abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12150730
een gegarandeerde meet voor int centrale meet topique;

Lowlands-Meet...

Scheren is voor schapen!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 00:02:56 #202
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_12153082
Beste vriendin wegelopen -> moet die foto niet weg? Ik heb dr zelf geen baat bij, maar misschien zijn jullie het vergete ofzo
... hier geweest te zijn!!!!
pi_12159505
Allemaal aangepast, bedankt allemaal!
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12173239
Kan een moderator mij misschien vertellen, waarom ik als enige van de 150 mensen ben gebanned? Ik heb alleen maar mijn mening gegeven en mijn gevoelens geuit, waarvan ik vind dat ze niet veel verscheelden met andere Fokkers. Maar ik wordt weer eens gebanned :S Ik vind dit onterercht en wil graag een klacht indienen tegen degene die zo vrij was om mij te bannen! Hij/zij zal wel een slechte dag hebben gehad ofzo. Maar als hij/zij had gelezen wat ik heb geschreven en waar dat uit voortvloeide dan had ie dat wel begrepen, maar dat kost teveel moeite denk ik

Gaarne zsp feedback.

[Dit bericht is gewijzigd door Alegron op 01-08-2003 22:28]

pi_12195807
Vragen over bans kun je sturen naar forum@fok.nl , in dit topic ga je niet wijzer worden ben ik bang...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 3 augustus 2003 @ 13:27:48 #206
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12195824
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:26 schreef sweek het volgende:
Vragen over bans kun je sturen naar forum@fok.nl , in dit topic ga je niet wijzer worden ben ik bang...
Hij heeft het over de Frontpage hoor.

[FP] Centraal topic voor moderaties en punten dus, of frontpage@fok.nl

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12195932
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 13:27 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Hij heeft het over de Frontpage hoor.

[FP] Centraal topic voor moderaties en punten dus, of frontpage@fok.nl

Aah, ok, daar dan ja.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 3 augustus 2003 @ 17:14:05 #208
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12210218
Er is weer een telefoonnummer gepost in het pedo-topic.
  Admin maandag 4 augustus 2003 @ 09:46:19 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12210232
Weggehaald.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12210267
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:46 schreef yvonne het volgende:
Weggehaald.
Snel zeg. Waarvoor dank
pi_12245179
Sweek en IR, is het de bedoeling dat voor er voor elk dorp een "wie in schubbetkutteveen woont, hier melden" topic komt?

Ik dacht dat dat een tijdje terug was afgeschaft. Maar die lijken nu weer allemaal terug te komen....

dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:50:57 #213
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12247543
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:16 schreef calvobbes het volgende:
Sweek en IR, is het de bedoeling dat voor er voor elk dorp een "wie in schubbetkutteveen woont, hier melden" topic komt?

Ik dacht dat dat een tijdje terug was afgeschaft. Maar die lijken nu weer allemaal terug te komen....

Ik wilde ze sluiten. Maar goed, we moeten nog even op 1 lijn komen en ik overleg het nog even met yvonne.

Maar goed, van mij mag het allemaal dicht.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:56:20 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12247673
Deze kan wel op slot, dat gezever over allochtonen enzo was niet echt de insteek.

Aanrander van 14 in zwembad gepakt.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12247749
Wat mij betreft mogen "plaatstopics" best, indien er wat meer wordt gedaan dan alleen maar melden dat je er woont... Als er nu ook een beetje gepraat wordt over de stad, dan vind ik het vaak hele leuke topics worden.

Maar het moet wel beperkt worden tot grotere plaatsen, of andere hele regio's.

quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:56 schreef static het volgende:
Deze kan wel op slot, dat gezever over allochtonen enzo was niet echt de insteek.

Aanrander van 14 in zwembad gepakt.

Hmm... ben bang dat het niet meer echt te redden valt nee, ik zal hem maar gewoon sluiten.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12249291
Ik heb het even aangezien, maar dit gaat toch wel ver.

Ik ben een volkome normale serieuze discussie aan het voeren op Pedo-site weer online (deel 3), Pedo-site weer online (deel 3), en dan wordt het topic gelocked met de uitleg:

quote:
Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van ervaringen van pedo's.
Ervaringen van pedo's? Noem mij hier eens een ervaring op die ik uit? Dat ik masturbeer misschien? Gaat je dat te ver, yvonne??? Waar beschrijf ik nog een ervaring?

Of moet ik het interpreteren als: "Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van meningen van pedo's. "? Indien je dat nog wil ontkennen moet je toch met sterke argumenten gaan aankomen.

Eerst was er de lock op mijn topic ("Hallo, ik ben Tasher, de pedofiel"), met de uitspraak

quote:
En het is einde discussie, na 9!!! topics in GC en 3 in OOG is het wel welletjes.
Het is welletjes... de mensen op fok! blijken graag te discussieren over het onderwerp, zie je aan het feit dat er nog altijd discussies aan het lopen zijn in GC.

Waarom probeer je mij te censureren, Yvonne?

De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:49:06 #217
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12249352
Suc6.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12249360
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:39 schreef Tasher het volgende:
maar dit gaat toch wel ver.
Een waar woord kneus.
pi_12249373
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:50 schreef What het volgende:
Een waar woord kneus.
Kom op zeg, wat is er nou mis met een pedofiel die met zijn poten van kinderen afblijft?
  Admin woensdag 6 augustus 2003 @ 07:18:30 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12250391
Als je je gecensureerd voelt is dat jammer edoch helaas, nogmaalss, discussie oke, maar vertel hier je ervaringen als pedo , DAAR zijn we niet voor.
Je hebt gewoon mazzel dat IK het topic sloot, als de eigenaar van dit forum het gezien had, had hij je keihard van het forum afgetrapt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12250536
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:52 schreef Polcor het volgende:

[..]

Kom op zeg, wat is er nou mis met een pedofiel die met zijn poten van kinderen afblijft?

euhmz alles

* oldenzaaltjuh haat pedo's

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 12:42:56 #222
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12254840
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:23 schreef Hellracer het volgende:
Truth:"Heb je je wel eens ziek gemeld terwijl je vrij wou zijn of gewoon een ongelovelijke kater had?"

Hmm, schuldig both accounts

quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:59 schreef yvonne het volgende:
In het hele topic is trouwens nog geen ToD voorgekomen,
het is een gewoon slowchat, kunnen jullie het anders bij 1 topic houden?
Dank.
Yvonne, sorry ik kon het niet voorbij laten gaan dat het niet waar is wat je schreef. Er is wel degelijk gepoogd om het weer recht te trekken
Des al niet te min, you right wat betreft de rest (heb het niet over mensen maar jouw opmerking, voor de duidelijkheid).
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12255684
Over de stads-topics:

De topics Den Bosch deel 1 en 2 zijn naar ONZ verplaatst en daar gesloten, terwijl het geen lage kwaliteitstopic was. Het gaat nu in GC verder onder een alternatieve titel.
Den Haag deel 1 en deel 2 zitten nog in GC en mogen doorgaan.

Ik lees dat jullie nog op 1 lijn moeten komen. IR Baboon wilt ze niet, sweek wilt ze wel mits ze meer zijn dan 'meldt'.

Daarom verzoek ik het volgende te overwegen: het openen van een Regio Forum waar alle regio topics naartoe kunnen. Aangezien de crew uit heel Nederland komt, zal het niet zo moeilijk zijn als elke crewmember 1 topic voor zijn/haar rekening neemt.

Zo'n regio-forum is dan ook meteen de plek waar lokale nieuwsposts zoals "Brand in Groningen!" kunnen worden geplaatst.

Het voordeel is dat users die behoefte hebben aan regio-praat ergens terecht kunnen en dat GC toch een algemene forum blijft waar alle topics voor 'iedereen' interessant zijn.

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_12256302
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 07:18 schreef yvonne het volgende:
Als je je gecensureerd voelt is dat jammer edoch helaas, nogmaalss, discussie oke, maar vertel hier je ervaringen als pedo , DAAR zijn we niet voor.
Je hebt gewoon mazzel dat IK het topic sloot, als de eigenaar van dit forum het gezien had, had hij je keihard van het forum afgetrapt.
Ik zal mijn vragen het ietsje duidelijker structureren:

1) Waarom sluit je mijn topic in Hallo, ik ben Tasher, de pedofiel. ? Je geeft als reden dat er genoeg gediscussieerd is, wat dus haaks staat op het feit dat je nu zegt dat discussie ok is. Heb je daar nog een andere reden voor, dan?

2) Wat betreft 'de ervaringen als pedo'. Akkoord, ik begon (op aanvraag) wat van mijn ervaringen te beschrijven. Kan je preciezer uitleggen waarom je dat niet vindt kunnen, in plaats van "daar zijn we niet voor" te roepen? Bij een discussie over iets, hoort soms het delen van ervaringen over het onderwerp. Moest dit niet gebeuren, hoe kan men dan er een gegronde mening over vormen en een goede discussie voeren? Bovendien zie ik in andere topics wel meer over ervaringen gepraat worden. Waarom zij wel en ik niet? Discriminatie?

3) In je moderatoracties geef je een niet erg consequente indruk (discussie kan niet, discussie ok), dus hoe moet ik op voorhand weten wat je vindt kunnen en wat niet? Was een waarschuwing niet goed genoeg geweest in het laatste topic? Waarom direct een lock?

De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 13:52:45 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12256361
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
Over de stads-topics:

De topics Den Bosch deel 1 en 2 zijn naar ONZ verplaatst en daar gesloten, terwijl het geen lage kwaliteitstopic was. Het gaat nu in GC verder onder een alternatieve titel.
Den Haag deel 1 en deel 2 zitten nog in GC en mogen doorgaan.

Ik lees dat jullie nog op 1 lijn moeten komen. IR Baboon wilt ze niet, sweek wilt ze wel mits ze meer zijn dan 'meldt'.

Daarom verzoek ik het volgende te overwegen: het openen van een Regio Forum waar alle regio topics naartoe kunnen. Aangezien de crew uit heel Nederland komt, zal het niet zo moeilijk zijn als elke crewmember 1 topic voor zijn/haar rekening neemt.

Zo'n regio-forum is dan ook meteen de plek waar lokale nieuwsposts zoals "Brand in Groningen!" kunnen worden geplaatst.

Het voordeel is dat users die behoefte hebben aan regio-praat ergens terecht kunnen en dat GC toch een algemene forum blijft waar alle topics voor 'iedereen' interessant zijn.

Ik geef het idee even door naar boven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')