quote:* Abbadon voelt een lichte rilling langs zijn ruggegraat naar beneden lopen...
Op zondag 20 april 2003 10:27 schreef Lliki het volgende:
Een ideale combinatie ja, vleugels en armen. Ik ben al wat langer hier maar nog niet zo lang dat ik de weg goed weet. Zal ik even omhoog vliegen om te zien waar we naartoe gaan?* terwijl hij dit zei voelde Lliki opeens een duistere kracht naderen
Abbadon voel jij dat ook?
"Ik voel wel wat ja......een plotselinge kou, maar meer van de geest dan van het lichaam.....vreemd...."
* De gevallen engel vouwt zijn vleugels om zijn lichaam en kijkt onderzoekend om zich heen. Niks te zien. Langzaam trekt het vreemde gevoel weer weg, en na een laatste blik om zich heen te hebben geworpen, trekken Abbadon en de uil weer verder....na enkele uren door het bos te hebben gelopen komen ze plotseling bij een smalle weg. De wielen van wagens hebben hier twee gelijke voren in de grond getrokken, die zich licht kronkelend een weg van oost naar west banen. Zowel in oostelijke, als in westelijke richting is tot aan de horizon geen teken van leven te zien.
"Wat denk jij, Lliki? Oost of west........misschien kun jij wat hoger gaan vliegen en zien of er in de verte wellicht tekenen van beschaving zijn......"
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 20-04-2003 14:53]
Deze sporen zijn enkele uren oud en gaan inderdaad in oostelijke richting maar naast de trekpaarden zie ook ook nog sporen van paarden met een ruiter erop en aan de diepte van die sporen te zien zijn deze ruiters zwaar bewapend, ik stel voor de andere richting in te gaan omdat jij nog niet helemaal hersteld bent. Maar eerst zal ik een verkenning uitvoeren om ons heen, als jij nu in die boom daar gaat zitten ga ik dat doen
terwijl Abbadon in de boom gaat zitten vliegt Lliki eerst in oostelijke richting maar ziet daar voor meedere kilometers niks en gaat nu in westelijke richting waar Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III zich uitstrekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |