quote:Niet om het een of het ander, dit is dus géén standaard Halfords shit, maar zo te zien custom made. Kies je slachtoffers wat beter uit zou ik zeggen
Op maandag 28 april 2003 17:05 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Die kijkt écht boos!!! Wat zeg ik? Dat zijn geen booskijkers, dat zijn woedendkijkers!! Ik zie het al voor me:
Johnny loopt de Halfords binnen en vraagt:
"Mijn verlaagde Opel Corsa is best stoer, maar hij kijkt zo lief... Ik wil graag een paar booskijkers!"
"Zoo, meneertje, heeft u even geluk!! Deze week hebben we net een nieuwe collectie binnengekregen! Niet alleen booskijkers, maar ook fonkelnieuwe woedendkijkers voor op de Opel Corsa!! En dan krijgt u er gratis een Ford- of een VW-killer bij!!"
quote:Waar maak ik die vergelijking dan?
Op maandag 28 april 2003 17:04 schreef Pushit het volgende:[..]
Zoals jij het nu zegt vergelijk je getunede golfjes met een Lambo.... en dat dat in jou ogen wannabee is kan ik niks aan doen, misschien maar eens naar de opticien dan
.
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:04 schreef slashyou het volgende:[..]
pics of anders niet opscheppen.
Hij komt zo uit de fabriek, verlaagd, spoilerset voor-achter en 17 inch velgjes .
De linker dan
subtiel, mooi en toch anders.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 28-04-2003 17:10]
Voor het geld dat ze aan hun karige kar besteden kunnen ze beter meteen een vette bak kopen.
quote:nice
Op maandag 28 april 2003 17:10 schreef blieblie het volgende:[..]
Hij komt zo uit de fabriek, verlaagd, spoilerset voor-achter en 17 inch velgjes
.
De linker dansubtiel, mooi en toch anders.
quote:Fijn hè oogkleppen.... dus jij vind mensen met een carport ook wannabee's omdat ze geen garage bouwen? (zelfde strekking).
Op maandag 28 april 2003 17:09 schreef slashyou het volgende:[..]
Waar maak ik die vergelijking dan?
Ik zeg alleen dat als je graag een sportwagen wilt rijden, je een sportwagen moet kopen en niet de auto waar je oma der boodschappen in gedaan heeft optisch gaan verbouwen tot een "sportauto"
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:05 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Die kijkt écht boos!!! Wat zeg ik? Dat zijn geen booskijkers, dat zijn woedendkijkers!! Ik zie het al voor me:
Johnny loopt de Halfords binnen en vraagt:
"Mijn verlaagde Opel Corsa is best stoer, maar hij kijkt zo lief... Ik wil graag een paar booskijkers!"
"Zoo, meneertje, heeft u even geluk!! Deze week hebben we net een nieuwe collectie binnengekregen! Niet alleen booskijkers, maar ook fonkelnieuwe woedendkijkers voor op de Opel Corsa!! En dan krijgt u er gratis een Ford- of een VW-killer bij!!"
Of deze:
Johnny: "Ik wil de boosde booskijkers die u heeft meneer halfords, niet die booskijkers die anita ook al heeft. "
quote:Blijf ff on topic. Hier gaat het dus over stratemakers-ferrari's
Op maandag 28 april 2003 17:12 schreef Pushit het volgende:[..]
Fijn hè oogkleppen.... dus jij vind mensen met een carport ook wannabee's omdat ze geen garage bouwen? (zelfde strekking).
Of start lekker je eigen topic!
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:12 schreef Pushit het volgende:[..]
Fijn hè oogkleppen.... dus jij vind mensen met een carport ook wannabee's omdat ze geen garage bouwen? (zelfde strekking).
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:13 schreef slashyou het volgende:[..]
Of deze:
Johnny: "Ik wil de boosde booskijkers die u heeft meneer halfords, niet die booskijkers die anita ook al heeft. "
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:14 schreef qbus het volgende:[..]
Blijf ff on topic. Hier gaat het dus over stratemakers-ferrari's
Of start lekker je eigen topic!
quote:Tja als je met weerwoord geconfronteerd word lul je eroverheen, dus ga ik ook maar offtopic.
Op maandag 28 april 2003 17:09 schreef Pushit het volgende:[..]
Niet om het een of het ander, dit is dus géén standaard Halfords shit, maar zo te zien custom made. Kies je slachtoffers wat beter uit zou ik zeggen
.
quote:Kijk, dat is nou mooi!
Op maandag 28 april 2003 17:10 schreef blieblie het volgende:[..]
Hij komt zo uit de fabriek, verlaagd, spoilerset voor-achter en 17 inch velgjes
.
De linker dansubtiel, mooi en toch anders.
quote:Jaja men bouwt een carport en geen garage om dezelfde reden waarom je een Golf koopt en geen Lambo, ¤¤¤¤¤.
Op maandag 28 april 2003 17:15 schreef slashyou het volgende:[..]
zelfde strekking
![]()
Men bouwt een carport om de auto droog weg te kunnen zetten, niet omdat ze eigenlijk liever een garage hebben.
Dan hadden ze wel een automatische deur en een paar pin-up poosters op de car-port gemonteerd.
quote:Gewoon on topic blijven nu, anders ben je niet braaf enzo...
Op maandag 28 april 2003 17:17 schreef Pushit het volgende:
Tja als je met weerwoord geconfronteerd word lul je eroverheen, dus ga ik ook maar offtopic.
quote:Leuk als je clown van beroep bent.
Op maandag 28 april 2003 17:19 schreef slashyou het volgende:
nog 1-tje dan:
[afbeelding]
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:20 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
Moet je dan als bestuurder ook zo (= ) kijken ??
quote:Of je geeft gewoon antwoord, die bak is niet Halfords getuned, zielig mannetje wat je bent alleen maar anderen afkraken
Op maandag 28 april 2003 17:19 schreef qbus het volgende:[..]
Gewoon on topic blijven nu, anders ben je niet braaf enzo...
quote:Ken je het woordje ironie flapdrol!
Op maandag 28 april 2003 17:23 schreef Pushit het volgende:[..]
Of je geeft gewoon antwoord, die bak is niet Halfords getuned,
quote:Ga lekker ergens anders lopen huilen joh!
zielig mannetje wat je bent alleen maar anderen afkraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |