Hij was alcoholist, ik had regelmatig contact met hem.
Hij was zo ziek dat het misschien maar beter is zo.
Ik steek iedere keer toch een kaarsje op voor hem, ook al heeft ie mij best veel pijn gedaan met zijn drankgedrag.
quote:Zelf weet ik wel welk kerkhof hij ligt alleen niet waar, maar dat kan je bij de receptie (?) vragen...
Op woensdag 23 april 2003 14:07 schreef Butt_Plugg het volgende:
Trouwens, bij de weg is er iemand die weet hoe je er achter kunt komen waar je vader begraven is?? Als je dit niet weet uiteraard.
Ik vind het heel moeilijk om er over te praten, nu ik dit typ springen de tranen alweer in me ogen.
Ik ben alleen de paar maanden erna nog bij zijn graf geweest, had geen zin in al die huilende familie (beetje ego klinkt het, maar aan mij hadden ze toch niks toen).
Toevallig deze week voor het eerst er weer heen geweest, alleen. Ik kon de waterlanders toen niet echt tegen houden.
quote:Vuurwerkramp?
Op woensdag 23 april 2003 22:13 schreef nevetS het volgende:
Mijn vader overleed 13-5-2000 in Enschede (hij was 43, had de tijd van zijn leven en had geen ziektes ofzo, eerst nog twee dagen vermist geweest. Maandag de 15e werden we opgebeld of we hem wouden identificeren, helaas, het was hem.)
quote:klopt
Op woensdag 23 april 2003 22:39 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Vuurwerkramp?
Maar hou oud was je zelf toen je een famillielid hebt verloren?
Kan natuurlijk komen doordat dat niet de ergste dag is (we hoorden het pas 2 dagen later zoals je hierboven kunt lezen).
ik mis 'm nog echt elke dag en heb er ook elke dag nog problemen mee dat hij er niet meer is.
Daar schrik je wel van.....
En nog mijn condoleances allemaal...
"Grootse gevoelens van hoop maken grootse mensen"
Gelukkig is hij er nog en daarom heb ik ook zo'n respect voor de mensen die hier posten!
Veel sterkte allemaal!!
quote:Je zou kunnen informeren bij de verschillende begrafenis-verzekeringen, zoals bv. de DELA. Ik zou me namelijk heel goed voor kunnen stellen dat hij zo'n verzekering had.
Op woensdag 23 april 2003 14:07 schreef Butt_Plugg het volgende:
Trouwens, bij de weg is er iemand die weet hoe je er achter kunt komen waar je vader begraven is?? Als je dit niet weet uiteraard.
Ik heb mijn vader verloren in op 4 maart 1982; hij was toen 50 jaar. Afgelopen jaar op 9 mei is mijn moeder thuis overleden. Zij is 71 jaar geworden. Beiden zijn ze aan longkanker gestorven.
quote:Toen mijn vader stierf was ik 23 jaar, toen mijn moeder stierf was ik 43 jaar.
Op woensdag 23 april 2003 22:50 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Sjees respect, ik vind het heel moedig dat mensen er zo over kunnen praten.Maar hou oud was je zelf toen je een famillielid hebt verloren?
Ik: 21
Morgen is het precies een jaar geleden
Mijn vader is nu 54 en werd vorig jaar augustus met longkanker opgenomen. Meteen chemokuur en nu een of ander nieuw medicijn en bestraling. Ziet er naar uit dat hij genezen is maar ik moet er niet aan denken om hem alsnog te verliezen..
als je van me houdt, huil niet.
als je het ondoorgrondelijke mysterie van de hemel
waar ik me in bevind zou kennen,
zou je nooit om me huilen.
we hielden voor eeuwig van elkaar in het leven,
maar alles was toen vluchtig en beperkt.
denk aan deze prachtige plek waar er geen dood is
en waar ik vlak bij de onuitputtelijke bron
van geluk en liefde ben.
als je echt van me houdt,huil dan niet om mij.
ik ben in vrede
"....And if I go while you're still here...
know that I live on vibrating to a different measure
...behind a thin veil you cannot see through
You will not see me, so you must have faith.
I wait for the time when we can soar together again
...both aware of each other.
Until then, live life to its fullest
and when you need me,
just whisper my name in your heart,
...I will be there...
quote:Sterkte morgen
Op donderdag 24 april 2003 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn moeder.
Leeftijd: 47
Zelfmoord, en alcoholisteIk: 21
Morgen is het precies een jaar geleden