Nou, van mij mogen ze wel stoppen.
Op de website kun je liedjes downloaden/luisteren.
Luister eens naar het nummer Talent, qua stemmen en qua sfeer is het 100% A&dM.
quote:Mee eens, ze hebben 3 leuke nummers ofzo. Maar een duo dat hen nadoet is 1000 x erger.
Op donderdag 17 april 2003 00:13 schreef StrayDog het volgende:
Acda & de Munnik vind ik anders ook maar waardeloos geneuzel.
quote:
Op de piano staat een fax en daar rolt een lange strook papier uit: adviezen van Thomas en Paul, zo wordt ons te verstaan gegeven. Het nieuwe cabaretduo Veldhuis & Kemper vindt zichzelf blijkbaar vergelijkbaar met Acda & de Munnik, en denkt bij voorbaat de angel uit de kritiek te halen door daar zelf al in de allereerste minuten van de allereerste voorstelling over te beginnen. Maar zo opvallend is die gelijkenis allerminst - soms klinkt er in de zang van het duo weliswaar een zwakke echo van door, maar verder is er niets volks en rock & rollerig aan deze twee cabaretiers.
quote:Braaf is niet erg. Het is kitch
Op donderdag 17 april 2003 00:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ja dit klinkt wel erg braaf.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mee eens, ze hebben 3 leuke nummers ofzo.
quote:Verkeerd verbonde
Op donderdag 17 april 2003 09:55 schreef Jane het volgende:[..]
quote:Mee eens, ze hebben helemaal geen leuke nummers.
Op donderdag 17 april 2003 09:55 schreef Jane het volgende:[..]
Veldhuis en Kemper evenmin.
quote:Mensen die dat zeggen snappen de teksten niet...
Op donderdag 17 april 2003 00:13 schreef StrayDog het volgende:
Acda & de Munnik vind ik anders ook maar waardeloos geneuzel.
quote:Snap ze wel, het doet me niets, en die EEUWIG vervelende uithalen irriteren me mateloos......
Op donderdag 17 april 2003 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Mensen die dat zeggen snappen de teksten niet...
Dus ik zal dit ook wel niet leuk vinden....
quote:Wat is er zo briljant aan dan? Het is een flauw nummer met een flauwe tekst.
Op maandag 21 april 2003 00:21 schreef iefow het volgende:
dat schijnt een of ander cabaretduo te zijn en die hebben echt een gruwelijk mooi nummer gemaakt.. ik heb 't nou al 2 keer op tv gezien, maar ik kan gewoon nergens de mp3 ervan vinden of de single/cd whatever... iemand enig idee of zij een cd hebben of dat die gaat komen ofzo? o ja nummer heet: ik wou dat ik jou was .. en in tegenstelling tot wat de titel misschien doet vermoeden is het echt een briljant nummer...
quote:Jawel, maar het is gewoon suf geneuzel met heel vervelend stemgeluid.
Op donderdag 17 april 2003 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Mensen die dat zeggen snappen de teksten niet...
quote:Mjah. Acda en de Munnik klinkt wat moderner. Dit klinkt echt ontzettend oudbollig. Maar aan dat euvel leiden wel meer cabaretiers. Ik denk dat er ook veel mensen zullen zijn die juist dit mooi vinden.
Op maandag 21 april 2003 11:28 schreef Maaikietje het volgende:
WAT EEN SLECHTE KLONEN ZEG!Acda en de Munnik is tenminste goed. Hier vind ik nix aan...
Veel cabaretiers mogen in het kielzog van Acda en de Munnik nu ook een plaatje opnemen, maar meestal kunnen ze beter in het theater
blijven. Arthur Umbgrove vind ik beter als we het over deze stroming hebben, hoewel dat ook niet altijd briljant is. Ernst van der Pasch idem.
Mensen die ik heel goed vind en die ook vooral in theaters spelen zijn Stef Bos, Acda en de Munnik en Maarten van Roozendaal.
Bij zo'n Veldhuis en Kemper zie ik ze op zondagmiddag gewoon rond de BBQ zitten en zeggen: We nemen dezelfde accoorden als Acda en De Munnik, verzinnen quasi literaire teksten en hoppa, we hebben voor de avond valt een compleet theaterprogramma.
quote:Twee jongens. Roemer. Daniel. Piano. Gitaar. Liedjes. Liefde. Vriendschap.
Op maandag 21 april 2003 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kleine Krokodil. Dat zijn ook Acda en de Munnik klonen.
"Ze hebben de magie van een duo dat elkaar aanvoelt. Pakkende melodieen, een springerige, swingende piano en slimme teksten."
Met als extraatje die viool van niel....Publiekslievelingen in wording. Volle zalen lijken niet ver weg." De Gelderlander "Kleine Krokodil pakt de zaal helemaal. Zelden heeft de jury zo'n muzikaal duo gezien."
quote:Ah. Je kent ze?
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef SunChaser het volgende:[..]
Twee jongens. Roemer. Daniel. Piano. Gitaar. Liedjes. Liefde. Vriendschap.
"Ze hebben de magie van een duo dat elkaar aanvoelt. Pakkende melodieen, een springerige, swingende piano en slimme teksten."![]()
![]()
![]()
Met als extraatje die viool van niel....Publiekslievelingen in wording. Volle zalen lijken niet ver weg." De Gelderlander "Kleine Krokodil pakt de zaal helemaal. Zelden heeft de jury zo'n muzikaal duo gezien."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze 2x in 1 week zien optreden. En dat is nooit bevorderlijk als het om pseudo-cabaret gaat.
En volgens Acda en de Munnik waren ze de grootste kleinkunsttalenten van nederland.
quote:Nee, ik heb Google.
Op maandag 21 april 2003 14:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah. Je kent ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |