quote:
17/03/03: VISIONS OF THE BEAST DVD - Released June 2nd by EMI Records*For over 20 years Iron Maiden have been at the forefront of metal, clocking up over 50 million album sales worldwide and spawning numerous hit singles around the globe. And now for the first time ever, they have compiled every one of their promotional videos into an awesome two-DVD set which runs from 1980's 'Women In Uniform' through to the band's now legendary headlining slot in front of 250,000 fans at 2001's Rock In Rio performing 'Brave New World'.
With a running time in excess of three hours, 'Visions Of The Beast' is the definitive chronicle of Iron Maiden through the years and includes many promo clips never previously available. Not only is every video the band has ever made included - 31 in total - but each DVD features never-before-seen Camp Chaos animated versions of six classic tracks, interactive menus and discographies, and some special hidden extras.
The release on 2nd June comes straight after Iron Maiden's triumphant return to the live stage headlining the Download Festival at Donington on 31st May, supported by Marilyn Manson, Deftones, Ministry and many others.
Renowned for their world-conquering tours, Iron Maiden then embark on another globe-trotting marathon - the 'Give Me 'Ed... Til I'm Dead' extravaganza - that heralds the release of the band's highly anticipated brand new studio album, which will be released in September.
'Visions Of The Beast' is every metal fan's dream, and serves as a timely reminder of just how important Iron Maiden are in the history of rock music. It is also the most concise and entertaining collection of their defining moments ever released - and a damn fine way to get psyched for their incredible new album.
'Visions Of The Beast' will also be available as a single VHS, containing all 31 promotional videos.
Eindelijk.
Yvonne is 20 augustus jarig.
*Einde dienstmededeling*
quote:Oh, ik dacht dat je de live-cd van Star One wilde.
Op donderdag 17 april 2003 13:24 schreef yvonne het volgende:
*Dienstmededeling*Yvonne is 20 augustus jarig.
*Einde dienstmededeling*
Euh,
ik nodig veel mensen uit
quote:Ik ben zooooooooooooooo blut
Op donderdag 17 april 2003 13:31 schreef Tokus het volgende:
tegen die tijd hoor je al lang die dvd te hebben hoor.
Hoi Tokus
Kom je op m'n verjaardagspartijtje?
quote:Ik ben zooooooooooooooo blut
Op donderdag 17 april 2003 13:42 schreef yvonne het volgende:
Hoi TokusKom je op m'n verjaardagspartijtje?
Dat wordt weer iedere cent opzij leggen
quote:Tja, wel waar voor je geld... 31 clips + 6 andere clips...
Op donderdag 17 april 2003 13:48 schreef swiebertje het volgende:
Klinkt goed, jammer dat hij wel weer erg duur zal zijn.
quote:in 1996 zou er al een Best Of The Beast video uitkomen...
Op donderdag 17 april 2003 14:23 schreef Los_Bastardos het volgende:
Volgens mij was hij 5 jaar geleden al aangekondigd![]()
quote:Oh ja, ik was Best of the Beast al helemaal vergeten
Op donderdag 17 april 2003 14:24 schreef Tokus het volgende:[..]
in 1996 zou er al een Best Of The Beast video uitkomen...
die kwam er nooit...
zo rond 1998 werd Visions al aangekondigd inderdaad... en die kwam er ook nooit. Al claimen sommigen 'm toch te hebben.
quote:ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
Op vrijdag 18 april 2003 00:44 schreef Metalpunk het volgende:
Maar als dat nieuwe album pas in September uitkomt, dan zal Iron Maiden op Waldrock ook wel geen nieuwe nummers spelen.. das dan wel jammer..
Totaal off-topic:
Heeeeujj MetalPunk..
quote:ja maar daar is t ook zon grote band voor.. dan denkt iedereen van nee der komt nix mer en dan: PETS BANG KLENG!!!!! een geheel nieuw album, compleet met live-opnames van Waldrock (hoop ik
Op vrijdag 18 april 2003 00:59 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
Totaal off-topic:
Heeeeujj MetalPunk..![]()
heej hallo Mayo!! ja dit is geloof ik ook een beetje offtopic, maarreh moest toch ff gezegd worden in mn 2e post ooit
quote:je kan wel sinds eind 2001 wachten maar het was toen al bekend dat ze pas eind 2002 / begin 2003 de studio in zouden gaan.
Op vrijdag 18 april 2003 00:59 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
ALS het al in september uitkomt.. humz hoor mij.. al? Men wacht al vanaf eind 2001 op het nieuwe album!
bovendien is er in de tussentijd nog een live album, een boxset en een verzamelalbum uitgekomen.
quote:Zoethoudertjes..
Op vrijdag 18 april 2003 01:13 schreef Tokus het volgende:[..]
bovendien is er in de tussentijd nog een live album, een boxset en een verzamelalbum uitgekomen.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 01:10 schreef Metalpunk het volgende:[..]
ja maar daar is t ook zon grote band voor.. dan denkt iedereen van nee der komt nix mer en dan: PETS BANG KLENG!!!!! een geheel nieuw album, compleet met live-opnames van Waldrock (hoop ik
)
heej hallo Mayo!! ja dit is geloof ik ook een beetje offtopic, maarreh moest toch ff gezegd worden in mn 2e post ooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |