abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2003 @ 14:41:38 #51
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10068957
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je er een foto van?

ik heb helaas geen scanner
quote:
En wat kost het in onderhoud
Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.
  maandag 28 april 2003 @ 14:57:44 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10069418
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:41 schreef qbus het volgende:

[..]

ik heb helaas geen scanner
[..]

Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.

jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Lancia Delta Integrale 16V Turbo

Dat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 28 april 2003 @ 15:16:33 #53
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10070020
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Lancia Delta Integrale 16V Turbo

Dat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model

Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.
  maandag 28 april 2003 @ 15:55:20 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10071250
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef qbus het volgende:

[..]

Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.

Ja wat zou dat kosten denk je?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10072214
na wat kleine onhebbelijkheden (rammeltjes etc) nu blij met m'n 2.0i FX

maandag 28 april 2003 @ 21:27:14 #56
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10079192
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja wat zou dat kosten denk je?

Veel, heel veel geld.
Alles slijt veel eerder bij dit soort auto's, de leeftijd van de auto's ligt hoog, en je betaald je het schompes aan verzekering en wegenbelasting.
  maandag 28 april 2003 @ 21:28:21 #57
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10079214
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef Remco01 het volgende:
na wat kleine onhebbelijkheden (rammeltjes etc) nu blij met m'n 2.0i FX
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit vind ik dus gewoon een mooie auto van Hyundai!
  maandag 28 april 2003 @ 23:24:24 #58
35834 Menyo
Ondertitel
pi_10082246
quote:
Op maandag 28 april 2003 12:52 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Een NOS kit heeft je de meeste bang 4 bucks: http://www.sharkracing.com/en/hyundai/zexkit.html

Hij is $529, neem er nog een Maximizer Kit $220 bij en een Purge Kit $112, en je trekt iedereen helemaal zoek.

Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??

Jij hebt zelf een hyundai coupe?? Welk jaar, en hoe bevalt hij?

maandag 28 april 2003 @ 23:30:48 #59
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10082424
quote:
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:

[..]

Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??

Heb je dat ding nou NOG niet aangeschaft dan?

ff serieus, je wilde er nog over denken postte je. heb je dat gedaan? en ben je tot een conclusie gekomen?

maandag 28 april 2003 @ 23:46:13 #60
35834 Menyo
Ondertitel
pi_10082811
Uiterlijk van die Hyundai vind ik mooier. Een MR2 is echt te duur als ik kijk naar aanschaf van een recent jaar. Als ik kijk naar specificaties dan komt die Hyundai er best goed vanaf. Ook is hij best ruim. In tegenstelling tot een MR2.

Het wordt toch echt een Coupe, ondanks wat iedereen hier roept. Ik vind hem echt mooi, en prestaties zijn best goed te noemen. Het enige waar ik het mee eens ben zijn de weke remmen.

Dus als er nog vervolg posts komen, dan alleen reacties graag waar ik nog wat aan heb. (ook negatief, maar dan wel gefundeerd).

Wel bedankt voor de vele posts. (het is volgens mij mijn grootste topic geworden)

maandag 28 april 2003 @ 23:53:10 #61
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10083001
Menyo succes met een auto zoeken dan! echt top dat je een nieuwe wagen gaat kopen. en wat iedereen ook zegt of kraakt (ik zei de gek incluis), het is wel lekker JOU auto en daar ben JIJ dan lekker blij mee.

we horen het als je 1 hebt?

tenminste, het ligt toch in de planning voor binnenkort of niet?

dinsdag 29 april 2003 @ 11:13:22 #62
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_10088392
quote:
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:

[..]

Ik heb zelf een 2000 model coupe. Ik ben er erg tevreden over. Ik weet niet waar je in NL zo'n kit kan laten inbouwen, maar bij een bedrijf die dat voor een andere auto kan moet deze kit zeker kunnen inbouwen in je coupe. Alle benodigheden zitten erbij.

Zoek trouwens een op google naar ZEX nitrous, dan vind je nog meer plekken waar hij te koop is, kan nogal schelen in de verzend kosten.

Uitleg over nitrous in nederlands: http://users.pandora.be/Fastards/hownos.htm

Voor het gemak hier de link: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=zex+nitrous+hyundai&spell=1

[Dit bericht is gewijzigd door Chilly_Willy op 29-04-2003 11:21]

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_14884942
?? En is Wat is het geworden?
ME myself and everybody.
pi_14885155
Dat model van die zwarte H. die iets hiervoor stond is de Tuscani, en die is pas gemaakt vanaf 2001, die vind je dus nooit voor zo'n prijsje (als je dat wel doet, bel me dan)

Rij zelf een coupé uit 99, vind het zelf een toffe wagen. Maar ik zou wel iedereen aanraden om er goed over na te denken. Ik ben gewoon (helaas) een H. liefhebber, en dan is de keuze snel gemaakt. Ondanks dat H. een (vind ik) zeer goed merk is voor die prijs zitten er een aantal nadelen aan:

- veel plastic, goedkope zooi en alles kan kapot
- inruilwaarde is redelijk laag
- standaard is niet zo luxe, je moet dan echt opties bijnemen
- tunen (was) lastig (tegenwoordig al veel meer voor)

Ik heb een coupé Turbulence gekocht
omdat ik dat model gewoon mooi vond, beter dan dat vorige. De nieuwste is natuurlijk helemaal maar die zijn nog wat duurder (voor een studentje).
Leuke wagen verder, alleen kijk goed naar de opties, standaard = buts. En tja, de motor, om eerlijk te zijn klinkt 138 pk leuk maar dan moet je wel uitstappen en duwen
Hij rijdt zeker lekker en vlot door, maar echt een race monster

Je moet van het merk en het model houden, zo niet zijn er voor die prijs andere auto's te krijgen die waarsch. meer snelheid geven en die je later goed kan verkopen.

En niet dat ik H. de grond in wil lullen, maar dat is mijn eigen ervaring, ik ben zelf nou eenmaal

hier zijn nog een aantal sites:
http://www.hyundaistreettuning.nl
http://www.hyundaiclub.nl

Beide clubs met genoeg links voor bodykits, motor aanpassingen, veren en turbo's

Suc6

M'n signature, wat doe je :{
pi_14885239
En Remco man. Dat model wil ik over een tijdje (lees: vele jaren later) ook, dan liefst de V6 al is die lastiger te tunen.

Alleen 1 ding, no offence... maar alsje gooi er andere velgen onder

Dat doet de uitstraling zeker ten goede.

Hierstaan vast wel een paar vette bij
(gallerij)

M'n signature, wat doe je :{
pi_14894415
Een Hyundai coupe is absoluut niet snel, en laten we al helemaal niet over de afwerking praten Misschien een vreemd voorbeeld, maar waarom geen BMW 325i of 328i coupe? Die zijn zeer sportief, rwd, en ook nog eens lekker snel. Kwaliteit is 1000x beter mits je eentje koopt na laat '93 of het liefst na begin '94. En helemaal geen schaap in wolfskleren net als de Hyundai

maandag 24 november 2003 @ 19:28:48 #67
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_14895670
budget is 9000 euro? neem dan iets als een eclipse of mustang dat is easy te tunen (nou eigenlijk valt mustang nog wel meej) maar dan heb je goeie 0-100 waarden
The more debt, the better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')