Het is dus echt! Ik word enorm geil van onweer.
Dit natuurgeweld doet vlak voor aanvang de aarde anders ruiken, vooral in gebieden met veel natuur. Is warm en lekker plakkerig, toch is er altijd een beetje verkoelend briesje.
De lichtflitsen en de donder maken een en ander nog spannender!
Mijn beste seksuele herinnering is dan ook geweest toen ik seks had in een onweerstorm met de balkondeuren open, zodat de regen en wind enigszins binnen konden komen.
En we door regen en zweet totaal in elkaar opgingen, elkaar seksueel gewoon verslonden
Het lijkt wel of niet alleen de wolken, maar zelfs ook ik geladen word!!
quote:Was meer een voorbeeld....
Op dinsdag 29 april 2003 13:24 schreef Sjaakman het volgende:
Lijkt me meer te maken te hebben met de herinnering aan sex bij onweer dan het onweer zelf dat je geil maakt.
Maar serieus, neuj, heeft geen invloed op me. Althans, niet dat ik weet
quote:Ik vind Bacardi heel lekker, maar met Cola nog lekkerder!!!!
Op dinsdag 29 april 2003 13:29 schreef deefpaaldering het volgende:
Raar hoor. De meeste mensen worden geil van lekkere meisjes :-)
quote:Kom je snel klaar
Op dinsdag 29 april 2003 13:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Straks slaat de bliksem nog in m'n joekeloeris
quote:Gelijk een cumlet
Op dinsdag 29 april 2003 13:44 schreef The_Duce het volgende:[..]
Kom je snel klaar
quote:Wat weet je dat weer kleurrijk te omschrijven, prof.
Op dinsdag 29 april 2003 13:22 schreef Profesor het volgende:
Mijn beste seksuele herinnering is dan ook geweest toen ik seks had in een onweerstorm met de balkondeuren open, zodat de regen en wind enigszins binnen konden komen.
En we door regen en zweet totaal in elkaar opgingen, elkaar seksueel gewoon verslonden
quote:het moet ook nog onweren!
Op dinsdag 29 april 2003 13:31 schreef Disorder het volgende:
Lijkt me ook wel leuk om het een keer tijdens onweer te doen, maar dan moet je wel een vriendin hebben en ook nog eens die avond samen met elkaar zijn en ook nog eens een niet ongestelde vriendin hebben en ook nog eens allebei zin hebben. De kans dat het dus gebeurd is niet zo groot.
quote:volgens mij blijft ie dan voor de rest van je leven of overeind of hangen...
Op dinsdag 29 april 2003 13:51 schreef 001 het volgende:
Als je nu tijdens een bliksemschicht buiten gaat liggen, met een stijve lul (je wordt immers geil van onweer) kan je pik [afbeelding] leuk als bliksemafleider fungeren, dat geeft pas een kick.
quote:*ziet het voor zich*
Op dinsdag 29 april 2003 13:33 schreef Profesor het volgende:[..]
...
dooddoener... Ik heb geen afwijking dat ik boven op een heuvel een ijzeren staaf anaal inbreng en gebukt sta te rukken of zo..
quote:Whahahahaha
Op dinsdag 29 april 2003 13:33 schreef Profesor het volgende:[..]
dooddoener... Ik heb geen afwijking dat ik boven op een heuvel een ijzeren staaf anaal inbreng en gebukt sta te rukken of zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |