quote:Je mist niets hoor
Op dinsdag 2 september 2003 12:09 schreef keeper het volgende:
Shit gemist.
quote:Dat bepaal ik zelf wel smutt.
Op dinsdag 2 september 2003 21:52 schreef mitt het volgende:
Je mist niets hoor![]()
![]()
quote:in Rotterdam ook niet
Op donderdag 28 augustus 2003 14:49 schreef Loek-B het volgende:[..]
Wauw.
. In Amerika weten ze niks van voetbal.
.
quote:Gelukkig in Apeldoorn wel!
Op woensdag 3 september 2003 09:30 schreef mat_herben het volgende:[..]
in Rotterdam ook niet
quote:meneer Van Gelder is zich steeds minder geliefd aan het maken bij de supporters......ik denk zomaar dat ie binnenkort klappen krijgt.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:00 schreef chelloboy het volgende:
Er is hem al aangeraden bij AJAX weg te blijven aangezien hij de vereering van echte clubmensen belachelijk vind en dit ook meerder keren herhaald op tv. Staat haaks op zijn gedrag bij AJAX (popie jopie).
quote:Nee, als je Jack van Gelder in elkaar slaat ben je pas een echt clubmens
Op woensdag 3 september 2003 11:02 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
meneer Van Gelder is zich steeds minder geliefd aan het maken bij de supporters......ik denk zomaar dat ie binnenkort klappen krijgt.
Er is hem al aangeraden bij AJAX weg te blijven aangezien hij de vereering van echte clubmensen belachelijk vind en dit ook meerder keren herhaald op tv. Staat haaks op zijn gedrag bij AJAX (popie jopie).
quote:yup
Op woensdag 3 september 2003 10:49 schreef Vikingo het volgende:[..]
Gelukkig in Apeldoorn wel!
Het volledige artikel staat in de spits van vandaag.
(Ik ken ff niks snel vinden op internet)
quote:http://spitsnet.nl/cci.php?rid=3&id=3564
Op maandag 22 september 2003 23:05 schreef super-mario het volgende:
In de spits stond een artikel dat een ado-fan voor de grap een dopingtest had laten uitvoeren. Alle rbc spelers moesten urine en bloed afstaan en begrepen er niks van. Later kwammen ze er achter dat het een grap staan.Het volledige artikel staat in de spits van vandaag.
(Ik ken ff niks snel vinden op internet)
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef Wouter het volgende:
Althans, volgens onze zuiderburen:http://users.pandora.be/neira/bdz-wk.avi
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:29 schreef Doc het volgende:[..]
Waar heb je dit vandaan, Man Bijt Hond ofzo?
quote:Van Wouter. Eerste post van het gesloten topic voetbal is oorlog
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:35 schreef Yeahinho het volgende:[..]
![]()
Waar heb je dit vandaan, Man Bijt Hond ofzo?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:37 schreef jens007 het volgende:![]()
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Mogelijk het grappigste filmpje ooit
- Tijgerbalsem in het kruis iemands boxershort smeren bij een uitwedstrijd... dan zittie de hele terugreis met gloeiende ballen
- Nadat verdediger X aanvaller Y een schop had gegeven:
Y: "Niet normaal man! De afdruk van je voet staat in mn bovenbeen!"
X: "Kun je nog zien welke maat ik heb?"
- TOPPER: Mario Molenaar moest weg bij RBC (ergens in 1994 ofzo)... Trainer had hem niet meer nodig... Als revanche had hij de schoenen van de trainer volgescheten
quote:Dat is nou nog een humor
Op donderdag 5 juni 2003 21:04 schreef Againzender het volgende:[..]
Ik moet opeens (als Ajacied) aan Sparta Piet denken. Die stond altijd met een kooi met een dooie parkiet op de tribunes. Hij is alweer een tijdje geleden zijn parkiet achterna gegaan geloof ik, maar hij was ook zo'n fenomeen.
Voetbaljumor met de politie:
Ajax-Torino in 1992. Ik loop met mijn buurjongen op het Stadionplein. Wij lopen langs twee zwarthandelaars in kaarten. Wij hebben al kaartjes, dus geen belangstelling.
Twee mensen die bij ons in de buurt liepen hadden wel belangstelling. Zij konden voor 100 piek de kaart de finale bijwonen. Dat vonden zij wel redelijk.
Op dat moment komen nog twee mensen aanlopen. Dit bleken twee agenten in burger te zijn die aan het controleren waren op zwarthandel.
De twee verkopers worden uiteindelijk in de boeien geslagen en hun handelswaar wordt in beslag genomen. Die zwarthandelaars nog roepen van 'je maakt ons toch niks, wij zijn zo weer vrij'.
Echter, de twee kopers blijven daar een beetje sneu achter. Die hadden bijna kaarten gehad voor de wedstrijd.
De handelaren blijven ondertussen doorzeuren. Opeens richt 1 van die agenten zich tot zo'n koper: "Jullie willen kaarten voor de finale?".
Antwoord: "Euh, ja?!"
Agent: "Alsjeblieft, hier heb je twee kaarten."
En hij geeft die twee in beslag genomen kaarten (gratis dus) aan die lui en wenst ze nog een prettige wedstrijd.
Die handelaren waren toen echt pissig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |