Ik had last de laatste tijd van m'n nieren, iig in die buurt. Nu heb ik gehoord van iemand dat redbull idd je nieren 'aantast'...
Van de dokter mag je meestal van 5 tot 10 bakken per dag
quote:Eigenlijk weet je het antwoord dus zelf al. Overal waar te voor staat is slecht voor je zei mijn oma altijd.
Op maandag 21 april 2003 00:09 schreef toxi het volgende:
teveel
Ingredients: carbonated water, sucrose, glucose, sodium citrate, taurine, glucuronolactone, caffeine, inositol, niacin, D-pantothenol, pyridoxine HCL, vitamin B12, artificial flavours, colors
Nutrition Facts: Serving Size: 8.3 fl. oz Servings per Container: 1 Amount per serving: Calories: 110 Total Fat: 0g Sodium: 200mg Protein: 0g Total Carbohydrates: 28g Sugars: 27g
quote:Ik ben tevreden over je antwoord.
Op maandag 21 april 2003 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Overal waar te voor staat is slecht voor je zei mijn oma altijd.
quote:Heb ik ook altijd last van, na een paar blikjes redbull.
Op maandag 21 april 2003 00:14 schreef Neude het volgende:
Ik jaag er sommige weekenden wel 20 doorheen, maar ik heb nog nooit ergens last van gehad, behalve vangevoelige tanden en een verlamde tong.
Lijkt me iig niet echt gezond
quote:= dus gezond
Op maandag 21 april 2003 00:14 schreef ChimeraOffline het volgende:
vitamin B12
quote:waar koop je dat?
Op maandag 21 april 2003 00:25 schreef Dlocks het volgende:
Volgens mij kun je trouwens beter bullit drinken. Is vijf keer zo goedkoop, zelfde ingediënten en smaakt hetzelfde als redbull. Alleen het blikje ziet er anders uit
quote:Edah (o.a.)
Op maandag 21 april 2003 00:28 schreef jurn het volgende:[..]
waar koop je dat?
quote:ik vind redbull echt vies, dat goldenpower is tenminste een beetje te drinken
Op maandag 21 april 2003 00:30 schreef Dirrrrk het volgende:
Van te veel energy drink kan je je inderdaad best vreemd gaan voelen
En een tip: ga eens naar de aldi en koop Golden Power. Smaakt ongeveer hetzelfde als Red Bull maar is wel 3x zo goedkoop
Staat altijd bij de rest van de energy drankjes.
--edit--
Bij de Edah schijnbaar ook
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 21-04-2003 00:31]
Maar jij neemt echt veel te veel vind ik.. Zo raak je er idd aan verslaafd en dat is niet goed.. . Cafeine blijft 5 tot 6 uur werken en afhankelijk van hoe je geslapen hebt zou ik toch echt niet meer dan 3 koppen koffie of een zo'n blikje nemen voor die 6 uur.. Krijg jij geen rillingen over je lichaam als je drie van die blikjes opgedronken hebt?
quote:NIET bij edah!
Op maandag 21 april 2003 00:28 schreef jurn het volgende:[..]
waar koop je dat?
quote:behalve tequila
Op maandag 21 april 2003 00:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Overal waar te voor staat is slecht voor je zei mijn oma altijd.
quote:eurocent dus
Op maandag 21 april 2003 00:33 schreef ITCHY1 het volgende:[..]
NIET bij edah!
Bullit koop je bij C1000, is inderdaad precies hetzelfde als redbull maar tis maar 0,37
Wat betaal je tegenwoordig voor een blikje redbull?
[Dit bericht is gewijzigd door Dlocks op 21-04-2003 00:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |