Jaja, ook wij zijn natuurlijk gaan lopen.
Duco voor het eerst echt aan de wandel.. nou ja later werd dat meer racetempo trouwens
De eerste paar deuren waren "eng" maar daarna stond hij keurig in het midden met zijn lampion te wachten tot zus en vriendje uitgezongen waren en ging dan letterlijk aan de rand van de bak cq schaal hangen zodat dat ding vanzelf naar beneden kwam, nam een flinke graai en rende naar mij toe onder luidkeels DAKKEEEEL!, gaf snoepje aan mij om vervolgens door te racen naar de volgende deur
Bij de tweede deur zag de mevrouw die opendeed dat ik vanaf de zijkant een foto nam en sleurde me letterlijk haar huis binnen om vandaaruit een foto te nemen van dat smoeltje
Foto is helaas niet goed gelukt en meer dan dit kon ik er niet van maken maar het gaat om het idee:
En dan het belangrijkste gedeelte natuurlijk, daar waar het allemaal om draait... DE BUIT!
Voorste berg van Duco, achterste van zijn grote zus
En dat mandarijntje wat ik daar zie liggen meteen aan mama geven hoor, dat is veels te gezond!
quote:
Op woensdag 12 november 2003 09:06 schreef Karin het volgende:
Goed gedaan Duco!!En dat mandarijntje wat ik daar zie liggen meteen aan mama geven hoor, dat is veels te gezond!
Hij had nog een andere gekregen waar hij meteen een flinke hap uitnam.. ik was niet op tijd om dat smoeltje vast te leggen
Wát kan hij vies kijken van een hapje mandarijnenschil zeg
Het snoep zit nu in 3 grote bakken.. ik hoef voorlopig geen snaai te kopen dat scheelt wel
Zoveel snoep heb ik 10 jaar Sint Maarten nog niet bijelkaar opgehaald
quote:Anderhalf uur lopen euhm.. racen achter Duco aan dus
Op woensdag 12 november 2003 10:57 schreef Herostratos het volgende:
[afbeelding]Zoveel snoep heb ik 10 jaar Sint Maarten nog niet bijelkaar opgehaald
![]()
Misschien heeft die van mij dan ook wel zo'n schattig Ducootje gemaakt in mijn buik
quote:Klopt! Heb ik ook gezien
Op woensdag 12 november 2003 11:09 schreef pluisje het volgende:
Ik heb van verschillende crewleden gehoord (en zelf op foto's gezien...) dat mijn ventje wel wat op Kozzmic lijkt...Misschien heeft die van mij dan ook wel zo'n schattig Ducootje gemaakt in mijn buik
Jij krijgt gewoon een heel lief klein mooi euhm.. babietje
Duco is natuurlijk uniek net als alle andere kindjes.. alhoewel het zou wel leuk zijn papa's en kindjes die op elkaar lijken en de mama's dan totaaaaaaaaaaal verschillend
edit= Owkee, ik zit achter Clarks computer maar dit was Lois dus
quote:Aaahhhh.
Op dinsdag 11 november 2003 23:09 schreef No Nick het volgende:
[...]
Een fototopicquote:Op zondag 26 september 2004 11:56 schreef Merisse het volgende:
Wat is een fototopic zonder foto's![]()
Leuk topic, je ziet Ducoquote:Op zondag 26 september 2004 11:56 schreef Merisse het volgende:
Laten we het erop houden dat dit topic niet meer is wat het geweest isquote:Op zondag 26 september 2004 11:56 schreef Merisse het volgende:
Woensdag uurtje of 2 bij de koffie?quote:Op zondag 26 september 2004 10:29 schreef just me het volgende:
Zo.. Duco is weer bijna jarig, tijd voor een update NoNick !!
quote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Leuk topic, je ziet zag toen de foto's het nog deden Ducoecht groeien
![]()
![]()
Vanuit een ander topic:quote:Op zondag 26 september 2004 15:33 schreef SunChaser het volgende:
heb je een recente foto voor ons Nick
quote:Op maandag 20 september 2004 22:07 schreef No Nick het volgende:
Nah vooruit... ff patsen met onze kleinegrote man dan....
Met zijn Grote Held Brum die hier laatst door het winkelcentrum heensjeesde.. met Duco erachteraan natuurlijk
ik ga kijken wat mogelijk isquote:Op zondag 26 september 2004 14:53 schreef No Nick het volgende:
[..]
Woensdag uurtje of 2 bij de koffie?
Kan je hem nog aanraken ook
U gaat door voor de vingerverfquote:Op donderdag 30 september 2004 09:29 schreef lady-wrb het volgende:
(wat is dat bert en ernieding op de achteraan? een badlaken ofzo?)
je bedoelt die doos op de voorgrond? die hadden we hier ook, maar die heb ik toevallig van de week in de vuilnisbak gemikt (werd toch nooit gebruikt want ik heb een kind met een vieze-handjes-complex)quote:Op donderdag 30 september 2004 09:33 schreef No Nick het volgende:
[..]
U gaat door voor de vingerverf
Ducoquote:Op donderdag 30 september 2004 09:15 schreef No Nick het volgende:
Onze grotekleine vent... 3 jaar alweer :')
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En De Buit van gisteren:
[afbeelding]
dubbele bb's ook goed?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:51 schreef No Nick het volgende:
Hmmz.. te late fliesietasie is natuurlijk dubbele kdootjuhs hè?
Voor mama welquote:Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
dubbele bb's ook goed?![]()
Dubbele reuze-bb?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef No Nick het volgende:
Voor mama wel
No shit Sherlock...quote:Duco wil alleen maar kdootjuhs dus geen BB
Mwoah ja kannerwelinquote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dubbele reuze-bb?
Duuk hééft al een xbox (lees papa en mama hebben hem) en ja hij kan heel goed harde schijven leeghalenquote:No shit Sherlock...
ik geloof dat er wel eea ingeslagen gaat worden door deze of gene... is duuk overigens al toe aan een xbox?
*noteert*quote:Op donderdag 30 september 2004 18:11 schreef No Nick het volgende:
Mwoah ja kannerwelin
Die jeugd van tegenwoordig is ook veel te verwend...quote:Duuk hééft al een xbox (lees papa en mama hebben hem) en ja hij kan heel goed harde schijven leeghalen
Die jongen wordt later nerd, kan niet missen...quote:Ook heeft hij een eigen laptop (staat op foto van gister) en daar issie héél blij mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |