Jammer dat die eikel van limp bizkit komt (arrogante kwallebak)
quote:Fijne is dat je het niet hoeft te zien he. Ik vind die Fred Durst ook maar een dubieus mannetje, maar neemt niet weg dat ik een hoop nummers, vooral van tweede album, toch tof vind, ga ik daarom toch zeker sjekken
Op zondag 27 april 2003 14:20 schreef Kopdans het volgende:
Jammer dat die eikel van limp bizkit komt (arrogante kwallebak)
quote:Kan iemand het helemaal rippen dan ofzo?? zodat als ik thuis ben het nog een x en nog een x en nog een x kan beluisteren?? zou koel zijn!
Op woensdag 30 april 2003 15:31 schreef Wietse het volgende:
Als het goed is, zendt Kink de hele zwik uit, voor de thuisblijvers, zeg maar
quote:Kzou een moord plegen voor de bootleg van metallica die avond
Op woensdag 30 april 2003 16:23 schreef Koffieboon het volgende:[..]
Kan iemand het helemaal rippen dan ofzo?? zodat als ik thuis ben het nog een x en nog een x en nog een x kan beluisteren?? zou koel zijn!
Mocht je niks te doen hebben, stem dan svp even op hun op www.fieldsofrock.nl. Spammy I know, maar vind ze erg goed. Zit niet in die band ofzo dus daar gaat het niet om
quote:omdat jij et bent
Op zaterdag 3 mei 2003 17:43 schreef Pim_Stab_Back het volgende:
Ik hoop dat Blind Sight (www.blindsight.nl) genoeg stemmen krijgt zodat ze op de local stage staan, dan ga ik. Ze verdienen die kans, naar mijn mening tenminsteMocht je niks te doen hebben, stem dan svp even op hun op www.fieldsofrock.nl. Spammy I know, maar vind ze erg goed. Zit niet in die band ofzo dus daar gaat het niet om
quote:Dat wens ik dan inderdaad even te bevestigen!
Op zaterdag 3 mei 2003 18:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Volgens de bandmanager van Cancelled die ik persoonlijk ken (![]()
) spelen zij ook op FoR.
En nu allemaal als de donder op Geert gaan stemmen....
Blindsight hardcore.. \m/
quote:Ik zat me eigen dat nu net af te vragen... alleen ga ik met de auto heen...
Op zondag 4 mei 2003 10:04 schreef Metallator het volgende:
Iemand enig idee hoe laat dit afgelopen is ? (ivm treinen enzo...)
Nee, gewoon stemmen op 88 Circles Above dan komt het zeker goed!
quote:Thanx, ken je niet, maar zag in je profiel Kurt Cobain staan, dus dat zit wel goed
Op zaterdag 3 mei 2003 18:50 schreef superheist het volgende:[..]
omdat jij et bent
En Blind Sight is nog niet bevestigd.. Kreeg net weer SMSje van Geert of ik flink wilde gaan stemmen, al lang mee bezig maar toch, altijd bezorgd die jongen he
quote:Jawel, V-male rules!!! Goed dat ze ook mogen spelen! Ik ben er zeker bij..
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Locals only tot nu toe:V-male (bah, 1 keer bij barend en van dorp gezien, geen hol aan)
f33l3rtja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |