quote:wat een heerlijk buikje heb je....
Op maandag 12 mei 2003 12:28 schreef PluizZzje het volgende:
Kunstig weer hoor Melonovy!
Hier ook twee buikige foto's van mij nu met 39 weken.
Ik ben best wel trots op mijn buikje:
helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken )
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 13-05-2003 14:17]
quote:Ik zie niks
Op dinsdag 13 mei 2003 14:09 schreef CarOnline het volgende:
mijn 'bescheiden' buikje met 38 weken:helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken
)
quote:ikke wel!
Op dinsdag 13 mei 2003 14:12 schreef Lois het volgende:[..]
Ik zie niks
zal t wel ff aanpassen...
quote:Ja, ik zag op de eerste fotos dat jij ook veel vocht vast hield, ook zulke dikke handen.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:15 schreef Karin het volgende:
Wat een buik! En die voeten
Wel heel herkenbaar hoor.
Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)
mooie buiken trouwens
quote:Ja, mijn voeten deden echt pijn. De huid bovenop werd zo strak getrokken en er stond zo ontzettend veel spanning op, dat was echt niet leuk meer. Ze werden ook niet meer dun als je ze omhoog hield. Mijn tenen stonden bijna rechtomhoog van dat vocht, zo idoot
Op dinsdag 13 mei 2003 14:31 schreef lily het volgende:
jeetje zeg...die voeten. Doet dat pijn?Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)
mooie buiken trouwens
Ik weet niet of het erfelijk is, wel dat mijn moeder ook altijd meteen enorm dik werd bij haar zwangerschappen, en mijn zus is ook behoorlijk dik geworden bij haar zwangerschap. Zou dus best kunnen
Oppassen he, als je zulke voeten hebt, mijn moeder had ze een paar weken geleden nog niet eens zo dik, stootte dr been en toen sprong het vel open
quote:Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode
Op maandag 28 april 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:[..]
Heel toevallig was er vanavond bij de modepolitie een aflevering op de 9 maanden beurs. Hebben ze een zwangere vrouw compleet gerestyled. Echt hele mooie positiekleding hadden ze voor haar uitgekozen, waar de buik heel mooi in uitkwam.
Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!
quote:Gefeli!! Volgens mij heb ik het gezien, twee zusjes op de zwangerschapsbeurs (of een dergelijke plek)...twee van die overjarige trienen die alles afzeiken en zelf ziet de ene er saai uit en de andere heeft al tien jaar dreads, is ruim veertig jaar en vindt alles bij anderen 'meisjesachtig' (dat heet projectie, ragebol) bweeehh!
Op donderdag 15 mei 2003 19:51 schreef The_Tankgirl het volgende:[..]
Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode
![]()
Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!
Ik heb regelmatig bij het zien van dat programma dat ik denk: huh, mag dat niet meer????
quote:Wat een lieve buik
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
[afbeelding]
quote:leuke kleren ook Buix!!!
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
[afbeelding]
Mijn buik:
en de meeste zijn zo groot !!
Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een énorme buik. Ik kon ook bijna niets meer aan het eind van de zwangerschap.
De zwangere buik die ik nu heb is in mijn ogen best bescheiden ( als ik hem vergelijk met de vorige dus )
mijn voeten daarintegen.. daar post ik niet eens een foto van.. ik geloof dat die niet eens meer op een fotootje passen inmiddels....
edit: ik ben nu overigens ruim 8 maand zwanger.
De foto is van een paar daagjes terug.
Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |