abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2003 @ 17:05:51 #151
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_10011173
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zolang hij Ricksen oproept neem ik hem niet serieus

dickie heeft hem naar de rangers gehaalt en naar oranje
van ricksen in oranje komen we dus niet af zo lang dick de bc is of hij moet zijn been breken
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_10011223
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:05 schreef CAZZO het volgende:

[..]

dickie heeft hem naar de rangers gehaalt en naar oranje
van ricksen in oranje komen we dus niet af zo lang dick de bc is of hij moet zijn been breken

Ja dat weet ik. Tegenover de Rangerfans kan hij het natuurlijk niet maken hem niet te selecteren.
pi_10011591
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:02 schreef Qi het volgende:

[..]

Chelsea is tevreden met Melchiot, ze hoeven geen nieuwe rechtsback. Het is dus niet zo dat ze hem bij gebrek aan beter maar opstellen. En Melchiot schat ik zeker wel hoger in dan Ricksen, dat blijkt duidelijk uit zijn spel. Melchiot speelt in de Engelse Premier League iedere week een degelijke wedstrijd, en heeft altijd een basisplaats. Ricksen speelt ook iedere week een degelijke wedstrijd in de Schotse Premier League, en heeft ook altijd een basisplaats, maar het verschil in competitie lijkt me duidelijk. In Engeland ligt het niveau vele malen hoger dan in Schotland, en ik durf zelfs te stellen dat de Schotse competitie slechter is dan de Nederlandse competitie.

Zo blij zijn ze ook weer niet met Mario hoor... De Engelsen zien hem ook als middelmaat. Het beste alternatief voor Oranje als rechtsback is nog altijd een fitte en ingespeelde Reiziger, maar die speelt ook niet veel...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_10011692
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zo blij zijn ze ook weer niet met Mario hoor... De Engelsen zien hem ook als middelmaat. Het beste alternatief voor Oranje als rechtsback is nog altijd een fitte en ingespeelde Reiziger, maar die speelt ook niet veel...

Melchiot is ook geen wereldspeler, maar beter dan Ricksen, en daarom moet hij i.p.v. Ricksen opgeroepen worden. Ik ben het wel met je eens dat de basisplaats op die positie naar een fitte Reiziger hoort te gaan, Melchiot als backup.
pi_10011785
Okee. Mij is het om het even, ik vind het niveau van Ricksen en Melchiot volstrekt gelijk, dus of Dick nou Mario of Fernando neerzet...
www.thuisuiteten.nl
pi_10012130
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:
Okee. Mij is het om het even, ik vind het niveau van Ricksen en Melchiot volstrekt gelijk, dus of Dick nou Mario of Fernando neerzet...
Zelfs als ze gelijk zouden zijn qua spel, dan nog zou ik Melchiot kiezen. Melchiot heeft meer ervaring, omdat hij in een betere competitie speelt. Daarnaast is Melchiot 3 maanden jonger dan Ricksen

vooral dat laatste is doorslaggevend natuurlijk

pi_10012195
Karakterologisch gezien kies ik voor Ricksen.... Maar goed, Melchiot kan beter zingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_10012213
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:49 schreef methodmich het volgende:
Karakterologisch gezien kies ik voor Ricksen.... Maar goed, Melchiot kan beter zingen.
pi_10012277
Legendarische single was dat... The Midas Touch van Benni, Mario en Dean.
www.thuisuiteten.nl
pi_10012423
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:52 schreef methodmich het volgende:
Legendarische single was dat... The Midas Touch van Benni, Mario en Dean.
Nou moe, bestaat nog echt ook, dat wist ik helemaal niet
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 18:14:17 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10012703
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wesley Sneijder is opgeroepen door bondscoach Advocaat voor de oefeninterlands tegen portugal op 30 april! Ook Dirk Kuyt is voor het eerst door Advocaat opgeroepen.

De volledige selectie:

doel: Edwin van der Sar (Fulham) en Sander Westerveld (Real Sociedad)

Verdediging: Frank de Boer (Barcelona), André Ooijer (PSV), Michael Reiziger (Barcelona) en Fernando Ricksen (Glasgow Rangers)

middenveld: Ronald de Boer (Glasgow Rangers), Mark van Bommel (PSV), Paul Bosvelt (Feyenoord), Phillip Cocu (Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Andy van der Meyde (Ajax), Marc Overmars (Barcelona), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (Ajax)

aanval: Jerrel Hasselbaink (Chelsea), Pierre van Hooijdonk (Feyenoord), Patrick Kluivert (Barcelona) Dirk Kuijt (FC Utrecht), Roy Makaay (Deportivo la Coruna), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Boudewijn Zenden (Chelsea).

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10014149
Overmars zit er weer bij

ook leuk voor sneijder en Kuyt dat ze erbij zitten. Ik hoop dat dat we aangenaam verrast worden door die 2

pi_10014215
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:59 schreef Qi het volgende:

[..]

Nou moe, bestaat nog echt ook, dat wist ik helemaal niet

Jaja. Dat was ook de reden dat Jan Wouters ze destijds één voor één liet vertrekken... Niet professioneel genoeg, vond ie.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 april 2003 @ 19:49:33 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_10014545
Kuijt.

vd Vaart moest een jaar wachten op z'n selectie.

Alsof we nog niet genoeg spitsen hebben wordt er nog één van een middenmoter geselecteerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10018985
Ik ben net binnen en lees niet alles door maar hoorde ik dat nou goed op de radio dat Sneijder is opgeroepen??

En Arjan Robben niet?

Heeft Advocaat daar een verklaring voor gegeven. Is niet zo'n hele logische keus toch?

Kuyt lijkt me wel prima, al is het mijn speler (nog) niet maar we moeten toch een beetje aanwas hebben voor volgende zomer. In dat verband denk ik ook eerder aan Robben dan aan Sneider. Maar misschien val ik giga in herhalingen, jammer dan

Moderator zaterdag 26 april 2003 @ 00:11:19 #166
42184 crew  DaMart
pi_10020593
Ik snap echt niet wat die Snijder nu al te zoeken heeft bij oranje. Heeft pas een paar keer meegspeeld bij de Amsterdammers, terwijl een Robben of van Persie zich al veel meer bewezen hebben... erg onlogisch IMO om dan Snijder te selecteren... die gast moet zich nog bewijzen
pi_10025429
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:11 schreef DaMart het volgende:
Ik snap echt niet wat die Snijder nu al te zoeken heeft bij oranje. Heeft pas een paar keer meegspeeld bij de Amsterdammers, terwijl een Robben of van Persie zich al veel meer bewezen hebben... erg onlogisch IMO om dan Snijder te selecteren... die gast moet zich nog bewijzen
als je nou eens goed oplet op de enorme groei die sneijder doormaakt begrijp je het wel. Van persie verdient wel een plek in oranje maar robben nog echt niet
pi_10025497
Mijn prono : 2-0 voor Nederland.
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2003 @ 12:22:38 #169
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10025521
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:49 schreef tong80 het volgende:

tong80 weebee

* just me gaat met 30 kids en wat begeleiders naar de wedstrijd toe!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_10025559
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:11 schreef DaMart het volgende:
Sneijder heeft bewezen zich staande te kunnen houden in de Champions League. Robben had hij ook wel kunnen selecteren die is goed bezig bij psv.

De uitverkiezing van kuyt is onbegrijpelijk en lachwekkend

pi_10026266
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:25 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Sneijder heeft bewezen zich staande te kunnen houden in de Champions League. Robben had hij ook wel kunnen selecteren die is goed bezig bij psv.

De uitverkiezing van kuyt is onbegrijpelijk en lachwekkend

Ik heb er nog eens over na zitten denken, en ik kan me het nu eigenlijk wel voorstellen waarom Advocaat Kuijt heeft geselecteerd. Op dit moment hebben we een overvloed aan spitsen, maar denk je eens in wat er na het EK gaat gebeuren. Van Hooijdonk (33 jaar) en Hasselbaink (31 jaar) vallen na het EK zeer waarschijnlijk af, en is dus verstandig om alvast wat spitsen in te lijven voordat die twee er niet meer zijn. Met het oog op de toekomst is het dus best verstandig om jonge spelers zoals Van der Vaart, Sneijder & Kuijt te selecteren. Later zouden Robben, Van Persie en De Jong nog kunnen volgen.
  zaterdag 26 april 2003 @ 13:13:57 #172
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10026325
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens Duiveltje toch een aantal keer heel knullig balverlies tegen AC Milan, vind dus niet dat Sneijder ondanks zeker een flinke ontwikkeling bewezen heeft op het allerhoogste niveau te zitten. Vind het wel heel leuk voor hem en het is en blijft een oefenpotje dus moet kunnen opzich. Toen ik hoorde dat eindelijk Overmars opgeroepen was dacht ik wel 'HEHEEEH dat werdt GVD tijd' en 'Ja nou wel in een oefenpotje pfffff'. Hoop dat we ze pakken maar lig er verder niet zo wakker van.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_10026391
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:13 schreef Machiel het volgende:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens Duiveltje toch een aantal keer heel knullig balverlies tegen AC Milan, vind dus niet dat Sneijder ondanks zeker een flinke ontwikkeling bewezen heeft op het allerhoogste niveau te zitten. Vind het wel heel leuk voor hem en het is en blijft een oefenpotje dus moet kunnen opzich. Toen ik hoorde dat eindelijk Overmars opgeroepen was dacht ik wel 'HEHEEEH dat werdt GVD tijd' en 'Ja nou wel in een oefenpotje pfffff'. Hoop dat we ze pakken maar lig er verder niet zo wakker van.
Ik vond Sneijder tegen AC Milan ook niet al te sterk spelen, maar die jongen heeft wel potentie. Tweebenig, jong, technisch en kan op meerdere posities spelen. In de eredivisie doet hij het goed, en ondanks zijn niet al te sterke wedstrijd tegen AC Milan zag je af en toe wel wat mooie acties van hem. Met het oog op de toekomst zijn deze selecties denk ik wel terecht, alleen zit een basisplaats er nog niet voor ze in naar mijn mening.
pi_10027340
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:08 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik heb er nog eens over na zitten denken, en ik kan me het nu eigenlijk wel voorstellen waarom Advocaat Kuijt heeft geselecteerd. Op dit moment hebben we een overvloed aan spitsen, maar denk je eens in wat er na het EK gaat gebeuren. Van Hooijdonk (33 jaar) en Hasselbaink (31 jaar) vallen na het EK zeer waarschijnlijk af, en is dus verstandig om alvast wat spitsen in te lijven voordat die twee er niet meer zijn. Met het oog op de toekomst is het dus best verstandig om jonge spelers zoals Van der Vaart, Sneijder & Kuijt te selecteren. Later zouden Robben, Van Persie en De Jong nog kunnen volgen.

Maar de toekomst is nog geen reden om dan zomaar een jonge spits te selecteren. Die jongen heeft simpelweg niet genoeg talent voor Oranje.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_10027480
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 14:23 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Maar de toekomst is nog geen reden om dan zomaar een jonge spits te selecteren.

Dit vind ik juist wel een reden? Als Van Hooijdonk en Hasselbaink straks afvallen is het goed om meteen iemand achter de hand te hebben. Op dit moment zie ik Kuijt als toekomstig alternatief voor een van die twee.
quote:
Die jongen heeft simpelweg niet genoeg talent voor Oranje.
Hij is pas 22 jaar, en ik zie hem met het jaar groeien. Zijn overstap naar Feyenoord zal zijn groei alleen maar versnellen, en ik denk dat Kuijt in de toekomst best Oranje waardig kan worden. Je moet hem ook niet selecteren voor een basisplaats, hij heeft Van Nistelrooy, Kluivert, Makaay, Van Hooijdonk en Hasselbaink voor hem, maar gewoon voor de ervaring kan dit geen kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')