Weet iemand of er misschien een shuttle-service is tussen Z-Limburg en Schiphol is?
Ik meen me namelijk te kunnen herinneren dat er een bedrijf was (is?) dat mensen met een busje oppikt en naar Schiphol brengt tegen een acceptabele prijs.
Alle andere alternatieven die ik zelf al heb bedacht zitten weer nadelen aan.
Als ik de laatste trein op 4 Mei pak dan moet ik ruim 3 uur wachten in de vertrekhal.
Mijn ouders kunnen ons brengen, maar ik gun ze liever hun nachtrust.
Zelf kan ik ook rijden, maar krijg slapeloze nachten als ik bedenk dat mijn, nogal inbraak gevoelige, auto een hele week bij Schiphol staat (en het is duur parkeren).
We kunnen ook een hotel kamer nemen maar daar zit ook weer een prijskaartje aan.
Andere alternatieven zijn natuurlijk ook welkom.
Maar dat zal nu wel niet zo zijn anders had je het wel gehoord denk ik
Haihè
[Dit bericht is gewijzigd door paterd op 26-04-2003 19:12]
quote:Ik heb die Schiphol taxi service gevonden op internet, de prijs is toch duurder dan ik gehoopt had (retour 112 euro p/p)... maar nog altijd een alternatief.
Op zaterdag 26 april 2003 19:40 schreef Luchtbel het volgende:
Schipholtaxi ligt eraan met hoeveel personen je gaat hoe veel het kost per kost per persoon, ik heb de laatste keer 47,50 euro betaald en anders ga je toch gewoon s avonds laat ga je daar ff rondhangen?
quote:maar dat is wel brenegen EN halen bij je terugkomst , ik denk dat de ns niet veel goedkoper is.
Op zaterdag 26 april 2003 20:23 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Ik heb die Schiphol taxi service gevonden op internet, de prijs is toch duurder dan ik gehoopt had (retour 112 euro p/p)... maar nog altijd een alternatief.
Tevens ben ik door de reisbeschijden aan het bladeren en lees dat de balie al om 03.45 open gaat.... da's maar 1 3/4 uur wachten.
Denk dus dat we dit maar gaan doen.
quote:2x enkele treinreis = 50.20 euro x 2 pers = 100.40 euro.
Op zaterdag 26 april 2003 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar dat is wel brenegen EN halen bij je terugkomst , ik denk dat de ns niet veel goedkoper is.
quote:ja wel wat duurder idd dan, maar je hoeft niet met de bus /taxi naar het station, slepen met koffers door overvolle gangpaden etc.. tis ook de enige optie om die tijd, ik ben zelf blij dat die mogelijkheid er is, heb er al verrschillende keren gebruik van gemaakt. voordeel dat ook op de terugweg de chauffeur al voor je klaar staat bij wijze van spreken... (stel je komt terug en je vliegtuig heeft vertraging zodat er geen treinen meer rijden, heb je een probleem.)
Op zaterdag 26 april 2003 21:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
2x enkele reis trein = 50.20 euro x 2 pers = 100.40 euro.
Taxi = 112 euro p/p tweede persoon krijgt 25% korting. = 196 euro.
Maar dat is dan wel van deur naar deur en terug, met eventueel een omweg om andere mensen onderweg op te halen.
. al ga ik overdag meestal gewoon met de trein heb ik ook geen hekel aan.. zeker ook omdat de verbinding vanuit enschede erg goed is... maar als ik niet zeker ben van mn terugvlucht neem ik echt de schipholtaxi!
Je gaat dus da avond van tevoren naar Schiphol, je checkt in en je gaat langs de douane. De volgende ochtend wordt je helemaal fris wakker en hoef je alleen nog naar de gate te wandelen om op tijd te boarden.
Dat hotel na de douane is heel sober. Je hebt een bed en douche, maar er zit bijv niet eens een raam in je kamer. De prijs is ook navenant; ik meen dat het 75 gulden was. Goedkoper dan de Schiphol Taxi dus.
quote:ja? dat is een idee, ik hou dat in gedachten... je bent dan wel heel wat frisser als je niet eerst uren moet reizen om op schiphol te komen..
Op zaterdag 26 april 2003 22:34 schreef k_man het volgende:
Wat je ook kunt doen is op Schiphol een hotel nemen NA de douane.Je gaat dus da avond van tevoren naar Schiphol, je checkt in en je gaat langs de douane. De volgende ochtend wordt je helemaal fris wakker en hoef je alleen nog naar de gate te wandelen om op tijd te boarden.
Dat hotel na de douane is heel sober. Je hebt een bed en douche, maar er zit bijv niet eens een raam in je kamer. De prijs is ook navenant; ik meen dat het 75 gulden was. Goedkoper dan de Schiphol Taxi dus.
quote:Over fris gesproken; je kunt op Schiphol ook alleen een douche reserveren. Vaak zweet je nogal veel in een vliegtuig namelijk.
Op zaterdag 26 april 2003 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja? dat is een idee, ik hou dat in gedachten... je bent dan wel heel wat frisser als je niet eerst uren moet reizen om op schiphol te komen..
quote:Wat doe jij in een vliegtuig?
Op zaterdag 26 april 2003 22:57 schreef k_man het volgende:[..]
Over fris gesproken; je kunt op Schiphol ook alleen een douche reserveren. Vaak zweet je nogal veel in een vliegtuig namelijk.
Misschien was dat ook de rede waarom die piloten van Southwest hun kleren uit hadden gedaan.
quote:Ik zit daar een paar uur opgesloten in een te kleine ruimte die vaak te warm is, waar de lucht droog is en waar nog een helehoop andere mensen op een kluitje zitten.
Op zaterdag 26 april 2003 23:13 schreef xyz het volgende:
Wat doe jij in een vliegtuig?
quote:Ehhhm..... voor minder dan 112 euro zit je in het IBIS hotel nabij schiphol
Op zaterdag 26 april 2003 20:23 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Ik heb die Schiphol taxi service gevonden op internet, de prijs is toch duurder dan ik gehoopt had (retour 112 euro p/p)... maar nog altijd een alternatief.
Tevens ben ik door de reisbeschijden aan het bladeren en lees dat de balie al om 03.45 open gaat.... da's maar 1 3/4 uur wachten.
Denk dus dat we dit maar gaan doen.
Dan nog de treinkaartjes natuurlijk, maar slapen is mischien ook wat waard
Lijkt me een veel beter alternatief omdat je dan tenminste iets langer kan blijven pitten
[Dit bericht is gewijzigd door maartena op 27-04-2003 07:55]
quote:ik kom maar op 21....
Op zondag 27 april 2003 07:53 schreef maartena het volgende:[..]
Ehhhm..... voor minder dan 112 euro zit je in het IBIS hotel nabij schiphol
Is mischien wat handiger.... Een dubbelbeds kamer kost daar namelijk 81 euro. Een busje rijdt binnen 7 minuten tussen het Hotel en Schiphol en rijdt dagelijks tussen 04:30 en 01:30, dus 22 uur per dag.
Lijkt me een veel beter alternatief omdat je dan tenminste iets langer kan blijven pitten
quote:Die vliegen pas vanaf 06.15uur
Op zondag 27 april 2003 16:01 schreef BAZZA het volgende:
Of je vliegt vanaf Maastricht naar Adam, kan toch ook?
quote:Denk je dat ik de optie om te vliegen vanuit M'tricht of Brussel ook niet bekeken heb?
Op zondag 27 april 2003 18:05 schreef Quintony het volgende:
Had je maar vanaf Brussel moeten vliegen
Da's veel makkelijker als je in limburg woont.
quote:Dan had je eerder moeten boeken he
Op zondag 27 april 2003 18:18 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Denk je dat ik de optie om te vliegen vanuit M'tricht of Brussel ook niet bekeken heb?
Waren namelijk allemaal al vol.
quote:Moet je wel geluk hebben dat er nog een kamer vrij is, want vaak zitten die hotels achter de douane hartstikke vol.
Op zaterdag 26 april 2003 22:34 schreef k_man het volgende:
Wat je ook kunt doen is op Schiphol een hotel nemen NA de douane.Dat hotel na de douane is heel sober. Je hebt een bed en douche, maar er zit bijv niet eens een raam in je kamer. De prijs is ook navenant; ik meen dat het 75 gulden was. Goedkoper dan de Schiphol Taxi dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |