Wat een geweldig coole film gaat dat worden!!!
Verheugen jullie je er ook op??
Diesel
Volgens mij ben ik de enige die het boek nooit heeft gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 21-01-2001 20:32]
quote:Komt daar ook een verfilming van?
Op 21 januari 2001 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet eerst nog "Management Strategieen en Informatietechnologie " van Micheal Earl lezen![]()
![]()
Ik heb de trailer al een paar maand terug bekijken
Jackson (regisseur) heeft een zware taak aan die boeken.....probeer een verhaal met zoveel fantasie erin maar eens fatsoenlijk te verfilmen....
Ben benieuwd.....eind dit jaar komt de eerste van de 3 uit.
quote:Na de internet trailer is nu net de nieuwe officiele bioscoop trailer gelanceerd. http://www.lordoftherings.com
Op 21 januari 2001 22:33 schreef Public Enemy het volgende:
Hij word volgens mij best goed....Ik heb de trailer al een paar maand terug bekijken
Jackson (regisseur) heeft een zware taak aan die boeken.....probeer een verhaal met zoveel fantasie erin maar eens fatsoenlijk te verfilmen....
Ben benieuwd.....eind dit jaar komt de eerste van de 3 uit.
:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
om in het fantasy genre te blijven, mij lijkt Dungeons & Dragons ook wel leuk.
quote:Die werd gelook ik ontzettend afgekraakt of een flop in de Steets.. Maar als ie uit is(?) zal ik em zeker in overweging nemen om te kijken.
Op 22 januari 2001 21:01 schreef Herald het volgende:
om in het fantasy genre te blijven, mij lijkt Dungeons & Dragons ook wel leuk.
Ik heb LOTR 2 jaar geleden uitgelezen, in de tussentijd ben ik wat flarden van het verhaal vergeten, dus hopelijk valt die teleurstelling mee
Voor meer info: http://tolkien.pagina.nl
Staat ook een kopje The Movie bij.
Nog een tip voor de mensen die LOTR hebben gelezen: Lees ook de Silmarillion (in het Nederlands) die is in het begin even doorbijten maar uiteindelijk ontzetten gaaf. En als jhe daarna nogmaals Lord of the Rings leest is het boek veeeeeeeeel duidelijker en nog gaver!
Kortom ik kan niet wachten
Ook niet op Dungeons and Dragons btw, ookal noemde CNN het 'de slechtste film van het jaar', ik bedoel dan wordt die film maar gewoon camp
quote:Begin maar met de signature lezen van Sakura!
Op 21 januari 2001 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Waar gaat t'ie eigenlijk over?Volgens mij ben ik de enige die het boek nooit heeft gelezen
Mag dat ook?
Ik heb er heeeeeeeel erg zin en ga absoluut met een slaapzak voor de bioscoop liggen (eerste voorstelling 11 uur , moet ik nog een wekker meenemen ook)
Diesel
quote:Nou vooruit dan maar
Op 25 januari 2001 23:20 schreef Arcee het volgende:
Die film zal je me echt heel hard aan m'n naad jeuken.Mag dat ook?
Natuurlijk zal alles in de film er niet zo uitzien als je je hebt voorgesteld bij het lezen van het boek, maar vet zal het zeker worden?
Bij welke bioscoop kunnen we al reserveren voor 14 december???
P.S. Het eerste previewfilmpje vindt ik beter dan de 2e (bioscoop) trailer...
quote:Dat is waar ik ook bang voor ben... Het boek is gewoon supervet
Op 22 januari 2001 18:55 schreef lzandman het volgende:
Ik verwacht nog maar niet al teveel van die film. Het boek is gewoon zo goed, dat het haast onmogelijk is om dat net zo goed te verfilmen. Ik hoop niet dat het net zo'n miskleun wordt als de filmversie van "Dune".
Inbox4me
[Dit bericht is gewijzigd door Inbox4me op 05-02-2001 22:56]
quote:* kijkt naar het drukke usericon...
Op 05 februari 2001 22:33 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan niet wachten!! Tel de dagen af...duurt nog zo verrekte lang....![]()
![]()
quote:Snel je plaatje veranderd?
Op 05 februari 2001 23:13 schreef Sheridana het volgende:
Beloof je dat
Ja, die komt heus wel. Hoewel ik zo weinig mogelijk informatie (previews, trailers) wil zien, kan ik een kennis die in Nieuw Zeeland woont vragen hoe het met de filmen gaat of ging, als het al af is(?). De set zit vlak bij haar in de buurt zegt ze.
Maar ik wil er zo weinig mogelijk over weten, en toch-kom-ik-in-dit-topic-kijke... Oops
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 07-02-2001 13:41]
heheheehhe, ja, inderdaad mijn icon veranderd, die andere was nogal hyperactief bij nader inzien...
Deze beter?
Waar zijn die Anti-ajax film personen? Die film mag niet vertoond worden. Iedereen heeft een eigen beeld van The lord of the Ring.
Hiermee wordt alles verpest.
quote:Niet waar! Tolkien heeft alles zo goed beschreven in zijn boek dat er wel een goede voorstelling van te maken moet zijn! Wat ik in de trailers heb gezien is echt wel goed, en lijkt ook erg veel op al die mooie tekeningen die op de afgelopen 20 tolkien-kalenders hebben gestaan!
Op 06 februari 2001 21:41 schreef Uiruru het volgende:
NEEEEE!!!!!!Waar zijn die Anti-ajax film personen? Die film mag niet vertoond worden. Iedereen heeft een eigen beeld van The lord of the Ring.
Inderdaad is het niet hoe je fantasie is, maar je zult het zeker goed vinden!
quote:Waarom niet gelijk beide trailers aanschaffen op fullscreen? Allebei via rechtermuisklik opslaan. Anders gaan ze afspelen tijdens het downloaden, en dat loopt niet echt.
Op 06 februari 2001 17:08 schreef TomBombadil het volgende:
Stukkies van de treler:
http://www.tw-space.purespace.de/bilder/teaser/teaser.gif
De eerste is 28 MB en kun je hier downloaden:
De tweede trailer is 11 MB en kun je hier downloaden:
Voor de eerste trailer heb je Quicktime 4 nodig, en voor de tweede trailer de nieuwste versie van Realplayer...
Veel plezier hiermee
[Dit bericht is gewijzigd door Puc-conDoin op 06-02-2001 22:11]
quote:Je wordt niet gedwongen om te kijken hoor.
Op 06 februari 2001 21:41 schreef Uiruru het volgende:
NEEEEE!!!!!!Waar zijn die Anti-ajax film personen? Die film mag niet vertoond worden. Iedereen heeft een eigen beeld van The lord of the Ring.
quote:Ssssht! Geen spoilers!
Op 06 februari 2001 19:42 schreef Sheridana het volgende:
Tom Bombadil komt niet in de film voor waarschijnlijk..
quote:Ja hoor
heheheehhe, ja, inderdaad mijn icon veranderd, die andere was nogal hyperactief bij nader inzien...
Deze beter?
quote:Pcies! Ik wil em wèl zien!
Op 06 februari 2001 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:
Je wordt niet gedwongen om te kijken hoor.
quote:Waaaaaaaaaat??? Niet? Ik vind hem juist de coolste uit het hele boek!!! Dat sucks behoorlijk hard.
Op 06 februari 2001 19:42 schreef Sheridana het volgende:
Tom Bombadil komt niet in de film voor waarschijnlijk..heheheehhe, ja, inderdaad mijn icon veranderd, die andere was nogal hyperactief bij nader inzien...
Deze beter?
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 07-02-2001 13:43]
Volgens de IMDb wel:
USA 19 December 2001
Netherlands 21 December 2001
quote:Van mij wel...
Op 04 maart 2001 14:16 schreef MeneerTim het volgende:
mag ik trailer linken?
quote:deze zag ik dus gisteren in de bios
Op 04 maart 2001 14:30 schreef Verbal het volgende:
Van mij wel...
quote:hoezo?
Op 04 maart 2001 18:31 schreef smaug het volgende:
(..) en als je het tot in Mordor kan horen donderen dan is dat Tolkien die zich omdraait in zijn graf.
quote:Thanx, 300 bladzijden in het engels, ik ga het proberen (wat zal mn leraar engels trots op me zijn
Op 04 maart 2001 16:28 schreef speknek het volgende:
Het zijn drie boeken: The Fellowship of the Ring, The Two Towers en The Return of the King.
Het zijn redelijk zware boeken, vooral het eerste deel zit je ergens tot aan bladzijde 300 van jezus wat is dit saai. Maar als je je er doorheen geworsteld hebt (de eerste keer was het me niet gelukt, zes jaar later wel) dan is het echt het coolste wat je ooit gelezen hebt.
Er is ook een eerder boek verschenen, the Hobbit die als het ware een intro vormt (je hoeft het niet te lezen, er staat een samenvatting van in boek 1), en een stuk lichter is. Leuker ook voor beginners.
Overigens kan ik je echt aanraden het boek in het Engels te lezen, da's veel beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Apoc op 04-03-2001 22:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |