quote:Ban meldtopic deel 9
Op zondag 29 juni 2003 20:40 schreef FluxC5 het volgende:
sizzler linkt in dit topic (8e blz. 2e post, 4e smilie) naar een "vies" plaatje..
quote:Ooit geplanned, nooit gebeurd... als er ooit weer plannen komen en men het weer wel door wil laten gaan komt het er weer in.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:18 schreef thurminator het volgende:
Ik zag dit meetingplan niet meer in het meetingtopic staan in GC, gaat dat er nog van komen of hoe zit dat?
En ChrisJX, hij is op slot. .
dit staat ook in blablabla/blablabla/topic en dan de topic dichtgooit.
dan ga je kijken in die topic......
gaat het heel ergens anders over.......
bij deze, bedankt cynix.........(volgens mij was het zo geschreven)
quote:En daar kom je in GC over piepen
Op woensdag 2 juli 2003 18:11 schreef Maclinders het volgende:
Weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb........als er zo'n Mod binnen komt in een topic......
even snel kijkt en dan zo'n zinloos antwoord geeft van:dit staat ook in blablabla/blablabla/topic en dan de topic dichtgooit.
dan ga je kijken in die topic......gaat het heel ergens anders over.......
bij deze, bedankt cynix.........(volgens mij was het zo geschreven)
quote:Dan moet je toch echt in FTVR klagen en niet in GC.
Op woensdag 2 juli 2003 18:14 schreef Maclinders het volgende:
moest het even kwijt.........waar ik vandaan kom praten mensen en piepen niet,
quote:Nee het gaat helemaal nergens anders over.
Op woensdag 2 juli 2003 18:11 schreef Maclinders het volgende:gaat het heel ergens anders over.......
Jij zoekt de titel van een nummer en daar is op Fok! een speciaal topic voor dat inmiddels al 54 delen telt.
Moet je voorstellen hoeveel topics dat op zou leveren als iedereen daarvoor een apart topic opent.
IK HEB DE TITEL VAN HET NUMMER.......
ik zocht >>NIET<< de titel van het nummer.
maar de >>LOCATIE<< van het nummer.
als ik de titel zocht had ik toch wel naar het dat 54 delig topic gebeuren gegaan......
en dit bedoel ik nou met even snel doorlezen en zeveren.
quote:Warez dus?
Op woensdag 2 juli 2003 18:19 schreef Maclinders het volgende:maar de >>LOCATIE<< van het nummer.
Dat mag ook niet!
een locatie van een legaal freeware nummer is niet echt warez ofwel.....
maar dit word langdradig.....
greetzzzz
Deze post lijkt me nogal generaliserend.
quote:No problemo. Bedankt sweek.
Op zondag 6 juli 2003 10:43 schreef sweek het volgende:
Sorry, ik was er een paar daagjes maar nauwelijks, dat bericht is nu weg en er staat een note.
Bovendien is het wel raadzaam om even een reden van het slotje te vermelden. Maar goed... ik zou 'm graag weer geopend zien iig.
quote:Opzich wel.
Op zondag 6 juli 2003 23:39 schreef static het volgende:
Joehoe.Kan iemand de lijst even aanpassen?
Static en Laffer organiseren een meeting, deel 4.
Dank u.
(oja, link spammen in blanestopic werkt beter dan het hier neerzetten)
quote:Ja, die ja.
Op maandag 7 juli 2003 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Opzich wel.
Die meetlijst?
quote:Dat blijkt.
(oja, link spammen in blanestopic werkt beter dan het hier neerzetten)
quote:Jammer dat I.R. Baboon dit blijkbaar wil negeren.:X Wel reageren op een reactie die na deze van Bombie staat maar hier helemaal niks over wil zeggen.
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Bombie het volgende:
I.R.Baboon... waarom heb je een slotje gedaan op Negers die raar doen...? Nu staan er een aantal reacties waar ik alleen maar naar mag kijken, maar niet op reageren. Bovendien was het geen grap oid. We mogen dan wel aangeschoten geweest zijn, maar het was toch een echt gebeurde situatie. Nu is het net of we een stelletje negerhaters zijn en ik denk toch dat de ware reden voor dat gedrag ergens anders gezocht moet worden.Bovendien is het wel raadzaam om even een reden van het slotje te vermelden. Maar goed... ik zou 'm graag weer geopend zien iig.
Kom op Baboon. Is een legitieme vraag. Durf antwoord te geven.
Zag wel je reactie dat 'we niet voor oproepjes zijn', maar ik lees in de General Chat Faq niet dat oproepjes niet zouden mogen...
Je zult er vast een plausibele verklaring voor hebben, maar die zou ik dan wel graag willen horen.
quote:I.R. Baboon mocht je van mening zijn dat ik mijn kritiek niet op 1 normale manier heb ge-uit, excuus, topic titel was uiteraard 1 grapje....
Op donderdag 10 juli 2003 01:13 schreef Cynix ® het volgende:
Kritiek gaarne op een normale manier uiten en bij voorkeur in het juiste forum plaatsen.Slotje.
Op mijn topic Dreamcast herstart steeds is door jouw een slotje gezet, ik vraag me af waarom. In de betreffende topic is geen oplossing geboden terwijl er duidelijk nog iemand in geintresseerd was ook in de link naar een ander topic die jij in je bericht gaf stond niet het antwoord op mijn vraag.
Dit is niet bedoeld om jouw persoonlijk af te zeiken of zo maar ik vraag me echt af waarom een slotje als het antwoord nog niet is gegeven.
quote:Voor feedback over het Games en Consoles forum kun je terecht in het feedbacktopic daar: [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM .
Op zondag 13 juli 2003 01:33 schreef DoGPouND het volgende:
Hoi ff een vraagje aan strolie75.Op mijn topic Dreamcast herstart steeds is door jouw een slotje gezet, ik vraag me af waarom. In de betreffende topic is geen oplossing geboden terwijl er duidelijk nog iemand in geintresseerd was ook in de link naar een ander topic die jij in je bericht gaf stond niet het antwoord op mijn vraag.
Dit is niet bedoeld om jouw persoonlijk af te zeiken of zo maar ik vraag me echt af waarom een slotje als het antwoord nog niet is gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |