Gaarne zsp feedback.
[Dit bericht is gewijzigd door Alegron op 01-08-2003 22:28]
quote:Hij heeft het over de Frontpage hoor.
Op zondag 3 augustus 2003 13:26 schreef sweek het volgende:
Vragen over bans kun je sturen naar forum@fok.nl , in dit topic ga je niet wijzer worden ben ik bang...
[FP] Centraal topic voor moderaties en punten dus, of frontpage@fok.nl
quote:Aah, ok, daar dan ja.
Op zondag 3 augustus 2003 13:27 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hij heeft het over de Frontpage hoor.
[FP] Centraal topic voor moderaties en punten dus, of frontpage@fok.nl
quote:Snel zeg. Waarvoor dank
Op maandag 4 augustus 2003 09:46 schreef yvonne het volgende:
Weggehaald.
Ik dacht dat dat een tijdje terug was afgeschaft. Maar die lijken nu weer allemaal terug te komen....
quote:Ik wilde ze sluiten. Maar goed, we moeten nog even op 1 lijn komen en ik overleg het nog even met yvonne.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:16 schreef calvobbes het volgende:
Sweek en IR, is het de bedoeling dat voor er voor elk dorp een "wie in schubbetkutteveen woont, hier melden" topic komt?Ik dacht dat dat een tijdje terug was afgeschaft. Maar die lijken nu weer allemaal terug te komen....
Maar goed, van mij mag het allemaal dicht.
Maar het moet wel beperkt worden tot grotere plaatsen, of andere hele regio's.
quote:Hmm... ben bang dat het niet meer echt te redden valt nee, ik zal hem maar gewoon sluiten.
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:56 schreef static het volgende:
Deze kan wel op slot, dat gezever over allochtonen enzo was niet echt de insteek.Aanrander van 14 in zwembad gepakt.
Ik ben een volkome normale serieuze discussie aan het voeren op Pedo-site weer online (deel 3), Pedo-site weer online (deel 3), en dan wordt het topic gelocked met de uitleg:
quote:Ervaringen van pedo's? Noem mij hier eens een ervaring op die ik uit? Dat ik masturbeer misschien? Gaat je dat te ver, yvonne??? Waar beschrijf ik nog een ervaring?
Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van ervaringen van pedo's.
Of moet ik het interpreteren als: "Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van meningen van pedo's. "? Indien je dat nog wil ontkennen moet je toch met sterke argumenten gaan aankomen.
Eerst was er de lock op mijn topic ("Hallo, ik ben Tasher, de pedofiel"), met de uitspraak
quote:Het is welletjes... de mensen op fok! blijken graag te discussieren over het onderwerp, zie je aan het feit dat er nog altijd discussies aan het lopen zijn in GC.
En het is einde discussie, na 9!!! topics in GC en 3 in OOG is het wel welletjes.
Waarom probeer je mij te censureren, Yvonne?
quote:Een waar woord kneus.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:39 schreef Tasher het volgende:
maar dit gaat toch wel ver.
quote:Kom op zeg, wat is er nou mis met een pedofiel die met zijn poten van kinderen afblijft?
Op woensdag 6 augustus 2003 01:50 schreef What het volgende:
Een waar woord kneus.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:23 schreef Hellracer het volgende:
Truth:"Heb je je wel eens ziek gemeld terwijl je vrij wou zijn of gewoon een ongelovelijke kater had?"Hmm, schuldig both accounts
quote:Yvonne, sorry ik kon het niet voorbij laten gaan dat het niet waar is wat je schreef. Er is wel degelijk gepoogd om het weer recht te trekken
Op woensdag 6 augustus 2003 11:59 schreef yvonne het volgende:
In het hele topic is trouwens nog geen ToD voorgekomen,
het is een gewoon slowchat, kunnen jullie het anders bij 1 topic houden?
Dank.
De topics Den Bosch deel 1 en 2 zijn naar ONZ verplaatst en daar gesloten, terwijl het geen lage kwaliteitstopic was. Het gaat nu in GC verder onder een alternatieve titel.
Den Haag deel 1 en deel 2 zitten nog in GC en mogen doorgaan.
Ik lees dat jullie nog op 1 lijn moeten komen. IR Baboon wilt ze niet, sweek wilt ze wel mits ze meer zijn dan 'meldt'.
Daarom verzoek ik het volgende te overwegen: het openen van een Regio Forum waar alle regio topics naartoe kunnen. Aangezien de crew uit heel Nederland komt, zal het niet zo moeilijk zijn als elke crewmember 1 topic voor zijn/haar rekening neemt.
Zo'n regio-forum is dan ook meteen de plek waar lokale nieuwsposts zoals "Brand in Groningen!" kunnen worden geplaatst.
Het voordeel is dat users die behoefte hebben aan regio-praat ergens terecht kunnen en dat GC toch een algemene forum blijft waar alle topics voor 'iedereen' interessant zijn.
quote:Ik zal mijn vragen het ietsje duidelijker structureren:
Op woensdag 6 augustus 2003 07:18 schreef yvonne het volgende:
Als je je gecensureerd voelt is dat jammer edoch helaas, nogmaalss, discussie oke, maar vertel hier je ervaringen als pedo , DAAR zijn we niet voor.
Je hebt gewoon mazzel dat IK het topic sloot, als de eigenaar van dit forum het gezien had, had hij je keihard van het forum afgetrapt.
1) Waarom sluit je mijn topic in Hallo, ik ben Tasher, de pedofiel. ? Je geeft als reden dat er genoeg gediscussieerd is, wat dus haaks staat op het feit dat je nu zegt dat discussie ok is. Heb je daar nog een andere reden voor, dan?
2) Wat betreft 'de ervaringen als pedo'. Akkoord, ik begon (op aanvraag) wat van mijn ervaringen te beschrijven. Kan je preciezer uitleggen waarom je dat niet vindt kunnen, in plaats van "daar zijn we niet voor" te roepen? Bij een discussie over iets, hoort soms het delen van ervaringen over het onderwerp. Moest dit niet gebeuren, hoe kan men dan er een gegronde mening over vormen en een goede discussie voeren? Bovendien zie ik in andere topics wel meer over ervaringen gepraat worden. Waarom zij wel en ik niet? Discriminatie?
3) In je moderatoracties geef je een niet erg consequente indruk (discussie kan niet, discussie ok), dus hoe moet ik op voorhand weten wat je vindt kunnen en wat niet? Was een waarschuwing niet goed genoeg geweest in het laatste topic? Waarom direct een lock?
quote:Ik geef het idee even door naar boven.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
Over de stads-topics:De topics Den Bosch deel 1 en 2 zijn naar ONZ verplaatst en daar gesloten, terwijl het geen lage kwaliteitstopic was. Het gaat nu in GC verder onder een alternatieve titel.
Den Haag deel 1 en deel 2 zitten nog in GC en mogen doorgaan.Ik lees dat jullie nog op 1 lijn moeten komen. IR Baboon wilt ze niet, sweek wilt ze wel mits ze meer zijn dan 'meldt'.
Daarom verzoek ik het volgende te overwegen: het openen van een Regio Forum waar alle regio topics naartoe kunnen. Aangezien de crew uit heel Nederland komt, zal het niet zo moeilijk zijn als elke crewmember 1 topic voor zijn/haar rekening neemt.
Zo'n regio-forum is dan ook meteen de plek waar lokale nieuwsposts zoals "Brand in Groningen!" kunnen worden geplaatst.
Het voordeel is dat users die behoefte hebben aan regio-praat ergens terecht kunnen en dat GC toch een algemene forum blijft waar alle topics voor 'iedereen' interessant zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |