonus disk bij met 2 spellen: Zelda, Ocarina of Time en Master quest, die laatste is nog nooit in europa verschenen! Het is een vermoeilijkde versie van OoT!
Veel plezier met het discussieren over alle zelda games, maar nu in het speciaal: Zelda: TWW

Ik heb even de openingspost van Lexie/Chocobo uit het vorige topic geleend :

Andere delen: 5
4 3 2 1

Zelda, a link to the past GBA (multiplayer "Four Swords" included)
Website: http://www.zelda.com/gba/index.html

Zelda, Ocarina of Time N64 en GCN (Master Quest)
Op deze website download je prachtige .pdf maps voor OOT en MQ !
http://www.zelda.com/ocarina/background.html (must see)

Zelda, Windwaker GCN
Website: http://www.zelda.com/gcn/index.jsp

pi_10103792
laat ik zelf óók als eerst reageren

Ik vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....

dinsdag 29 april 2003 @ 23:12:04 #3
14463 iNSaNe-oNe
Ja, ik ben pluizig en blauw...
pi_10103864
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:09 schreef gieling.com het volgende:
laat ik zelf óók als eerst reageren

Ik vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....

Plz, géén spoilers!

De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...

... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
pi_10103880
Niet stiekem onder de toonbank verkocht, we hebben hem 3 mnd geleden al besteld bij de Gameshop, en zij krijgen het gewoon eerder binnen dan andere winkels

We zijn nu bij het Draakje

Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.

Maar het fort is best lastig jah

The captain of your brainship is drunk.
pi_10103914
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

Plz, géén spoilers!

De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...

Dit is geen spoiler hoor, je raakt je zusje meteen in het begin van het spel kwijt dus maar het is wel om je lekker te maken
pi_10103959
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:14 schreef Swatkat het volgende:

[..]

maar het is wel om je lekker te maken

en wat een fantastische graphix heeft het spel toch, en die muziek *zwijmel*
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:23:54 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10104150
Gieling...

WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:30:59 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_10104321
jullie wisten dat allang natuurlijk maar de bonus disk kun je alleen in 60 Hertz spelen, de game is supervet verder trouwens!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_10104371
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gieling...

WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post

NAG NAG NAG
Een echte Gamefreak besteld zijn games bij een fatsoenlijke Gameshop en niet bij de Bart Smit !
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:51:24 #10
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10104765
Precies. Maar ik blijf het zeggen: Als nintendo die klote PU logo's er op blijft zetten, dan ga ik dat Nintendo Benelux hoofdkwartier in de fik steken.

* Khadgar kan nu eindelijk van z'n vanmiddag al gehaalde Wind Waker gaan genieten...

dinsdag 29 april 2003 @ 23:56:06 #11
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_10104880
Ik heb em vandaag gekregen eindelijk, voorverkoop en shit

lekker hoor

pi_10105563
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef Swatkat het volgende:
Niet stiekem onder de toonbank verkocht, we hebben hem 3 mnd geleden al besteld bij de Gameshop, en zij krijgen het gewoon eerder binnen dan andere winkels

We zijn nu bij het Draakje

Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.

Maar het fort is best lastig jah

ik ben ook bij het draakje, ik zal de spoilers in eht andere topic doen maar ga nu heel tevreden slapen, het eerst Cube spel dat ik heb gekocht wat me meteen zo grijpt, geweldig zeg
  woensdag 30 april 2003 @ 00:30:45 #13
39938 WernerVonPinky
One is a genius....
pi_10105644
Werner Von Pinky heeft nu ook een platinum gamecube thuis met Zelda (met dank aan zijn lieve broer ).
Het is inderdaad een geweldig spel tot nu toe. Ben met moeite gestopt met spelen, kan niet wachten tot ik wakker ben
ACWW: 3952-0210-5194 Floris in Flocity
MKDS: 240-578-194-599
WII-nr: 7678-8993-2965-0665
AC:LGTTC: 0001-7457-9529 Floris in Florade
pi_10106713
Vandaag bij MediaMarkt Zwolle geweest en die had ze al klaar liggen mn broertje heeft er een gekocht (ik heb geen cube) en er lagen er nog aardig wat. Zelfs in de folder stond dat ze hem sinds dinsdag de 29e verkopen dus volgens mij is er weinig sneaky aan
pi_10108329
quote:
Geachte

Uw pakket is onderweg, het betalingsverschil wordt
geregeld.

DIMENSION PLUS
Henk

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10108337
Zit je vast, stel dan je vragen in dit topic:

[GC] Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-

woensdag 30 april 2003 @ 10:29:35 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10108474
quote:
Op woensdag 30 april 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zit je vast, stel dan je vragen in dit topic:

Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-

Strak plan
The truth was in here.
  woensdag 30 april 2003 @ 11:12:05 #18
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10108841
Ik kan um nou gaan ophalen, ze hebbe gebeld... maar ja ik moet werken dus misschien nog net na het werk voor 7 uur, en anders morge of vrijdag...
80 maakt je buurt weer prachtig
  woensdag 30 april 2003 @ 11:41:41 #19
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_10109178
Hier in Enschede zijn alle winkels dicht grrrr. Als iemand een winkel weet die wel open is en zelda verkoopt ff snel melden plz.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_10109410
Mijn mail naar Nintendo over die PU-score op de verpakking. Nog geen reactie:

Hallo,

Hier een oprechte reactie van iemand die al 15 jaar Nintendo producten koopt. Ik heb gisteren de Zelda Pak gekocht en ben heel erg tevreden over het spel. De platinum cube, Zelda: TWW en een gegarandeerde bonusdisk in het pakket is een meesterzet geweest. Het doosje met de dubbele diskhouder erin is ook perfect gekozen. Wat me echter minder bevalt is dat er een PU-score op het doosje geprint zit. Ik snap op zich wel dat de verpakking van een game voor jullie een belangrijk communicatiemiddel is en als jullie games een goede waardering krijgen dan willen jullie dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. (vrij vertaald naar de standaard reply die jullie de deur uit hebben gedaan n.a.v eerdere vragen omtrent dit onderwerp) Echter, zodra een spel aangekocht is dan is die attendering nutteloos. Ik heb geen inzicht in de demografische opbouw van jullie klanten maar weet uit eigen ervaring dat de cube door veel kinderen én door veel oudere gamers (20+, financieel onafhankelijk, koopt al jaren Nintendo producten) gekocht wordt. En die laatste groep stelt absoluut geen prijs op niet-verwijderbare tijdschriftscores (en zeker niet van de PU) op de verpakking.

Ik signaleer met de komst van de freeloader en de action replay dat:
- er niet meer gewacht hoeft te worden op Europese releases;
- spellen goedkoper besteld worden worden dan ze hier in de winkel kosten (bij dvdboxoffice.com kost een spel -inclusief verzendkosten- omgerekend 45 euro)

Voor de eerdergenoemde groep oudere gamers betekent het bovenstaande dat er zwaar overwogen moet worden om überhaupt PAL te kopen. En mijn punt is dat die PU-score aktie de afweging nadelig beinvloed. Mijns inziens is het vrij simpel om een tussenweg te vinden tussen het belang van Nintendo Europa en de groep oudere gamers: gebruik verwijderbare stickers! Bedankt voor het luisteren.

Met vriendelijke groet,
Vagere_Hein

p.s. mochten jullie me onderstaande niet-inhoudelijke standaardreply willen sturen dan kunnen jullie je die moeite besparen.

Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je e-mail. De verpakking van een game is voor ons een belangrijk communicatiemiddel en als onze games een goede waardering krijgen dan willen wij dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. Dit is dan ook de reden dat ons Europese hoofdkantoor ervoor gekozen heeft om dit op de verpakking te vermelden.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

woensdag 30 april 2003 @ 12:16:06 #21
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_10109669
Zet je er wel netjes je eigen naam onder? Maakt wat meer indruk dan een wazige fok-nick. Maar dat is slechts mijn zeer bescheiden mening.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_10109693
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Zet je er wel netjes je eigen naam onder? Maakt wat meer indruk dan een wazige fok-nick. Maar dat is slechts mijn zeer bescheiden mening.
Ik denk dat hij dat ook gedaan heeft, maar zijn echt naam liever niet op het forum plaatst. .

Moest je dvdboxoffice trouwens noemen Vagere_Hein, straks worden ze geboycot

pi_10109727
Topmailtje Vagere_Hein!

Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 30-04-2003 12:29]

woensdag 30 april 2003 @ 12:30:40 #24
39938 WernerVonPinky
One is a genius....
pi_10109893
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Topmailtje Vagere_Hein!

Kreeg je trouwens nog ¤ 50 korting op die pack?

Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.

Mijn broer heeft de ¤50 korting op het Zelda-pakket gekregen.
De kleur van de platinum-gamecube is hetzelfde als de zilver GBA SP, zelfs de controller heeft deze kleur (alleen jammer dat er geen losse controllers in de kleur verkrijgbaar zijn)
ACWW: 3952-0210-5194 Floris in Flocity
MKDS: 240-578-194-599
WII-nr: 7678-8993-2965-0665
AC:LGTTC: 0001-7457-9529 Floris in Florade
pi_10109895
Klein berichtje over een nieuw Zelda spel op de GBA.
quote:
Nieuwe Zelda info

Op dit moment weten nog maar weinig van de nieuwe Zelda op de GBA. Toch hebben we een paar nieuwe stukjes uit de puzzel weten te plaatsen.

Zo meldt het Engelstalige games blad EGM (Electronic Gaming Monthly) dat de nieuwe Zelda dezelfde soort graphics krijgt als Zelda: The Four Swords. Het gaat dus in elk geval om een heel nieuw spel. Het spel wordt, net zoals het eerste deel, gemaakt door Capcom. Helaas kunnen we op dit moment geen verdere informatie geven over het spel, omdat die informatie er gewoon simpelweg niet is. Wel kunnen we alvast zeggen dat we op de E3 beurs de eerste beelden van het spel te zien krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')