Ik krijg altijd een beetje medelijden als ik hem bezig zie.
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 19-04-2003 23:42]
quote:Elke week goed voor een mooie blunder (of meer) bij Studio Sport.
Op zaterdag 19 april 2003 23:39 schreef keeper het volgende:
Geweldige persiflage op een doelman. Duidelijk geïnspireerd door Bassie en Adriaan, zijn favoriete televisie duo.Ik krijg altijd een beetje medelijden als ik hem bezig zie.
[img]http://www.mijngraafschap.nl/cms/spelers/jurgenwevers.jpg/img]
quote:Kan een mooi komisch duo met Van der Werff vormen.
Geweldige persiflage op een doelman. Duidelijk geïnspireerd door Bassie en Adriaan, zijn favoriete televisie duo.Ik krijg altijd een beetje medelijden als ik hem bezig zie.
quote:Hou op, hou op.
Op zaterdag 19 april 2003 23:45 schreef CAZZO het volgende:
wevers doet goed zijn best maar hij kan nog steeds niet tippen aan viktor kros
quote:Das toch die doelman van Sparta?
Op zaterdag 19 april 2003 23:45 schreef CAZZO het volgende:
wevers doet goed zijn best maar hij kan nog steeds niet tippen aan viktor kros
Dat is/was ook een toppertje ja. .
quote:Door het vertrek van kooiman en blessure van een ander was ie tegen VVV alweer aan het schitteren vrijdag.
Op zaterdag 19 april 2003 23:53 schreef keeper het volgende:[..]
Das toch die doelman van Sparta?
Dat is/was ook een toppertje ja.
.
quote:
Op zondag 20 april 2003 00:01 schreef thetruth het volgende:
weevers is klote
quote:en wie ben jij?
Op zondag 20 april 2003 01:19 schreef keeper het volgende:
In de toekomst kunnen we genieten van diverse doelmannen die zijn stijl aan hebben genomen.
[afbeelding]
quote:
Op zondag 20 april 2003 01:19 schreef keeper het volgende:
In de toekomst kunnen we genieten van diverse doelmannen die zijn stijl aan hebben genomen.
[afbeelding]
quote:Ik sta achter Jurgen.
Op zondag 20 april 2003 01:35 schreef DutchGooner het volgende:en wie ben jij?
Hij kon wel een steuntje in de rug gebruiken dacht ik zo.
Alleen al omdat het een naamgenoot is.
Hij is verneukt door het management dat niet zag dat deze jongen te vroeg gebracht werd.
Dus bek houden en ga maar iets nutigs doen...
quote:Aah, das niet helemaal eerlijk! Kritiek op zijn presteren is terecht, maar er staan ook nog 10 man voor hem die die bal bij hem uit de buurt moeten proberen te houden. En ook bij hen volgen de blunders elkaar in hoog tempo op. De grootste blunder van de Graafschap zit trouwens op de bank: Peter Bosz.
quote:te vroeg gebracht
Op zondag 20 april 2003 12:25 schreef xJapser het volgende:
Wevers is een keeper waarvan heel Doetinchem wist dat ie nog te onervaren was en dat er een andere aangetrokken moest worden na het vertrek van Postma. Die jongen heeft dit niet verdiend, met een jaartje of 2 extra speeltijd bij bijv. een GGD club (jaja die ervaring kan die nu opdoen...) ipv meteen HCE was het best een degelijke keeper geworden.Hij is verneukt door het management dat niet zag dat deze jongen te vroeg gebracht werd.
Dus bek houden en ga maar iets nutigs doen...
Nouja ik kan ook niet ALLEs van ELKE speler weten
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:35 schreef CAZZO het volgende:[..]
te vroeg gebracht
kom op zeg,die jongen is 24 wanneer wou je hem dan gaan brengen? rond zijn 35ste?
ik ken keepers die worden op hun 19e in het 1e van ajax geflikkert en daar ook niet gaan staan blunderen
quote:Probleem blijft toch dat deze jongen slechts 2 wedstrijden ervaring had in het betaalde voetbal... Je keeper is toch erg belangrijk, dat heeft De Graafschap onderschat.
Op zondag 20 april 2003 12:35 schreef CAZZO het volgende:[..]
te vroeg gebracht
kom op zeg,die jongen is 24 wanneer wou je hem dan gaan brengen? rond zijn 35ste?
ik ken keepers die worden op hun 19e in het 1e van ajax geflikkert en daar ook niet gaan staan blunderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |