Alleen ff gebruikt om i-mode uit te checken, ik hou het liever bij mijn nokia ;-)
Ik dacht aan een minimumprijs van 50 euro. Eens kijken of iemand dat of meer wil bieden
(toegevoegd door detulp050)
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 17-04-2003 23:24]
quote:Je had ook gewoon ¤ 50 mogen bieden hoor
Op donderdag 17 april 2003 23:46 schreef LesPaul het volgende:
¤60
een ONTOPIC link (svp niet wegediten)
[TK] i-Mode Toshiba TS2li
Je kan daar ook nog iets over t toestel lezen.. wat cijfertjes en wat gegeventjes.
verder ONTOPIC: Ik heb dat toestel zelf mogen testen (ik ken 3 mensen die 1 of zelfs 2 van die dingen besteld hadden via internet) Prijs was gratis, enige wat je moest doen is een 1 jarig abo aansluiten bij kpn. En je abo-geld werd nog gefinancieerd.. dus half uurtje moeite en nog eens jaar later 1 opzegbriefje en je had jaar lang gratis abo en jaar lang zo een Toshiba.GRATIS... dat er nu mensen voor alleen zo een toestelletje zonder gratis abo erbij en dan ook nog eens tweedehands 50 euro vragen vind ik een beetje raar..
LET OP: Nu je toch al zo bureaucratiserend bezig ben detulp, ik dacht dat <b>fok! policy</b> was dat je hier niet dingen voor duurder mag verkopen dan dat je ze gekocht heb? En 50 euro is aanzienelijk duurder dan gratis.
(effe tussendoor) het is niet mijn bedoeling om the topic starter te naaien door zijn potentiele kopers weg te schrikken maar ik vind dat mensen recht hebben op de feiten)
verder over dat toestel (en wat ik zeg is geen blabla en mening maar feiten en ik heb er verstand van.. ik zeg niet ik vind hem niet mooi of niet goed.. nee ik zeg het IS niet goed! En mooi? tja over smaak valt te twisten)
Er wordt suggestie opgewekt dat dat ding licht is.. dat ding is 100 gram en dat vind ik niet bepaald licht.. gemiddelde toestel dat zich tegenwoordig licht wil noemen zit onder 90 gram
Dat ding heeft welliswaar een kleurenscherm maar het is heel slecht beeld, niet te vergelijken met Sharp GX-10 of een samsung t-100 en hoger.. Zelfs nokias 7210 en 5100 etc hebben scherper veller beeld met meer kleuren.
Geheugen is ook zwaar beneden maat.. ja kan 20 plaatjes en 10 ringtones opslaan ongeveer.. terwijl een gemiddeld mms toestel minstens 3 keer zoveel kan.
Menustructuur is nogal onlogisch en zit vaag in elkaar.. lijkt niet op een menu van een bekend en beproefd merk en is vreemd opgebouwd.
Ondanks relatief zwaar gewicht van dat toestel heeft ie een hele korte standby tijd en spreektijd is maximaal 2-3 uur!! Dat is zwaar ondergemiddeld zelfs bij toestellen die een jaar geleden nog uitkwamen..
Kortom dat was mijn uitgebreide revieuw van dat ding. Je hebt hem waarschijnlijk gratis gehad en hier probeer je het tweedehands te verkopen? Best.. maar ik vind wel dat onwetende mensen recht hebben op de feiten.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 18-04-2003 01:04]
Ik heb dit toestelletje inderdaad via een aanbod van mijn werk bijna gratis gekregen ja. Is het dan verboden om het voor meer dan 0 euro te verkopen? Moet ik hem dan maar in de vuilnisbak flikkeren? Ik vind vanaf 50 euro een redelijk minimumbod, als je ziet voor wat voor prijzen ze soms op marktplaats.nl en bepaalde nieuwsgroepen gaan.
Trouwens, als je meent dat de mensen recht hebben op de *feiten*, hou het dan ook bij feiten en kom niet aan met jouw *mening* over of jij het toestel wel of niet goed vindt, mooi vindt, licht vindt, hoe goed jij het scherm vindt en of je de menustructuur vaag vindt. Mensen die hun oog op zo'n toestel laten vallen zijn heus wel in staat ergens wat recenties op te duikelen en ik denk dat ze op zo'n manier heel wat objectiever uit zijn dan jou tekstje door te lezen.
IMHO kan jij beter lekker buiten gaan spelen of een pilsje pakken om je frustraties weg te laten zakken.
quote:Voorlopig staat dit bod
Op donderdag 17 april 2003 23:46 schreef LesPaul het volgende:
¤60
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:34 schreef _Flash_ het volgende:
Leuk en aardig, jouw verhaal spooky. Ben blij voor je dat je een mening hebt, maar ik vind het niet echt kunnen dat je je kennelijke frustraties op zo'n manier uit in dit topic. Als jij een renault 11 geen leuke auto vind ga je dat toch ook niet in ieder renault 11 aanbod topic lopen verkondigen?ik heb al mijn excuses aangeboden en gezegd dat het niet mijn bedoeling is om ieman te narren.. ik heb alleen een hekel aan onware verkooppraatjes en vond dat je het veel te mooi afgeschilderd had.
Ik heb dit toestelletje inderdaad via een aanbod van mijn werk bijna gratis gekregen ja. Is het dan verboden om het voor meer dan 0 euro te verkopen? Moet ik hem dan maar in de vuilnisbak flikkeren? Ik vind vanaf 50 euro een redelijk minimumbod, als je ziet voor wat voor prijzen ze soms op marktplaats.nl en bepaalde nieuwsgroepen gaan.
Bijna gratis? Tja dat is nie slim dan want ze waren voor niet bijna maar voor helemaal gratis te krijgenTrouwens, als je meent dat de mensen recht hebben op de *feiten*, hou het dan ook bij feiten en kom niet aan met jouw *mening* over of jij het toestel wel of niet goed vindt, mooi vindt, licht vindt, hoe goed jij het scherm vindt en of je de menustructuur vaag vindt. Mensen die hun oog op zo'n toestel laten vallen zijn heus wel in staat ergens wat recenties op te duikelen en ik denk dat ze op zo'n manier heel wat objectiever uit zijn dan jou tekstje door te lezen.
Goed ik heb tussen de feiten door ook een mening gegeven van mij en van meerdere van de andere testers die dat toestel gebruikt hebben.. dat is dan inderdaad een mening maar van een hele groep mensen die het getest hebben en dat kan wel degelijk nuttig zijn voor een eventuele koper, voor ik iets koop kijk ik vaak naar ervaringen van anere mensen met zo een apparaat.IMHO kan jij beter lekker buiten gaan spelen of een pilsje pakken om je frustraties weg te laten zakken.
zal ik doen, ik zal ook niet verder je topic gaan "verzieken" met dit soort geflame.. suc6 ermee
quote:Cool, mail me even: fit@veurs.nl
Op vrijdag 18 april 2003 21:35 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Voorlopig staat dit bod
![]()
Laten we t/m dinsdag wachten (ben ik weer terug) en dan issie voor jou of evt een hogere bieder!
quote:Ik heb em verkocht voor 130 euro!! Als mensen het er voor over hebben, waarom niet
Op vrijdag 18 april 2003 00:38 schreef spooky1234 het volgende:verder ONTOPIC: [...]dat er nu mensen voor alleen zo een toestelletje zonder gratis abo erbij en dan ook nog eens tweedehands 50 euro vragen vind ik een beetje raar..
quote:je hebt mail..
Op dinsdag 22 april 2003 09:55 schreef LesPaul het volgende:[..]
Cool, mail me even: fit@veurs.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |