quote:Ja en die zal een beetje eerlijk tegen je zijn: 'sorry meid je bent te wijd''
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Aernout het volgende:[..]
Laat je testen door een erkend vakman
Maar stel hij heeft een megaklein pikkie, 5 cm ofzo, dan krijgen mijn vriendinnen dat wel te horen hoor ghe ghe.
quote:Als er een coca cola fles van 2 liter naar binnen kan
Op zondag 20 april 2003 23:56 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Damn hoe kom je er als vrouw achter dat je te wijd bent?
quote:lekker
Op maandag 21 april 2003 00:08 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Ja en die zal een beetje eerlijk tegen je zijn: 'sorry meid je bent te wijd''
Ik zal nooit tegen een man zeggen dat ik zijn pik vee te klein vind en dat ik er niks van voel.
Is me gelukkig totnutoe nog niet overkomen heh heh.Maar stel hij heeft een megaklein pikkie, 5 cm ofzo, dan krijgen mijn vriendinnen dat wel te horen hoor ghe ghe.
Deze is toch écht te wijd...
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 21-04-2003 00:17]
quote:fuck lijer!...gadverdamme, ik moest bijna kotsen!
Op maandag 21 april 2003 00:15 schreef DemonRage het volgende:
edit: hier ook weggehaald
Deze is toch écht te wijd...
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-04-2003 00:17]
quote:Geen vliesje meer te bekennen
Op maandag 21 april 2003 00:15 schreef DemonRage het volgende:Deze is toch écht te wijd...
quote:Gaat dit over "face"liften bij kutjes?
Op zondag 20 april 2003 21:27 schreef Aernout het volgende:
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
quote:Ik bespreek het ook niet met vrienden, al moet ik eerlijk zeggen dat vrienden het denk ik niet boeit aangezien ze zien dat ze toch lekker strak in d'r velletje zit
Op dinsdag 22 april 2003 10:02 schreef basjeP24 het volgende:
he aernout in centimeters of meters..... we hebben het er weinig over maar sinds gisteravond.... een vuistje dik zullen we maar zeggen.
quote:Groot gelijk
Op dinsdag 22 april 2003 12:54 schreef Latency het volgende:
Neuh, ik bespreek t niet met mn vriendenTis ook niet echt iets wat ze (hoort) te boeien, tis mijn girl, dus zij zullen er niets aan hebben om te weten hoe strak t is
wel dan ?
quote:zit daar echt zoveel verschil in? zoveel verschil dat echt een probleem kan zijn?
Op zondag 20 april 2003 21:53 schreef Aernout het volgende:
Net als de piemelgrootte is ook de doos-strakheid gewoon een belangrijke parameter. De ene doos is nu eenmaal veel lekkerder dan de andere doos. Daar zitten enorme verschillen tussen (net zoals tussen piemels vermoed ik).
quote:Nou ik heb het nog nooit uitgemaakt vanwege een te grote doos.
Op woensdag 23 april 2003 20:14 schreef _Maria_ het volgende:[..]
zit daar echt zoveel verschil in? zoveel verschil dat echt een probleem kan zijn?
quote:laat je vriendje, papa, mama, broertje of wildvreemde twee handen in je kut brengen en vraag hem dan te klappen met zijn handen.
Op zondag 20 april 2003 23:56 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Damn hoe kom je er als vrouw achter dat je te wijd bent?
quote:OMFG, wat een kansloosheid....
Op zondag 20 april 2003 21:27 schreef Aernout het volgende:
Zijn er hier Fok!-ers die de strakheid van de doos van hun vriendin bespreken met hun vrienden?Dames mogen ook reageren, of ze het weleens met vriendinnen hebben over de grootte van de piemel van hun vriendje.
Echte maten laat je toch zeker zelf wel ff kijken?
quote:Een 2 liter colafles lukt bij elke vrouw, dat is zelfs niet leeftijds-gebonden, echter zodra ze opstaat en de fles spontaan op de grond valt....
Op maandag 21 april 2003 00:11 schreef DemonRage het volgende:[..]
Als er een coca cola fles van 2 liter naar binnen kan
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 24-04-2003 02:05]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |