quote:Zat zelf ook daaraan te denken, maar ik zie wel hoe serieus het topic wordt.
Op woensdag 16 april 2003 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
kettingslot of cijferslot?
Als er met argumenten gediscussieerd wordt wil 'm open houden. Mocht in 8 van de komende 10 post gescholden wordt gaat-ie opslot.
quote:Tering Luinge
Op woensdag 16 april 2003 22:04 schreef Doc het volgende:[..]
Zat zelf ook daaraan te denken, maar ik zie wel hoe serieus het topic wordt.
Als er met argumenten gediscussieerd wordt wil 'm open houden. Mocht in 8 van de komende 10 post gescholden wordt gaat-ie opslot.
quote:Dat word nog leuk met ado in de eredivisie. flink rellen
Op woensdag 16 april 2003 22:06 schreef Eibertje het volgende:
dicht dit kut topic
quote:Dat geef maar weer het niveau van jullie kakkerlakken aan.. ga eens naar het voetbal voor de sport en voor de oorlog..
Op woensdag 16 april 2003 22:08 schreef F1908 het volgende:[..]
Dat word nog leuk met ado in de eredivisie. flink rellen
al denkt half midden noord hetzelfde als 80 % van de feyenoord 'supporters'
quote:pardon? Ik kom godverredomme voor het voetbal, nee Ado Den Haag heeft spotieve supporters. Die zijn nog het ergste en ik denk dat 99% dat kan bevestigen
Op woensdag 16 april 2003 22:10 schreef Eibertje het volgende:[..]
Dat geef maar weer het niveau van jullie kakkerlakken aan.. ga eens naar het voetbal voor de sport en voor de oorlog..
al denkt half midden noord hetzelfde als 80 % van de feyenoord 'supporters'
quote:Die van CAZZO viel nog als ontopic te kwalificeren maar aangezien ook hij tot de conclusie komt dat -ie op slot moet kan ik me geheel vinden in dit slot op dit klere topic over die klote luinge
Op woensdag 16 april 2003 22:16 schreef golfer het volgende:
Beslissing neemt en slot erop gooit.
Geen inhoudelijke reaktie meer gezien sinds Doc zijn opmerking.
en nu moet ik nog iets zwaar off-topic melden en dan past deze post helemaal mooi in dit topic
Sparta naar voooorrruuhhhhh!
Zo.
das ook weer gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |