abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10047792
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:51 schreef Magneet het volgende:
Maar een ander idee : zou het niet goed zijn om een topic te hebben waar nieuwe mensen op het eiland hun vragen kunnen stellen over hoe het allemaal in elkaar zit dus geen prettig gesprek waar zoiets al snel onder gesneeuw word maar meer een FAQ waar andere mensen ook terugpraten, denk dat op die manier de terughoudendheid om dit "wereldje" weggehaald kan worden.
dat zou geen slecht idee zijn
  zondag 27 april 2003 @ 17:16:51 #77
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10048192
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:51 schreef Magneet het volgende:
Maar een ander idee : zou het niet goed zijn om een topic te hebben waar nieuwe mensen op het eiland hun vragen kunnen stellen over hoe het allemaal in elkaar zit dus geen prettig gesprek waar zoiets al snel onder gesneeuw word maar meer een FAQ waar andere mensen ook terugpraten, denk dat op die manier de terughoudendheid om dit "wereldje" weggehaald kan worden.
Op zich goed plan, maar aan de andere kant...
-Newbies die echt mee willen gaan posten laten hun gezicht al snel zien in Prettig Gesprek, en stellen daar gaandeweg hun vragen.
-Hoe zorg je ervoor dat nieuwelingen het topic vinden? Natuurlijk, een linkje in de FAQ, maar niet iedere nieuweling leest die.

Eigenlijk heb ik me nooit echt ge-ergerd aan de manier waarop het nu gebeurt, dus daarom zal ik het nut er niet direct van inzien
(maar het is wel genoteerd hoor)

Houden jullie er rekening mee dat Dago er vanaf nu wat minder is. Er zullen dus op hele korte termijn weinig dingen verder veranderen, omdat we dat samen moeten overleggen, en daarna ook met de FA's.
Blijf dus vooral ideeen spuien, maar weet dat we er niet al a minute bij zijn, en veranderingen even op zich zullen laten wachten. Zo kunnen we ook even rustig bekijken hoe de reeds doorgevoerde veranderingen aanslaan, dat willen we ook eerst even de tijd geven voordat we andere dingen gaan doorvoeren.
Dat betekent dus voorlopig maar 1 Fantasytopic, waar dan wel weer over alle facetten hiervan gepraat kan worden, en geen duidelijkere scheiding tussen Fantasy en non-Fantasy. Eerst even kijken hoe dat loopt, en dan kunnen we altijd nog dingen verder opsplitsen.

zondag 27 april 2003 @ 17:39:46 #78
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_10048623
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:16 schreef pluisje het volgende:

[..]

<knip>, en geen duidelijkere scheiding tussen Fantasy en non-Fantasy. <knip>

Uit het IRC gesprek dat ik met Dagobert heb gevoerd over de mogelijkheid van het openen van een Fantasy-bibliotheek had ik opgemaakt dat ik kon doen, mits ik Fantasy en IRL gescheiden zou houden. Op de vraag van Magneet of hij, voordat hij naar de FC Fok training ging, even bij de Bieb langs mocht gaan om een boek te lenen, heb ik dus ook geantwoord dat dat alleen kon als hij de post een beetje "fantasievol" zou aankleden. En dus zagen we Magneet (begrijpelijk) niet in de Bibliotheek. Uit bovenstaande zin begrijp ik echter dat dat juist wèl zou kunnen??

Daarom zou ik heel graag willen weten: wat is Fantasy en wat bedoelen jullie met IRL? Is "IRL" de non-fiction (zoals ik het iig wel altijd had opgevat) of is vallen alleen de slow-chat topics onder "IRL"??

Bijvoorbaat hartelijk dank voor uw antwoord, mede namens Leng,
Phoenixx

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 27 april 2003 @ 17:48:23 #79
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10048754
Ik bedoelde met een scheiding eigenlijk vooral de tagjes, die er dus voorlopig niet gaan komen, om mensen meer vrij te laten in verschillende topics te posten.

NonFantasy karakters, zoals ikzelf bijvoorbeeld, kunnen dan dus gewoon in Fantasytopics posten in hun normale gedaante, mits zij maar rekening houden met het soort verhaal.

Dus: geen duidelijkere scheiding in de vorm van tags, maar wel rekening houden met het soort topic waarin je post.

Zo is het voor nu, maar mocht er toch veel behoefte zijn aan tags of een duidelijkere verdeling tussen Fantasy en nonFantasy, dan kunnen we het daar natuurlijk weer over hebben.

zondag 27 april 2003 @ 17:51:23 #80
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10048803
Oh, vergeet ik nog het antwoord

IRL zijn voor mij de Prettig Gesprek en Weltrusten en Goedemorgen topics, NonFantasy zijn Ranjastalletje achtige topics, en Fantasy zijn de echte verhaallijnen zeg maar

Dus voor wat betreft Leng: IRL hoort niet in dat topic, Fantasy natuurlijk wel, en NonFantasy ook, mits men zich een beetje aanpast aan de setting enzo

zondag 27 april 2003 @ 17:52:42 #81
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10048848
Pluisje,
Wat is er dan precies veranderd tot nu toe dat we moeten wachten of dat het goed gaat want volgens mij is dat alleen het fantasy babbeltopic en de subtitel in de forumindex. Mochten er nog meer veranderingen geweest zijn geef dit dan even aan want dan wil ik ze ook wel weten te zitten.

En hoeveel nieuwe mensen zijn er in de laatste zeg 20 PG's binnen komen lopen en zich voorstellen voordat ze ergens iets van een huisje gebouwd hadden of ergens reageerden? volgens mij geen 1.

Het is nu wel zo dat nieuwe mensen mits ze een goede openingspost hebben en niet iets van titel : nieuwe huis en bericht : hallo hier staat mijn nieuwe huis . Gewoon geholpen worden maar ik denk dat er veel mensen zijn die dat eiland daar onder in die forumindex zien staan en iets hebben van wat is dat nu weer en als ze dan daar eens gaan kijken hebben ze iets van waaaaaaaah allemaal mensen die rare verhaaltjes opvoeren net als dat we vroeger op school moesten voor met kerstmis, gauw weg hier!

Je zou het bijvoorbeeld ook in een soort van jasje als een "eilandraad" kunnen steken waarin een paar ervaren of onervaren mensen zitten die iemand welkom heten als ze een nieuwe post doen en wijzen op de verschillende mogelijkheden die het eiland heeft zoals een lijstje met winkels en dergelijke die er zijn en dat als ze in fantasy geinterresseerd zijn ze in het fantasy babbel terecht kunnen waar ze kunnen vragen hoe dat gaat.

zondag 27 april 2003 @ 18:10:34 #82
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10049153
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:52 schreef Magneet het volgende:
Pluisje,
Wat is er dan precies veranderd tot nu toe dat we moeten wachten of dat het goed gaat want volgens mij is dat alleen het fantasy babbeltopic en de subtitel in de forumindex. Mochten er nog meer veranderingen geweest zijn geef dit dan even aan want dan wil ik ze ook wel weten te zitten.
Dat zijn inderdaad de veranderingen, en dat waren ook de enige veranderingen die met de Fa;s besproken zijn. Er kan best nog meer verandert worden, maar niet alles tegelijk. Geef ons ook even de tijd om dit aan te kijken, en dingen te evalueren voor we verder gaan. Daar zal het uiteindelijk alleen maar beter van worden denk ik
quote:
Het is nu wel zo dat nieuwe mensen mits ze een goede openingspost hebben en niet iets van titel : nieuwe huis en bericht : hallo hier staat mijn nieuwe huis . Gewoon geholpen worden maar ik denk dat er veel mensen zijn die dat eiland daar onder in die forumindex zien staan en iets hebben van wat is dat nu weer en als ze dan daar eens gaan kijken hebben ze iets van waaaaaaaah allemaal mensen die rare verhaaltjes opvoeren net als dat we vroeger op school moesten voor met kerstmis, gauw weg hier!

Je zou het bijvoorbeeld ook in een soort van jasje als een "eilandraad" kunnen steken waarin een paar ervaren of onervaren mensen zitten die iemand welkom heten als ze een nieuwe post doen en wijzen op de verschillende mogelijkheden die het eiland heeft zoals een lijstje met winkels en dergelijke die er zijn en dat als ze in fantasy geinterresseerd zijn ze in het fantasy babbel terecht kunnen waar ze kunnen vragen hoe dat gaat.

Dat is zeker iets wat we zullen bespreken, maar gewoon niet iets waar ik zelf in eerste instantie aan gedacht had, en ook iets waar even goed over nagedacht moet worden.
Maar, zoals je het uitlegt zie ik er best iets in, dus dat zal ik sowiezo even met Dago doornemen
  maandag 28 april 2003 @ 13:26:53 #83
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10066923
Wat een rust hier opeens.
Maar even concreet, wat zijn de punten waarop jullie input willen?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 28 april 2003 @ 16:23:33 #84
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10072003
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:52 schreef Magneet het volgende:
Pluisje,

En hoeveel nieuwe mensen zijn er in de laatste zeg 20 PG's binnen komen lopen en zich voorstellen voordat ze ergens iets van een huisje gebouwd hadden of ergens reageerden? volgens mij geen 1.

Bedoel je dit met dat lijstje ?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  maandag 28 april 2003 @ 18:10:02 #85
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10074631
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:23 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Bedoel je dit met dat lijstje ?

met een paar uitbreidingen als supermarkten, telecomwinkels, timmerplaatsen e.d.
  donderdag 1 mei 2003 @ 22:12:30 #86
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10143618
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:26 schreef portier het volgende:
Wat een rust hier opeens.
Maar even concreet, wat zijn de punten waarop jullie input willen?
Het Eiland

Wat je graag zou zijn veranderen en wat niet. Waarom? Waarom niet? Wat heeft prioriteit..etc etc

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_10144983
Dago of pluisje. Mag ik vragen hoe jullie tegenover het idee van ( ik dacht dat Bar ermee kwam) Bar.

Een fantasyverhaal waar maar ongeveer eens per week in gepost mag worden. Dit geldt dan per user. Dus iedere user kan er iedere week een nieuw stuk aan toevoegen.
Op deze manier hebben ook de users die wat minder tijd hebben een kans om weer mee te doen met een leuk fantasy verhaal.

En nee .. het is niet mijn bedoeling om er een hele rel over te beginnen. Maar het lijkt me dat dit een goed idee is om de fantasy ook voor users met minder tijd toegankelijk te maken.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:11:47 #88
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10145376
Hmz, had ik dat niet al gezegd? Of was dat alleen op de chat Komtie nog een keertje:

Nee, het klinkt heel gemeen maar dat valt wel mee eigenlijk.

Waarom niet?
-Je krijgt een losstaand verhaal van de rest van het eiland
-Als je regeltjes maakt moet er dan ook gecontroleerd worden
-Er zijn op dit moment mogelijkheden genoeg

Het voegt volgens ons dus niet meer toe dan gedoe en regeltjes. Je mag heel best een langzaam verhaal maken, het lijkt me dat we van onze eilandgenoten wel mogen kunnen verwachten dat ze zich een beetje sociaal opstellen en dus wat rustiger aan doen. Zet het in jet eerste post ofzo zodat iedereen het weet of spreek het af met je grootset tegenspelers.

Verder is het wel zo fijn lijkt me om de vrijheid te hebben om vaker te posten als je daar de tijd plots voor hebt. Als wat afspreekt over hoe en wat is dat heel best voor je zelf te regelen zonder er allemaal ingewikkelde regeltjes tegenaan te gooien.

En als je wat minder tijd hebt kan je inderdaad niet mee doen met grote verhaallijnen. En als je geen computer hebt kan je helemaal niet mee doen Als je dus wat minder tijd hebt zijn er genoeg mogelijkheden maar zoals je al zegt: je hebt gewoon wat minder tijd en daar zal je mee moeten leven he

pi_10145594
Persoonlijk (let op persoonlijk) vind ík het idee van een weektopic briljant, zo krijg je een mooi doordacht verhaal, waar je met spannign op de volgende wending kan wachten.

But then again, who am I?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_10145680
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:11 schreef Dagobert het volgende:
Hmz, had ik dat niet al gezegd? Of was dat alleen op de chat Komtie nog een keertje:
Was waarschijnlijk alleen op de chat, en ik vond dat iedereen recht had op uitleg. Ook al bevalt ie me voor geen meter
quote:
Nee, het klinkt heel gemeen maar dat valt wel mee eigenlijk.
Valt niet mee .. en ja is gemeen voor de mensen die graag willen maar niks serieus meer neer kunnen zetten
quote:
Waarom niet?
-Je krijgt een losstaand verhaal van de rest van het eiland
Niks anders dan de overige fantasy verhalen. Die hebben tenslotte ook niks met elkaar te maken. Althans ik zie niet hoe de kerkers en de tavernee nu met elkaar te maken hebben.
Het verhaal kan zich gewoon op het eiland afspelen. Alleen mag er dan wat minder gepost worden.
quote:
-Als je regeltjes maakt moet er dan ook gecontroleerd worden
Dat zal niet veel extra werk opleveren, jullie lezen toch elk topic door en of ik dan ergens anders in een verhaal post of hier, het komt je toch onder ogen. Ook weten de meeste eilanders dat er maar 1 keer gepost mag worden. En de overige bezoekers kunnen het zien door bijvoorbeeld een vermelding in de topic naam.
quote:
-Er zijn op dit moment mogelijkheden genoeg
Als dat zo was had deze input er niet gestaan.
quote:
Het voegt volgens ons dus niet meer toe dan gedoe en regeltjes
Je valt in herhaling .
quote:
Je mag heel best een langzaam verhaal maken, het lijkt me dat we van onze eilandgenoten wel mogen kunnen verwachten dat ze zich een beetje sociaal opstellen en dus wat rustiger aan doen. Zet het in jet eerste post ofzo zodat iedereen het weet of spreek het af met je grootset tegenspelers.
Helaas is mij al duidelijk dat niet iedereen de eerste post leest, en probeert er zo snel mogelijk iets neer te zetten.
quote:
Verder is het wel zo fijn lijkt me om de vrijheid te hebben om vaker te posten als je daar de tijd plots voor hebt. Als wat afspreekt over hoe en wat is dat heel best voor je zelf te regelen zonder er allemaal ingewikkelde regeltjes tegenaan te gooien.
Dat kan dan weer in de fantasy verhalen die er nu al staan
quote:
En als je wat minder tijd hebt kan je inderdaad niet mee doen met grote verhaallijnen. En als je geen computer hebt kan je helemaal niet mee doen Als je dus wat minder tijd hebt zijn er genoeg mogelijkheden maar zoals je al zegt: je hebt gewoon wat minder tijd en daar zal je mee moeten leven he
Nee daar wil ik niet mee leren leven. Want dat zou betekenen dat ik van het fokeiland zou verdwijnen. Al lijkt me dat zo af en toe wel de beste optie.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:18 schreef Atrimar het volgende:
Persoonlijk (let op persoonlijk) vind ík het idee van een weektopic briljant, zo krijg je een mooi doordacht verhaal, waar je met spannign op de volgende wending kan wachten.

donderdag 1 mei 2003 @ 23:25:36 #91
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10145760
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:18 schreef Atrimar het volgende:

Je mag van onsbest een weektopic doen, maar we geven je liever de vrijheid om het zelf te regelen dan dat we straks rellen krijgen omdat mensen teveel posten of vergeten zijn te posten of omdat ze door klonen nu plots 3 keer per week posten. of what so ever.

Verder meen ik dat er eerst toch echt gesproken werd over een verhaal waar mensen als tweede persoon mee konden doen. Dus zegmaar 1 Dagobert die een wolfskind in het weekverhaal is en 1 dagobert die in de adbij rondhangt. Dat is dus niet de bedoeling.

Maar nogmaals: je bent van harte welkom om een wat rustiger topic te openen en als je vindt dat het te rap gaat geef je een gil en kijken we of we er wat aan kunnen doen.

Araujo - Citadel der goden gaat toch heerlijk rustig en zonder problemen?

pi_10145837
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:25 schreef Dagobert het volgende:
Araujo - Citadel der goden gaat toch heerlijk rustig en zonder problemen?
Dan roep ik dat maar uit tot het weektopic
Iedereen die er vaker als 2 keer per week post maak ik hoogt persoonlijk van kant. ( in het topic natuurlijk)

voor de mensen zonder humor. Dat was een grapje!!!

Maar dat topic gaat lekker rustig jah. Dit omdat ik de intresse ben verloren om het te verweven met de fantasy verhaalijnen hier op het eiland. Wat dus de bedoeling is van het topic.

donderdag 1 mei 2003 @ 23:31:19 #93
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10145882
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dan roep ik dat maar uit tot het weektopic

quote:
Iedereen die er vaker als 2 keer per week post maak ik hoogt persoonlijk van kant. ( in het topic natuurlijk)
Ik zou haast zeggen ga je gang , maar das ook wel weer oneerlijk natuurlijk
quote:
voor de mensen zonder humor. Dat was een grapje!!!

Maar dat topic gaat lekker rustig jah. Dit omdat ik de intresse ben verloren om het te verweven met de fantasy verhaalijnen hier op het eiland. Wat dus de bedoeling is van het topic.

Dan gaat het toch lekker? Dan hebben we toch geen maffe regeltjes nodig? Iedereen weet nu ondertussen wel dat je rustig aan doet en zo niet, dan wordt wel wat aan gedaan
pi_10145951
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:31 schreef Dagobert het volgende:

Ik zou haast zeggen ga je gang , maar das ook wel weer oneerlijk natuurlijk

Neuh .. niks oneerlijks aan. Iedereen die de regels van de topicstarter niet respecteerd verdient geen respect.
quote:
Dan gaat het toch lekker? Dan hebben we toch geen maffe regeltjes nodig? Iedereen weet nu ondertussen wel dat je rustig aan doet en zo niet, dan wordt wel wat aan gedaan
Ik wil niet veel en snel gaan posten
Dat komt de kwaliteit niet ten goede. Dat is door sommige users al overuidelijk bewezen
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:36:42 #95
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10145990
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Neuh .. niks oneerlijks aan. Iedereen die de regels van de topicstarter niet respecteerd verdient geen respect.
[..]

Godmodding he
quote:
Ik wil niet veel en snel gaan posten
Dat komt de kwaliteit niet ten goede. Dat is door sommige users al overuidelijk bewezen
Ok

Zullen we nu weer verder gaan zonder deze slowchat ?

vrijdag 2 mei 2003 @ 09:03:46 #96
50087 Werik
So what
pi_10149717
Dit schreef phoenixx een aantal dagen terug:

Uit het IRC gesprek dat ik met Dagobert heb gevoerd over de mogelijkheid van het openen van een Fantasy-bibliotheek had ik opgemaakt dat ik kon doen, mits ik Fantasy en IRL gescheiden zou houden. Op de vraag van Magneet of hij, voordat hij naar de FC Fok training ging, even bij de Bieb langs mocht gaan om een boek te lenen, heb ik dus ook geantwoord dat dat alleen kon als hij de post een beetje "fantasievol" zou aankleden. En dus zagen we Magneet (begrijpelijk) niet in de Bibliotheek. Uit bovenstaande zin begrijp ik echter dat dat juist wèl zou kunnen??

Aschen vroeg waarom dat topic van Bar niet door kon gaan, met dat verplicht 1x per week posten. Daar ontstaat vervolgens een hele discussie over.

Maar wat is dan het verschil tussen een topic openen, waarbij je als user slechts 1x in de week mag posten. (En als hij dat voor elke kloon doet, wat maakt het uit. Dit zal waarschijnlijk toch niet met veel klonen van dezelfde persoon gebeuren, omdat dan de persoon in kwestie waarschijnlijk zijn eigen verhaallijn aan het verpesten is.) En als het aangegeven wordt in de titel van het topic zullen de meeste mensen er echt wel respect voor hebben dat ze slechts 1x in de week mogen posten. ( je hebt er natuurlijk altijd mensen tussen die misbruik maken van de situatie) En vervolgens stellen jullie het verplicht om in de bibliotheek van Leng alleen met fantasierijk aangeklede posts in het topic te mogen reageren? (Vind ik persoonlijk trouwens een goed idee op zich)

Oh en voor mensen die meer dan 1x in de week een fantasypost willen posten is er nu toch de Storyteller!

De vergelijking is een beetje krom misschien, maar voor een topic waar je bijna niet op zal reageren geven jullie wel toestemming. En een topic waarmee je meerdere users blij maakt en waarschijnlijk ook een aantal nieuwe users trekt, wordt resoluut nee gezegd. Je zou het gewoon een maandje ofzo kunnen proberen toch? Als het niet werkt dan kan hij altijd op slot gegooid worden. En het is dus ook niet bedoeld als onafhankelijk iets van het eiland, maar juist als een extra gedeelte van het eiland.

Oh en begrijp me niet verkeerd. Ik vind het topic van Leng top.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:12:01 #97
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10149788
Van mij mag zo'n topic gemaakt worden, maar dan wel met als toevoeging de dingen die Dago ook zei:
De regeltjes moeten niet te strict zijn, users die in dat "1 keer per week topic" posten, moeten ook in andere verhalen kunnen posten, en er moet van de regel afgeweken kunnen worden als er bv vakantie is en er maar 2 users aanwezig zijn.
Ook gaan wij geen toezicht houden op klonen etc, en mensen die zich niet aan de regels houden, omdat we niet vinden dat wij users kunnen verplichten zich er aan te houden. We (of jullie) kunnen ze dat natuurlijk wel verzoeken.

Zet het in de openingspost, geef het topic een titel waarin het duidelijk wordt en probeer het, ik zie zoveel mensen die het een goed plan lijkt, dat Dago en ik er misschien wel naast zitten.

Dus open zo'n topic, met bovenstaande in gedachten, maar hou ook in de gaten dat we niet streven naar een té gestructureerd iets.
Bewijs maar eens dat het leuk is enzo zou ik zeggen

En nu ga ik echt weg en uitzieken.

vrijdag 2 mei 2003 @ 09:13:27 #98
50087 Werik
So what
pi_10149800
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:12 schreef pluisje het volgende:
Van mij mag zo'n topic gemaakt worden, maar dan wel met als toevoeging de dingen die Dago ook zei:
De regeltjes moeten niet te strict zijn, users die in dat "1 keer per week topic" posten, moeten ook in andere verhalen kunnen posten, en er moet van de regel afgeweken kunnen worden als er bv vakantie is en er maar 2 users aanwezig zijn.
Ook gaan wij geen toezicht houden op klonen etc, en mensen die zich niet aan de regels houden, omdat we niet vinden dat wij users kunnen verplichten zich er aan te houden. We (of jullie) kunnen ze dat natuurlijk wel verzoeken.

Zet het in de openingspost, geef het topic een titel waarin het duidelijk wordt en probeer het, ik zie zoveel mensen die het een goed plan lijkt, dat Dago en ik er misschien wel naast zitten.

Dus open zo'n topic, met bovenstaande in gedachten, maar hou ook in de gaten dat we niet streven naar een té gestructureerd iets.
Bewijs maar eens dat het leuk is enzo zou ik zeggen

En nu ga ik echt weg en uitzieken.

Ok, stuk duidelijker nu en beterschap.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:30:41 #99
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10150010
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:12 schreef pluisje het volgende:
....... ik zie zoveel mensen die het een goed plan lijkt, dat Dago en ik er misschien wel naast zitten.
Nou breekt mijn klomp

Dat was ook hetgene ik duidelijk probeerde te maken mbt tot de naam Fokeiland

.......er waren zoveel mensen die de naam fokeiland graag wilden behouden,
dat de FA's en Dago en Pluisje er misschien wel naast zitten heb ik helaas nooit gelezen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 2 mei 2003 @ 13:09:26 #100
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10155070
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:12 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Het Eiland

Wat je graag zou zijn veranderen en wat niet. Waarom? Waarom niet? Wat heeft prioriteit..etc etc

Pluis heeft een keer gewoon punten gegeven. Zijn die er niet meer ofzo?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 9 mei 2003 @ 03:15:54 #101
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10312278
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:09 schreef portier het volgende:

[..]

Pluis heeft een keer gewoon punten gegeven. Zijn die er niet meer ofzo?

* Dagobert kijkt voorzichtig een beetje rond op de eerste pagina van dit topic Ziedaar
pi_11436942
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:21 schreef AirRaid het volgende:
maar ff iets anders ik ben al een tijdje niet meer in de fantasytopics geweest maar ik merk wel dat er veel belangstelling voor is.

daarom lijkt het me dan ook wel iets als er echt een specefiek forum voor komt, war de verhalen gepost kunnen worden en waar informatie uitgewissled kan worden

misschien een idee voor een volgend thema forum?

pi_11437036
Ik vindt dat de nieuwe naam Fantasy Fok! moet worden.
* Chen kijkt verlegen naar de grond
Domme taal fouten!

[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 28-06-2003 22:55]

[14.gif]
pi_11437070
Ik vind dat chen nog maar eens naar een spellingscursus moet

En het hele fantasy forum is al 300 keer besproken .. en dat komt er voorlopig niet. Er komen zowieso geen themaforums meer .. het is nu al te druk. Dit had je al geweten, als je de search had gebruikt

zaterdag 28 juni 2003 @ 23:26:01 #105
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_11437675
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik vind dat chen nog maar eens naar een spellingscursus moet
Oeps... ik ben bang "ik vindT" alleen nog maar kan worden afgeleerd op een herhalingscursus van de basisschool...
quote:
En het hele fantasy forum is al 300 keer besproken .. en dat komt er voorlopig niet. Er komen zowieso geen themaforums meer .. het is nu al te druk. Dit had je al geweten, als je de search had gebruikt
De search was niet eens nodig geweest... ik bedoel: AirRaid heeft dit topic weten te vinden. Misschien had hij gewoon even de posts kunnen lezen i.p.v. zijn quote hier neergooien??

Maar ach... dat is mijn bescheiden mening...

PS: Asschen: het is "sowieso"... ook voor jou een spellingscursusje?

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2003 @ 23:35:46 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_11437816
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:21 schreef AirRaid het volgende:
maar ff iets anders ik ben al een tijdje niet meer in de fantasytopics geweest maar ik merk wel dat er veel belangstelling voor is.

daarom lijkt het me dan ook wel iets als er echt een specefiek forum voor komt, war de verhalen gepost kunnen worden en waar informatie uitgewissled kan worden

misschien een idee voor een volgend thema forum?

Voorlopig iig ff niet. Zie een eerdere reactie, hieronder:
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tussentijdse evaluatie themafora:
Hoewel de tot nu toe geopende 'themafora' goed tot zeer goed lopen, zijn we niet onverdeeld gelukkig met het concept. We vinden de opzet eigenlijk te star, het beperkt ons om in te springen op actualiteiten. De uitwerking is tevens niet flexibel, vanwege o.a. de 'vaste' termijn van twee maanden. Tenslotte willen we voorkomen dat elk themaforum uiteindelijk uitmondt in een extra vast forum. In feite is dit concept min of meer onbedoeld naar 'proeffora' verschoven. We willen dan ook afstappen van de vaste procedure voor de themafora. In principe moeten we ad hoc een forum kunnen openen als daar aanleiding toe is, zowel gebaseerd op de (soms onvoorspelbare) actualiteit als aangegeven door (een grote groep van) de users, bijvoorbeeld via het Feedback forum. Dit kan betekenen dat we soms twee themafora parallel moeten kunnen hebben lopen, maar ook dat er tussendoor géén themaforum is. Een van de kenmerken van een themaforum is de bepaalde tijdsduur. Themafora zullen dus in principe altijd na enige tijd gearchiveerd worden of (weer) samengevoegd met een bestaand forum.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_11438465
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
PS: Asschen: het is "sowieso"... ook voor jou een spellingscursusje?
maar dat was al algemeen bekend.

Ik denk dat airraid het nu ook wel snapt. Voorlopig geen Fantasy forum op Fok. Al kan je imiddels op fok eiland het een en ander kwijt.

woensdag 16 juli 2003 @ 21:04:14 #108
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_11819221
Ik heb wel een idee tegen het ontstaan van de te grote wildgroei aan topics (ontstaan op irc)

Als we nou een topic maken waar mensen een soort bouwvergunning moeten aanvragen
en dan iedereen tegen is dat dat gebouwd word omdat dat een te grote onzin is, dat die dan binnen 3 dagen op dat topic tegen reageren

is is het na die 3 dagen nog goed, dat het dan gebouwd/gepost mag worden

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:07:23 #109
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11819312
Ik vind dit dus een superidee en heb preliator dus ook gevraagd dit te posten. Maar het moet wel gelden voor IRL topics & fantasy topics. ZOals ik het op irc zag zijn meerdere mensen het er wel mee eens maar die mogen dat zelf posten
pi_11819409
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:07 schreef Magneet het volgende:
Ik vind dit dus een superidee en heb preliator dus ook gevraagd dit te posten. Maar het moet wel gelden voor IRL topics & fantasy topics. ZOals ik het op irc zag zijn meerdere mensen het er wel mee eens maar die mogen dat zelf posten
Ik ben wel een voorstander hiervan.
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:13:46 #111
56813 fungus_fluorescense
I'll be your light
pi_11819525
Ok..... tegen beter weten in......

Ik denk, dat pluisje en dagobert de zaken redelijk onder controle hebben hier.... te veel "recepten" om te mogen posten hier, lijken mij niet goed....... dat komt de spontaniteit niet ten goede!!!!!

just hanging on the wall
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:14:49 #112
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11819561
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:13 schreef fungus_fluorescense het volgende:
Ok..... tegen beter weten in......

Ik denk, dat pluisje en dagobert de zaken redelijk onder controle hebben hier.... te veel "recepten" om te mogen posten hier, lijken mij niet goed....... dat komt de spontaniteit niet ten goede!!!!!

nee maar die gaat op dit moment al ten onder aan de hoeveelheid topics die geopend worden
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:19:47 #113
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_11819737
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:07 schreef Magneet het volgende:
Idd de wildgroei die nu onstaat kan daarmee een halt toegeroepen worden en dit geld ook voor fantasy topics. er zijn nu een hoop steden en dorpen bossages etc waar in gepost kan worden. en tja villa's zijn er ook wel genoeg . Misschien een flat voor nieuwe bewoners om te beginnen en voor het fantasy een herberg of zo ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_11819799
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:19 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Idd de wildgroei die nu onstaat kan daarmee een halt toegeroepen worden en dit geld ook voor fantasy topics. er zijn nu een hoop steden en dorpen bossages etc waar in gepost kan worden. en tja villa's zijn er ook wel genoeg . Misschien een flat voor nieuwe bewoners om te beginnen en voor het fantasy een herberg of zo ?

1 centraal topic lijkt me beter. Dan kan iedereen dus in 1 topic bepalen wat hij ervan vind

Als je het in 2 topics doet krijg je weer het gedoe dat sommige het laten lopen enzo

woensdag 16 juli 2003 @ 21:22:52 #115
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11819845
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:19 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

je bedoelt een soort portaal waar de mensen beginnen, ik denk dat voor dat de praat topics al gebruikt kunnen worden en voor de toestemming 1 groot topic
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:23:33 #116
I'll be your light
pi_11819864
Ik denk te weten wat je bedoelt Magneet.... en ik ben het met je eens....
Jammer, dat een paar onbenullen, het prachtige concept "Eiland" meent te moeten verkl*ten.... (ik sluit mezelf nadrukkelijk niet uit )
Toch denk ik, dat je op een openbaar forum enige speelruimte in acht moet nemen... is een kwestie van gedogen/negeren/slotjes

Keep Up the good work zou ik zeggen.....

just hanging on the wall
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:29:05 #117
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11820058
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:23 schreef fungus_fluorescense het volgende:
Ik denk te weten wat je bedoelt Magneet.... en ik ben het met je eens....
Jammer, dat een paar onbenullen, het prachtige concept "Eiland" meent te moeten verkl*ten.... (ik sluit mezelf nadrukkelijk niet uit )
Toch denk ik, dat je op een openbaar forum enige speelruimte in acht moet nemen... is een kwestie van gedogen/negeren/slotjes

Keep Up the good work zou ik zeggen.....

we willen het juist niet met slotjes doen ( de modjes dan ) omdat dat mensen nog veel meer af zou schrikken zo van pff dat eiland als je daar ook maar iets opent dan gaat het meteen op slot. Dat willen we dus NIET. we willen juist een iets grotere barriere om iets nieuws te kunnen beginnen, ja iemand die gewoon een topic opent gaat gewoon op slot maar nu met een verwijzing zo van eerst even daar en daar toestemming halen dan haat het weer open.
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:29:34 #118
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_11820079
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:22 schreef Magneet het volgende:

[..]

je bedoelt een soort portaal waar de mensen beginnen, ik denk dat voor dat de praat topics al gebruikt kunnen worden en voor de toestemming 1 groot topic

neuh ik doel meer op "vroeger" waar mensen aanspoelden en eerst wat tijd in het hotel zaten of op andere adressen tot men zelf wat maakte. en wat minder zo als nu ..dat men direct maar topics maakt.

het bouwverordenings topic daarnaast, maar in de tussentijd kunnen die mensen of al posten in de diverse winkels of iets of in de fantasy verhalen en wil men toch wonen kan men toch tijdelijk de flat of de herberg in ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:32:39 #119
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11820168
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:29 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

neuh ik doel meer op "vroeger" waar mensen aanspoelden en eerst wat tijd in het hotel zaten of op andere adressen tot men zelf wat maakte. en wat minder zo als nu ..dat men direct maar topics maakt.

het bouwverordenings topic daarnaast, maar in de tussentijd kunnen die mensen of al posten in de diverse winkels of iets of in de fantasy verhalen en wil men toch wonen kan men toch tijdelijk de flat of de herberg in ?

dat idee meende ik al te bespeuren idd maar wist het niet zeker, ook een goed idee zodat de mensen eerst even kunnen wennen aan wat er op het eiland gebeurd
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:35:46 #120
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_11820247
wat bedoelen jullie nou precies?

dat je eerst een tijdje in een hotel moet zitten en dan een bouwvergunning kan aanvragen???

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:39:42 #121
I'll be your light
pi_11820382
Magneet,
Zoals reeds gezegd.... in essentie ben ik het met je eens, maar ik ben bang, dat de voorgestelde wijze waarop een "rem" op topics zou worden geíntroduceerd, dit forum tot een redelijk "elitaire" aangelegenheid zou maken......
Op zich is daar imo niks mis mee......maar betwijfel of dat de bedoeling is van "de grote goden"....
Graag zou je een sub-forum hebben waar het er aan toe ging zoals jij en je medestanders het graag zouden hebben..... (het is je gegund!!!!)
just hanging on the wall
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:39:58 #122
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11820391
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:35 schreef Preliator het volgende:
wat bedoelen jullie nou precies?

dat je eerst een tijdje in een hotel moet zitten en dan een bouwvergunning kan aanvragen???

nee dat je in afwachting van de vergunning in het hotel kan zitten
  woensdag 16 juli 2003 @ 21:46:30 #123
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_11820609
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:39 schreef Magneet het volgende:

[..]

nee dat je in afwachting van de vergunning in het hotel kan zitten

maar als je dan een winkel wilt openen ofzo, dan moet je toch ook nog een vergunning aanvragen???
alleen dan zit je thuis..
pi_11820694
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:46 schreef Preliator het volgende:

[..]

maar als je dan een winkel wilt openen ofzo, dan moet je toch ook nog een vergunning aanvragen???
alleen dan zit je thuis..

Nee, het is dus de bedoeling dat je je in dat meldt en zegt wat je van plan bent. Als er dan niemand binnen een bepaalde tijd reageert kun je he gang gaan.
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:01:42 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11821071
Voor jullie met een heel businessplan aan komen zetten

Het plan zoals het nu is, zal niet kunnen. Niet eens alleen omdat wij het niet goed vinden, maar Fok is niet een plaats waar je eerst goedgekeurd moet worden om te kunnen posten.

Maar laten we kijken of we er iets anders mee kunnen

Eerst aanmelden, en dan wachten op toestemming van de reeds aanwezige users, dat gaat veel te ver. Het vergunningensysteem ook, het is een site waar je het naar je zin moet hebben, geen bureaucratie.

Maar wat kunnen we wel doen?
In ieder geval nieuwe mensen wat beter begeleiden. Heet ze welkom, en probeer een topic een beetje te sturen, ipv afkeurend te kijken, en een nieuwe user aan zijn lot overlaten. Met een beetje vriendelijkheid schieten we denk ik veel meer op dan met een ballotagecommissie

Verder houden Dago en ik nieuwe topics goed in de gaten, en kijk maar bij de slotjes, we sluiten er ook de nodige. Maar we gaan niet, tegen iemands wil, een huisje sluiten, omdat er al zoveel huisjes zijn. We zitten hier op een eiland, en iedereen mag zelf weten hoe hij woont. Een huisje is hier een plek om op terug te vallen, een thuishaven. Ik heb zelf ook een huis, maar heb er al tijden niet gepost. Niemand die er last van heeft, en zodra ik er wil posten, zoek ik het weer op. Dan geldt voor iedereen, wat mij betreft.

Misschien hebben jullie nog andere ideeen, waarbij het eiland wel vrij toegankelijk blijft, maar de toestroom aan nieuwe topics niet al te groot is.

En tenslotte...het is zomervakantie. Veel (jonge) mensen hebben vakantie, en zoeken een plek om bezig te zijn. Als zij het eiland uitzoeken, kunnen we daar ook trots op zijn. Het is blijkbaar een plek die uitnodigend genoeg is om te komen posten, iets wat we pakweg een jaar geleden niet konden zeggen. Probeer ook een beetje de positieve kanten in te zien

woensdag 16 juli 2003 @ 22:06:03 #126
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11821202
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:01 schreef pluisje het volgende:
veul tekst
mmm en dago was er juist wel positief over
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:09:27 #127
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11821305
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:06 schreef Magneet het volgende:

[..]

mmm en dago was er juist wel positief over

Totdat er nieuwe argumenten kwamen die idd belangrijker zijn
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:56:24 #128
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11822557
Nieuwe suggestie, kijken of dit wat gevonden wordt:

We maken een infocenter. Zegmaar een eiland VVV. Niet verplciht om langs te gaan, maar wel dringend geadviseerd middels de FAQ. Hoe dit dan technisch uitgewerkt moet worden is ff de vraag. Of er een iemand komt en het echt een huisje is of meer een topic waarin iedereen reageert, maar dat is van latere zorg. Eerst het kijken of het idee volgens jullie een kans van slagen heeft.

woensdag 16 juli 2003 @ 23:02:26 #129
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_11822725
Eiland infocenter zie ik wel zitten ja . Uitwerking geen idee. ideeën neuh ook nog niet , eerst nachtje over slapen. Maar het idee is goed.
  woensdag 16 juli 2003 @ 23:20:48 #130
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11823255
We willen het in ieder geval een beetje vrijblijvend houden, in die zin, dat het een vrijwillig topic is, waar men advies kan vragen bijvoorbeeld.

We willen het wel in een eilandsetting doen, in de vorm van een infocenter dus, maar het is niet zo'n ramp als mensen een beetje uit hun rol vallen, om dingen beter te kunnen uitleggen. Maar liefst een beetje in verhaal-vorm dus

Qua uitwerking lijkt het me persoonlijk het beste als het niet door 1 vast persoon bemand wordt, maar dat gewoon iedereen die dat wil advies kan geven. Zit je ook niet met het probleem met lange wachtlijsten enzo, en hoor je ook nog eens verschillende adviezen van verschillende personen.

FOK!fossiel woensdag 16 juli 2003 @ 23:24:03 #131
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_11823349
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:20 schreef pluisje het volgende:
We willen het in ieder geval een beetje vrijblijvend houden, in die zin, dat het een vrijwillig topic is, waar men advies kan vragen bijvoorbeeld.

We willen het wel in een eilandsetting doen, in de vorm van een infocenter dus, maar het is niet zo'n ramp als mensen een beetje uit hun rol vallen, om dingen beter te kunnen uitleggen. Maar liefst een beetje in verhaal-vorm dus

Qua uitwerking lijkt het me persoonlijk het beste als het niet door 1 vast persoon bemand wordt, maar dat gewoon iedereen die dat wil advies kan geven. Zit je ook niet met het probleem met lange wachtlijsten enzo, en hoor je ook nog eens verschillende adviezen van verschillende personen.

Ik vind het een top idee
  woensdag 16 juli 2003 @ 23:27:48 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11823448
klinkt goed
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_11823450
quote:

een goed idee nu maar hopen dat het werkt
pi_11823562
Ik vind het opzich een goed idee
  donderdag 17 juli 2003 @ 08:30:38 #135
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11827688
ik vinde het ook een absoluut goed idee

[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 17-07-2003 09:39]

donderdag 17 juli 2003 @ 09:38:15 #136
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11828544
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 08:30 schreef Magneet het volgende:
ik vinde het ook eensbaoluut goed idee
wat voor een idee

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 17-07-2003 09:43]

donderdag 17 juli 2003 @ 09:39:54 #137
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11828573
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 09:38 schreef Dagobert het volgende:

[..]

waat voor een idee

een goed idee
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:14:11 #138
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11829146
Vraagje!

Mag in het writers cafe van Dionysus mijn gedichten posten als ik het maar in een verhalende vorm doe? In K&L krijg ik toch geen reacties

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:20:57 #139
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11829240
als jij in dat cafe naar voren loopt je keel schraapt en het voordraagt lijkt het m geen probleem, je post nu eenmaal verhalend
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:26:49 #140
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11829331
Zolang je het "op zn eilands" doet heb ik er geen problemen mee

Verder is de reden dat je geen reacties krijgt in K&L natuurlijk niet een reden waarom we het hier dan maar wel zouden moeten toestaan.

donderdag 17 juli 2003 @ 10:28:27 #141
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11829360
daarom verhalend dago,

ps check even dat foktv topic

[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 17-07-2003 10:34]

donderdag 17 juli 2003 @ 10:33:45 #142
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11829448
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 10:14 schreef nyphai het volgende:
Vraagje!

Mag in het writers cafe van Dionysus mijn gedichten posten als ik het maar in een verhalende vorm doe? In K&L krijg ik toch geen reacties

Zoals je het nu hebt gedaan is perfect
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:35:53 #143
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11829493
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 10:33 schreef pluisje het volgende:

[..]

Dan hou ik dit aan
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:36:33 #144
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11829512
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 10:33 schreef pluisje het volgende:

[..]

donderdag 17 juli 2003 @ 18:05:26 #145
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_11839454
quote:

Heel leuk zo dat idee. trouwen een VVV achtig iets op het eiland past wel in de eilandcultuur
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:32:13 #146
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_11854099
Doen dan maar he, zie geen klachten enzo

Iemand nog suggesties voor een leuke naam?

vrijdag 18 juli 2003 @ 10:36:34 #147
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11854170
vvv kantoor de wegwijzer oid
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:36:58 #148
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11854179
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:32 schreef Dagobert het volgende:
Doen dan maar he, zie geen klachten enzo

Iemand nog suggesties voor een leuke naam?

wat dacht je van:

De Fok!Eiland Wegwijzer

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:37:43 #149
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_11854188
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat dacht je van:

De Fok!Eiland Wegwijzer

hetzelfde idee of ben je gewoon een copycat?
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:39:32 #150
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11854221
[quote]Op vrijdag 18 juli 2003 10:37 schreef Magneet het volgende:

[..]

hetzelfde idee of ben je gewoon een copycat?
[/quote

doe niet aan kopiëren, Magneet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')