quote:Ik in L'dam
Op maandag 28 april 2003 19:07 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In amsterdam iig wel
ik heb 'm namelijk daar gespeeld
Wat een fantastisch spel
quote:Inderdaad, het spel loopt echt super vloeiend ik wist echt niet wat ik zag!
Op maandag 28 april 2003 19:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik in L'dam
![]()
Wat een fantastisch spel
quote:Hmmm, mijn OV is morgen geldig
Op maandag 28 april 2003 19:07 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In amsterdam iig wel
ik heb 'm namelijk daar gespeeld
quote:hehe ach k zou het ook doen
Op maandag 28 april 2003 19:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmmm, mijn OV is morgen geldig
Donderdag waarschijnlijk halen (bij eplaza gereserveerd) en dan donderdagavond ff doorhalen ofzo
quote:Tuurlijk
Op maandag 28 april 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen moet dat doen....zodra iemand hem heeft
quote:Ik denk dat er tegen die tijd een hoop lichtjes tot diep in de nacht branden.
Op maandag 28 april 2003 20:06 schreef erikh het volgende:
damn, ik kan gewoon neit meer wachten totdat ik dat spel in mijn bezit heb.Donderdag waarschijnlijk halen (bij eplaza gereserveerd) en dan donderdagavond ff doorhalen ofzo
quote:Ai. Ik heb hem zelf ook een tijd geleden besteld bij de FRS online, maar nooit echt een officiele mail gehad dattie met bonusdisc wordt geleverd (afgezien van de Mobile2Pay ontvangstbevestiging van het geld heb ik niets van de FRS vernomen over Zelda).
Op maandag 28 april 2003 18:48 schreef Anahka2309 het volgende:
Whoohoo......eindelijk bevestiging van de FRS. Bonusdisc en op 03-05 binnenZe claimen trouwens dat mijn vorige mailtjes niet aangekomen zijn, maar goed....dat terzijde
Nogmaals; Whoohooooo
Die bevestiging van FRS, heb jij die gekregen omdat je erom gevraagd hebt, of omdat ze die jou automagisch hebben toegestuurd?
* iNSaNe-oNe kan het niet hebben als achteraf blijkt dat hij GEEN bonusdisc zal ontvangen...
Pro: gameplay en graphics (nog een paar punten geloof ik, Zelda-historie, bonusdisk...)
Con: aucun!!
Maar... het hele spel was in het Frans! Please please kan iemand me gerust stellen en zeggen dat Zelda NIET in het Nederlands is?!? Ik kan dat nergens terugvinden namelijk...
quote:Games worden altijd vertaald voor de Fransen en de Duitsers, komt omdat die volken te beroerd zijn om Engels te leren of ondertiteling te lezen. Is ook de reden dat games in Europa pas veel later verschijnen dan in de VS.
Op dinsdag 29 april 2003 09:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar... het hele spel was in het Frans! Please please kan iemand me gerust stellen en zeggen dat Zelda NIET in het Nederlands is?!? Ik kan dat nergens terugvinden namelijk...
Games worden nooit in het Nederlands vertaald, de Nederlandse markt is te klein om de hoge kosten die daarmee samenhangen terug te verdienen. Ook kan de gemiddelde Nederlander goed Engels!
quote:Leuk vor je, wij wachten liever op the wind waker
Op dinsdag 29 april 2003 09:35 schreef funmaster het volgende:
Ik heb The wind maker al lekker gespeeld![]()
![]()
quote:De fifa serie kun je ook in het nederlands spelen hoor
Op dinsdag 29 april 2003 09:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Games worden altijd vertaald voor de Fransen en de Duitsers, komt omdat die volken te beroerd zijn om Engels te leren of ondertiteling te lezen. Is ook de reden dat games in Europa pas veel later verschijnen dan in de VS.
Games worden nooit in het Nederlands vertaald, de Nederlandse markt is te klein om de hoge kosten die daarmee samenhangen terug te verdienen. Ook kan de gemiddelde Nederlander goed Engels!
quote:Sportspellen zijn dan ook voor de lager opgeleide gamer
Op dinsdag 29 april 2003 10:08 schreef erikh het volgende:[..]
De fifa serie kun je ook in het nederlands spelen hoor
quote:ja he
Op dinsdag 29 april 2003 10:29 schreef Lexie het volgende:[..]
Sportspellen zijn dan ook voor de lager opgeleide gamer
Ik heb tot nu toe alleen ervaring met PC games, waarbij WEL een hoop games alleen in het Nederlands te verkrijgen zijn (Atlantis, the Longest Journey, Black&White, the Sims, Anno 1503). Ik haat dat en vind het betuttelend. Ik bepaal zelf wel of mijn Engels goed genoeg is om een spel in het Engels te spelen! Maar voor Zelda hoef ik me geen zorgen meer te maken...
Is het al bijna 3 mei?
quote:Goddelijk
Op dinsdag 29 april 2003 10:07 schreef erikh het volgende:[..]
Leuk voor je, wij wachten liever op the wind waker
quote:klote laptop toetsenbord ook
Op dinsdag 29 april 2003 10:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goddelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |