Ik heb even de openingspost van Lexie/Chocobo uit het vorige topic geleend :
Zelda, a link to the past GBA (multiplayer "Four Swords" included)
Website: http://www.zelda.com/gba/index.html
Zelda, Ocarina of Time N64 en GCN (Master Quest)
Op deze website download je prachtige .pdf maps voor OOT en MQ !
http://www.zelda.com/ocarina/background.html (must see)
Zelda, Windwaker GCN
Website: http://www.zelda.com/gcn/index.jsp
Ik vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....
quote:Plz, géén spoilers!
Op dinsdag 29 april 2003 23:09 schreef gieling.com het volgende:
laat ik zelf óók als eerst reagerenIk vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....
De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...
We zijn nu bij het Draakje
Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.
Maar het fort is best lastig jah
quote:Dit is geen spoiler hoor, je raakt je zusje meteen in het begin van het spel kwijt dus
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef iNSaNe-oNe het volgende:[..]
Plz, géén spoilers!
De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...
quote:en wat een fantastische graphix heeft het spel toch, en die muziek *zwijmel*
Op dinsdag 29 april 2003 23:14 schreef Swatkat het volgende:[..]
maar het is wel om je lekker te maken
WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post
quote:NAG NAG NAG
Op dinsdag 29 april 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Gieling...
WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post
* Khadgar kan nu eindelijk van z'n vanmiddag al gehaalde Wind Waker gaan genieten...
quote:ik ben ook bij het draakje, ik zal de spoilers in eht andere topic doen maar ga nu heel tevreden slapen, het eerst Cube spel dat ik heb gekocht wat me meteen zo grijpt, geweldig zeg
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef Swatkat het volgende:
Niet stiekem onder de toonbank verkocht, we hebben hem 3 mnd geleden al besteld bij de Gameshop, en zij krijgen het gewoon eerder binnen dan andere winkelsWe zijn nu bij het Draakje
Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.Maar het fort is best lastig jah
quote:
GeachteUw pakket is onderweg, het betalingsverschil wordt
geregeld.DIMENSION PLUS
Henk
quote:Strak plan
Op woensdag 30 april 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zit je vast, stel dan je vragen in dit topic:Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
Hallo,
Hier een oprechte reactie van iemand die al 15 jaar Nintendo producten koopt. Ik heb gisteren de Zelda Pak gekocht en ben heel erg tevreden over het spel. De platinum cube, Zelda: TWW en een gegarandeerde bonusdisk in het pakket is een meesterzet geweest. Het doosje met de dubbele diskhouder erin is ook perfect gekozen. Wat me echter minder bevalt is dat er een PU-score op het doosje geprint zit. Ik snap op zich wel dat de verpakking van een game voor jullie een belangrijk communicatiemiddel is en als jullie games een goede waardering krijgen dan willen jullie dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. (vrij vertaald naar de standaard reply die jullie de deur uit hebben gedaan n.a.v eerdere vragen omtrent dit onderwerp) Echter, zodra een spel aangekocht is dan is die attendering nutteloos. Ik heb geen inzicht in de demografische opbouw van jullie klanten maar weet uit eigen ervaring dat de cube door veel kinderen én door veel oudere gamers (20+, financieel onafhankelijk, koopt al jaren Nintendo producten) gekocht wordt. En die laatste groep stelt absoluut geen prijs op niet-verwijderbare tijdschriftscores (en zeker niet van de PU) op de verpakking.
Ik signaleer met de komst van de freeloader en de action replay dat:
- er niet meer gewacht hoeft te worden op Europese releases;
- spellen goedkoper besteld worden worden dan ze hier in de winkel kosten (bij dvdboxoffice.com kost een spel -inclusief verzendkosten- omgerekend 45 euro)
Voor de eerdergenoemde groep oudere gamers betekent het bovenstaande dat er zwaar overwogen moet worden om überhaupt PAL te kopen. En mijn punt is dat die PU-score aktie de afweging nadelig beinvloed. Mijns inziens is het vrij simpel om een tussenweg te vinden tussen het belang van Nintendo Europa en de groep oudere gamers: gebruik verwijderbare stickers! Bedankt voor het luisteren.
Met vriendelijke groet,
Vagere_Hein
p.s. mochten jullie me onderstaande niet-inhoudelijke standaardreply willen sturen dan kunnen jullie je die moeite besparen.
Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je e-mail. De verpakking van een game is voor ons een belangrijk communicatiemiddel en als onze games een goede waardering krijgen dan willen wij dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. Dit is dan ook de reden dat ons Europese hoofdkantoor ervoor gekozen heeft om dit op de verpakking te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Ik denk dat hij dat ook gedaan heeft, maar zijn echt naam liever niet op het forum plaatst.
Op woensdag 30 april 2003 12:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Zet je er wel netjes je eigen naam onder? Maakt wat meer indruk dan een wazige fok-nick. Maar dat is slechts mijn zeer bescheiden mening.
Moest je dvdboxoffice trouwens noemen Vagere_Hein, straks worden ze geboycot
Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 30-04-2003 12:29]
quote:Mijn broer heeft de ¤50 korting op het Zelda-pakket gekregen.
Op woensdag 30 april 2003 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Topmailtje Vagere_Hein!Kreeg je trouwens nog ¤ 50 korting op die pack?
Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.
quote:
Nieuwe Zelda info
Op dit moment weten nog maar weinig van de nieuwe Zelda op de GBA. Toch hebben we een paar nieuwe stukjes uit de puzzel weten te plaatsen.
Zo meldt het Engelstalige games blad EGM (Electronic Gaming Monthly) dat de nieuwe Zelda dezelfde soort graphics krijgt als Zelda: The Four Swords. Het gaat dus in elk geval om een heel nieuw spel. Het spel wordt, net zoals het eerste deel, gemaakt door Capcom. Helaas kunnen we op dit moment geen verdere informatie geven over het spel, omdat die informatie er gewoon simpelweg niet is. Wel kunnen we alvast zeggen dat we op de E3 beurs de eerste beelden van het spel te zien krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |