ja ik weet het je kan ook op Fokken stemmen maar koeliejoelie is veel beter en Fokken wint toch wel
Waarom mijn "eigen" topic gesloten werd is mij niet duidelijk (dit is een oproep en geen general shinshan chat toch?)
Schudden met die billen, Tiemiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
kanonne, de blote billen dans.
Hij is leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
He he...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
dat is ook 1 van mijn favorietenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef J-Will het volgende:
mierenkriebels
Vandaag was er echt een hele gave aflevering waarin hij met zn pa buiten ging spelen. Toen kwam er zo'n juffie aan die met shin chan ging spelen en zo'n gruwelijk man-wijf-mormel ging achter harry aan. Echt genieten geblazen
Bij Bart Smit ligt een dvd met 3 uur lang Shin Chan voor 7 euro....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:02 schreef Tiemie het volgende:
Vandaag was er op foxkids een marathon.
Jammer dat er hier in de buurt geen bart smit zit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij Bart Smit ligt een dvd met 3 uur lang Shin Chan voor 7 euro....
Jaaa, die hoofdmeester dat een ondergedoken maffia-lid is ofzo en dat ShinChan de enige is die dat doorheeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:07 schreef punkgirl het volgende:
meneer enzo "alias" corlione
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |