Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.
Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 19:40]
quote:Not done
Op vrijdag 25 april 2003 19:36 schreef qbus het volgende:
Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
quote:Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Op vrijdag 25 april 2003 19:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zoiets bedoel je?kansloos
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
Ok...dat van dat opvoeren weet ik niet zeker, maar het ziet er iig goed uit
quote:Een Ford Ka ziet er sowieso hoerig uit
Op vrijdag 25 april 2003 19:40 schreef Tekno het volgende:
Ligt eraan hoe ze uitgebouwd zijn. Kijk, dat extreme met al die toeters en bellen vind ik ook niet altijd mooi, maar wat subtiele tuning is zeker nooit weg. Ik heb zelf een Ford ka, en heb er ook al het één en ander aan veranderd. Ik heb er bijvoorbeeld ook sideskirts en nieuwe bumpers met mistlampen voor gemonteerd, maar die zien er tenminste niet zo hoerig uit als die Astra/Golf bakken.
quote:Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Op vrijdag 25 april 2003 19:38 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Not done
![]()
Magoed.. wel lollig dat zoveel mensen zich zo voor lul zetten.. lach me altijd dood
Ook dat armpie uit het raam, harde krakende kutmuziek met ramen open en overbodig met je gaspedaal spelen (in je 1,2i Corsa) is zoooooooo sneu
quote:Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
Op vrijdag 25 april 2003 19:44 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Maar ik heb er niks op tegen om een auto een beetje te tunen, maar het ken te gek, een leuke uitlaat ofzo staat nooit verkeerd
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:43 schreef Makster het volgende:[..]
Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
![]()
quote:
zoiets bedoel je?
quote:Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Op vrijdag 25 april 2003 19:45 schreef Eomer het volgende:[..]
Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
edit, astra sucks,
golf 1 never dies
[Dit bericht is gewijzigd door bredebanaan op 25-04-2003 19:48]
quote:Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Op vrijdag 25 april 2003 19:46 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Mensen op terasjes
Op vrijdag 25 april 2003 19:48 schreef Eomer het volgende:[..]
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Ik probeer alleen jullie stupiditeit aan te geven, nofi verder.
quote:er zijn ook heel leuke uitlaatjes die geen herrie maken hoor
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Lijkt mij ook wat lastig rijden met die motorkap zo hoog.
zoiets bedoel je?kansloos
quote:Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
quote:MT-5...en ik ben er trots op! ...detail is dat-ie al een half jaar niet meer rijdt omdat ik ook m'n rijbewijs heb
Op vrijdag 25 april 2003 19:50 schreef Makster het volgende:[..]
Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
quote:Mooi gemaakt, zie je niet vaak een Kadettilac met gullwings. Petje af voor degene die hier zijn tijd (en geld) in gestopt heeft.
Op vrijdag 25 april 2003 19:51 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik vind dit eerlijk gezegd ook best een cool project, zeker als je kijkt naar het "gros" van dit soort getunede auto's, dan maakt men zich er over het algemeen vanaf met een paar stickers en een verlagingssetje.
Op vrijdag 25 april 2003 20:01 schreef Pushit het volgende:[..]
Mooi gemaakt, zie je niet vaak een Kadettilac met gullwings. Petje af voor degene die hier zijn tijd (en geld) in gestopt heeft.
Goed Voorbeeld:
(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open )
quote:Ja, dit is wel kewl, maar tank-dop-plakkende-gas-gevende-lawaai-makende-petjes-dragende-aso-pubertjes zijn niet kewl
Op vrijdag 25 april 2003 20:05 schreef qbus het volgende:[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd ook best een cool project, zeker als je kijkt naar het "gros" van dit soort getunede auto's, dan maakt men zich er over het algemeen vanaf met een paar stickers en een verlagingssetje.
Gaat ook om type mens.. in een kewle auto rijden kewle pieplez.. in een tank-dop-sticker-auto rijd een tank-dop-sticker-auto-mens
quote:Dat vind jij, boeit me niets. Ik vind het een geinig wagentje, en probeer hem nog mooier te maken. Lekker belangrijk als jij dat niets vind. Ik ken jou niet en jij kent mij niet, je hebt mijn wagen nog nooit gezien dus wat lul je nou. Maar goed, ik denk dat jouw reactie hier niet zo heel lang zal staan, want het voegt werkelijk niets toe aan dit topic.
Op vrijdag 25 april 2003 19:43 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Een Ford Ka ziet er sowieso hoerig uit
Maar goed. Die Kadett op de vorige pagina ziet er op zich ook wel grappig uit, meer omdat het iets speciaals heeft (vleugeldeuren), want als hij dat niet zou hebben, zou het er volgens mij één zijn die je op iedere hoek van de straat tegenkomt.
Persoonlijk vind ik al die getunede Golfjes niets, maar dat komt meer omdat ik een gewone Golf ook niet mooi vind (sorry voor alle Golf rijders, maarja, kwestie van smaak), maar er zijn zeker wel getunede Golfjes die er wel goed uitzien. Maar dat heeft dan meer met de tuning te maken, dan met de auto zelf. Het ligt er maar net aan hoe het eruit ziet. Je kan een auto er sneller uitlaten zien, dmv allerlei spoilers, diffusers, verlagingen, noem maar op. Maar of dat nou mooi is? Ja, de ene keer wel de andere keer niet. persoonlijk ga ik liever voor een wat stijlvollere tuning, dus meer om de wagen mooier te maken, dan om hem sneller te doen laten lijken. Kijk, ik kan mijn Ka er wel sneller uit laten zien, maar de top[ is maar 156, dus ja, dan vind ik dat je hem ook moet opvoeren zodat ie werkelijk sneller is. Of je moet het voor shows doen, maar dat is natuurlijk weer heel wat anders.
quote:Idd, goeie voorbeelden. Zo zien die Mini's er al een stuk leuker uit, maar het is zeker niet overdreven.
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef N-I-X het volgende:
slechte voorbeelden staan hierboven wel...
Goed Voorbeeld:(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open
)
quote:Het gaat om een tank-dop-sticker-auto-stakker
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ja, dit is wel kewl, maar tank-dop-plakkende-gas-gevende-lawaai-makende-petjes-dragende-aso-pubertjes zijn niet kewl
Gaat ook om type mens.. in een kewle auto rijden kewle pieplez.. in een tank-dop-sticker-auto rijd een tank-dop-sticker-auto-mens
quote:GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
Op vrijdag 25 april 2003 20:16 schreef Fillipe het volgende:
-edit- lees mijn waarschuwing.
quote:Mooi gedaan i.d.d
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef N-I-X het volgende:
slechte voorbeelden staan hierboven wel...
Goed Voorbeeld:(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open
)
Houd er rekening mee dat het hier om meningen gaat en geen feiten.
En om dan mijn inbreng van mooi opgezet.
quote:Mja maar een standaard Mini (oud model) vind ik toch wel mooier hoor. Dat is nou weer een voorbeeld waar je eigenlijk vanaf moet blijven. Een Golf of Kadett/Astra leent zich wel weer voor optisch tunen omdat er zo godsgruwelijk veel van die krengen rondrijden die allemaal op elkaar lijken. een afwisseling, al is het maar een sticker op je tankdop vind ik dan best leuk om te zien.
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef qbus het volgende:[..]
Mooi gedaan i.d.d
quote:Whoo wat is dit een lijp bakkie
Op vrijdag 25 april 2003 20:20 schreef jacco het volgende:
quote:Als je de Flame een beetje wegdenkt... dan heeft hij wel een punt
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
geef eens een goede reactie modje?? want ben wel benieuwd hoe jij dit ziet... voor iedere user wel handige info lijkt me
quote:Het gaat in dit topic om goedkope oude auto's, kom jij aan met een auto van 2 ton
Op vrijdag 25 april 2003 20:20 schreef jacco het volgende:
Ik zeg alleen dit:Houd er rekening mee dat het hier om meningen gaat en geen feiten.
En om dan mijn inbreng van mooi opgezet.
quote:Oops sorry
Op vrijdag 25 april 2003 20:22 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Het gaat in dit topic om goedkope oude auto's, kom jij aan met een auto van 2 ton
quote:.........oh ja je word zo beperkt in je vrijheden tegenwoordig ...
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
Voor alles is een gulden middenweg en om de een of andere reden hebben sommige mensen het moeilijk daarmee
trouwes.......die mini's zien er wel stoer uit
quote:Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum...
Op vrijdag 25 april 2003 20:21 schreef N-I-X het volgende:geef eens een goede reactie modje??
quote:dank u...
Op vrijdag 25 april 2003 20:23 schreef VanDread het volgende:[..]
.........oh ja je word zo beperkt in je vrijheden tegenwoordig ...
![]()
topic moet toch een beetje erges over gaan.....wil je je meening verkondigen bel dan naar de radio ofzo.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
Voor alles is een gulden middenweg en om de een of andere reden hebben sommige mensen het moeilijk daarmee
ben zelf nu ook bezig met een mini, een zwarte uit '83, zal wel ff wat foto's zoeken, die is ook nog zo goed als standaard, alleen die moet ook nog ff iets aangepast worden....
das gewoon leuk, mooi en appart...
als je met een getunde mini of kever (iets in de richting) rijdt dan is dat heel erg orrigineel en mensen kijken je ook steeds na...
iedereen draait zijn hoofdje weg als ze zown matige golf II zien rijden, hebben mensen dat zelf dan ook niet door vraag ik me dan af...
tip: Google, zoeken onder Zeemax
dan kom je mijn droom auto's tegen
quote:Dit verkondigde ik ook zo ongeveer aan maar ach.
Op vrijdag 25 april 2003 20:23 schreef VanDread het volgende:
.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
quote:Zij snappen het niet dat jij al je geld in je pc of whatever duw
Op vrijdag 25 april 2003 20:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
Dit verkondigde ik ook zo ongeveer aan maar ach.
En voorderest ben ik het helemaal met je eens, ze doen het alleen maar om stoer te zijn. Terwijl ze keihard uitgelachen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |