Ik heb een Siemens C55 te koop, uiteraard compleet in doos met een flinke berg handleidingen, en ook met factuur. Het toestel heb ik eigenlijk amper gebruikt (het was m'n 2e toestel), nieuwprijs was 186 Euro, en er zit nog garantie op tot oktober 2003. De factuur krijg je er uiteraard bij.
Het toestel is uiteraard simlockvrij, en verkeert in absolute nieuwstaat! Dus geen gebruikssporen, krasjes, defecten of wat dan ook.Het gaat om de blauwe versie.
Leuk toestel, met polyfonische geluiden en Prince of Persia! En ook diverse andere leuke handige functies zoals GPRS, Wap, een li-ion accu (standbytijd is 300 uur), groeps-sms, handsfree functie en java.
Vraagprijs: 130 Euro. Inruil is trouwens ook mogelijk (gsm-toestellen dan, mits 't niet te oude dingen zijn. Ik ben zelf eigenlijk nog op zoek naar een Nokia 8850.
quote:Dus ? Dat was blijkbaar een aanbieding (waarschijnlijk met simlock).
Op vrijdag 18 april 2003 18:06 schreef sneed_rulez het volgende:
Paar weken geleden wastie voor 79 euro bij de Expert.. :S
quote:Dat was de C45 bij mijn weten, en de C55 in combinatie met een 1-jarig goedkoop abonnement.
Op vrijdag 18 april 2003 18:06 schreef sneed_rulez het volgende:
Paar weken geleden wastie voor 79 euro bij de Expert.. :S
Oeps, nog wat vergeten, een hele goeie java engine, zodat je er coole games op kan draaien
[Dit bericht is gewijzigd door NoPiNG op 18-04-2003 18:33]
http://www.infosync.no/news/2002/n/2486.html
Conclusion
If you haven't guessed this already, the Siemens C55 isn't a business phone. On the contrary, it's an amazingly fun and nicely priced phone for the youth market. It's loads of fun, has voice dialing, it flashes, it vibrates like a helicopter, has full polyphony, can be enhanced with games and other J2ME applications, is well built and small. For 229 EUR, it's a bargain.
What's positive: Polyphony, good feature set for the target market, well built
Hier nog een hele grote foto voor de geinteresseerde:
quote:80 Euro vind ik wat te weinig. Wat dacht je van 120 dan?
Op zaterdag 19 april 2003 19:31 schreef MarkPeterse het volgende:
Nieuw 136 euro (zie tweakers pricewatch), dus ik vind het te duur.Ik bied je iig 80 euro.
quote:15 euro onder de pricewatch prijs? Nee laat dan maar zitten.
Op zaterdag 19 april 2003 19:41 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
80 Euro vind ik wat te weinig. Wat dacht je van 120 dan?
quote:Eindhoven.
Op zondag 20 april 2003 10:25 schreef Treinhomo het volgende:
Waar woon je ?
Als 't niet te extreem ver weg is kom ik 'm voor 100 bij je ophalen...
Maar ik ben ook al in onderhandeling met iemand die een leuk toestel wil inruilen (dat ging per mail). Ik laat wel weten hoe dat afloopt.
quote:Mkay...ik hou me aanbevolen...
Op zondag 20 april 2003 11:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Eindhoven.Maar daar zit ik op kamers, en nu zit ik thuis (zonder die C55 bij me), tussen Tilburg en 's Hertogenbosch.
Maar ik ben ook al in onderhandeling met iemand die een leuk toestel wil inruilen (dat ging per mail). Ik laat wel weten hoe dat afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |