quote:ik heb helaas geen scanner
Op maandag 28 april 2003 14:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb je er een foto van?
quote:Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.
En wat kost het in onderhoud
quote:jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Op maandag 28 april 2003 14:41 schreef qbus het volgende:[..]
ik heb helaas geen scanner
![]()
[..]Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.
Dat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model
quote:Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.
Op maandag 28 april 2003 14:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Lancia Delta Integrale 16V TurboDat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model
quote:Ja wat zou dat kosten denk je?
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef qbus het volgende:[..]
Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.
quote:Veel, heel veel geld.
Op maandag 28 april 2003 15:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja wat zou dat kosten denk je?
quote:Dit vind ik dus gewoon een mooie auto van Hyundai!
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef Remco01 het volgende:
na wat kleine onhebbelijkheden (rammeltjes etc) nu blij met m'n 2.0i FX
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
Op maandag 28 april 2003 12:52 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Een NOS kit heeft je de meeste bang 4 bucks: http://www.sharkracing.com/en/hyundai/zexkit.html
Hij is $529, neem er nog een Maximizer Kit $220 bij en een Purge Kit $112, en je trekt iedereen helemaal zoek.
Jij hebt zelf een hyundai coupe?? Welk jaar, en hoe bevalt hij?
quote:Heb je dat ding nou NOG niet aangeschaft dan?
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:[..]
Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
ff serieus, je wilde er nog over denken postte je. heb je dat gedaan? en ben je tot een conclusie gekomen?
Het wordt toch echt een Coupe, ondanks wat iedereen hier roept. Ik vind hem echt mooi, en prestaties zijn best goed te noemen. Het enige waar ik het mee eens ben zijn de weke remmen.
Dus als er nog vervolg posts komen, dan alleen reacties graag waar ik nog wat aan heb. (ook negatief, maar dan wel gefundeerd).
Wel bedankt voor de vele posts. (het is volgens mij mijn grootste topic geworden)
we horen het als je 1 hebt?
tenminste, het ligt toch in de planning voor binnenkort of niet?
quote:Ik heb zelf een 2000 model coupe. Ik ben er erg tevreden over. Ik weet niet waar je in NL zo'n kit kan laten inbouwen, maar bij een bedrijf die dat voor een andere auto kan moet deze kit zeker kunnen inbouwen in je coupe. Alle benodigheden zitten erbij.
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:[..]
Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
Zoek trouwens een op google naar ZEX nitrous, dan vind je nog meer plekken waar hij te koop is, kan nogal schelen in de verzend kosten.
Uitleg over nitrous in nederlands: http://users.pandora.be/Fastards/hownos.htm
Voor het gemak hier de link: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=zex+nitrous+hyundai&spell=1
[Dit bericht is gewijzigd door Chilly_Willy op 29-04-2003 11:21]
Rij zelf een coupé uit 99, vind het zelf een toffe wagen. Maar ik zou wel iedereen aanraden om er goed over na te denken. Ik ben gewoon (helaas) een H. liefhebber, en dan is de keuze snel gemaakt. Ondanks dat H. een (vind ik) zeer goed merk is voor die prijs zitten er een aantal nadelen aan:
- veel plastic, goedkope zooi en alles kan kapot
- inruilwaarde is redelijk laag
- standaard is niet zo luxe, je moet dan echt opties bijnemen
- tunen (was) lastig (tegenwoordig al veel meer voor)
Ik heb een coupé Turbulence gekocht omdat ik dat model gewoon mooi vond, beter dan dat vorige. De nieuwste is natuurlijk helemaal
maar die zijn nog wat duurder (voor een studentje).
Leuke wagen verder, alleen kijk goed naar de opties, standaard = buts. En tja, de motor, om eerlijk te zijn klinkt 138 pk leuk maar dan moet je wel uitstappen en duwen
Hij rijdt zeker lekker en vlot door, maar echt een race monster
Je moet van het merk en het model houden, zo niet zijn er voor die prijs andere auto's te krijgen die waarsch. meer snelheid geven en die je later goed kan verkopen.
En niet dat ik H. de grond in wil lullen, maar dat is mijn eigen ervaring, ik ben zelf nou eenmaal
hier zijn nog een aantal sites:
http://www.hyundaistreettuning.nl
http://www.hyundaiclub.nl
Beide clubs met genoeg links voor bodykits, motor aanpassingen, veren en turbo's
Suc6
Alleen 1 ding, no offence... maar alsje gooi er andere velgen onder
Dat doet de uitstraling zeker ten goede.
Hierstaan vast wel een paar vette bij
(gallerij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |