In dit topic kunnen alle Handhelds besproken worden die niet GBA of GBA SP heten
Dit zijn onder andere:
De Nokia N-Gage
Dit is Nokia's antwoord op het succes van de GBA (SP) het is een mobiele telefon met Game mogelijkheden! Released binnenkort!
De Officiële site
Plaatje:
De Wonderswan (Colour)
Het antwoord van Bandai op de GBA (SP). Deze handheld is alleen in Japan verkrijgbaar. Op deze handheld heeft Square een paar Final Fantasy games van de NES en SNES ge-re-released
Plaatje:
De GP32
Dit is een fraai stukje hardware. Krachtiger dan de GBA (SP) en hij kan gebruikd worden om games mee te emuleren (de vraag of dit al dan niet legaal is laat ik buiten wegen en daar is dit topic ook NIET voor bedoeld !!)
De officiële site
Deze site komt als Japanse tevoorschijn, in de rechterbovenhoek staat een vertaal icoontje voor Engels
Plaatje:
Hier onder volgen nog enkele klassieke Handhelds
De Atari Lynx :
De Sega GameGear
De eerdere versies van de GameBoy
Classic:
Pocket:
Color:
Alles wat met Gameboy games te maken heeft mag van mij wel in het GBA (SP) topic hoor. Dat ding is toch backwards compatible.
quote:Ja, maar mijn classic is niet forwards compatible helaas...
Op woensdag 16 april 2003 18:41 schreef Strolie75 het volgende:Alles wat met Gameboy games te maken heeft mag van mij wel in het GBA (SP) topic hoor. Dat ding is toch backwards compatible.
quote:Dan mag het in beide topics.
Op woensdag 16 april 2003 18:43 schreef Kiff het volgende:
Ja, maar mijn classic is niet forwards compatible helaas...
handheld is handheld punt uit!!
quote:*uche*
Op woensdag 16 april 2003 18:55 schreef MadMarine het volgende:
waarom de gb, gbc en gbp wél en gba en gbasp niet?!?
das discriminatie!!handheld is handheld punt uit!!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:55 schreef MadMarine het volgende:
waarom de gb, gbc en gbp wél en gba en gbasp niet?!?
das discriminatie!!handheld is handheld punt uit!!
quote:De GBA heeft nl een eigen topic
In dit topic kunnen alle Handhelds besproken worden die niet GBA of GBA SP heten
Maar is er hier iemand die een van die handhelds heeft? de GP32 of de Wonderswan ofzo?
Ik wil ooit een keer een Lynx kopen
quote:*raad Slime World aan*
Op woensdag 16 april 2003 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil ooit een keer een Lynx kopen
quote:Klopt, maar daar is gamen meer een secundaire taak van het dingetje. Das bij de NGage niet helemaal het geval. Daar is telefoneren meer de secundaire taak
Op woensdag 16 april 2003 20:24 schreef extreme het volgende:
en PDA's zoals de nieuwe generatie Palmpjes en WinCE apparaatjes? valt best redelijk op te gamen
Ik twijfelde of ik hem erbij moest zetten maar heb het toch maar gedaan
Ik heb een GBA SP voor het normale speelgebeuren (doe ik ondertussen bijna meer dan PC spelen) Ik heb een GBA omdat ik die al had voordat ik de SP had. Gehouden voor het multiplayeren
Ik heb een GP32 voor het rotzooien, programmeren, dingen van internet plukken en uitproberen enzo. Heb er alleen te weinig tijd voor.
De andere hoef ik niet, vaak vanwege slechte support, ouderdom, technische crapheid (gewicht, batterijen) enzo.
Maar goed, ik zag al dat Slimeworld genoemd is. Wat een wereldspel! De multiplayermode is geweldig, ik heb heel wat uren besteed aan het aan pulp schieten van 7 andere vrienden
Ik zou het zo weer uit de kast grijpen.
quote:Marktleider en kruimels enzo.
Op donderdag 17 april 2003 18:35 schreef Robino het volgende:
Waarom blijven de GBA topics open en moet GP32 perse naar deze?
quote:Ja, een DVD speler op een console is wel handig. Ik kijk bv nu mijn DVD's op mijn PS2 en grote TV, ipv op mijn compu. Is toch wat beter hoor
Op donderdag 17 april 2003 20:20 schreef ShadoW17 het volgende:
Die N-Cage vind ik echt maar nix hoor. Telefoon is om mee te bellen.. enne portableconsole is om op te gamen..
Daar moet het blijven.. Vind ik trouwens net zo als dvd speler op een console en internet het hoort er gewoon niet op...
En online gamen kan heel leuk zijn, ook op een console. Maar over die N Gage ben ik het wel eens.
quote:Ok dat online gamen mag wel, Maar als je bv. gaat zitten internetten op je console vind ik ook maar nix... Enne over die dvd dan trek je toch ff een kabeltje van je pc naar tv.
Op donderdag 17 april 2003 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja, een DVD speler op een console is wel handig. Ik kijk bv nu mijn DVD's op mijn PS2 en grote TV, ipv op mijn compu. Is toch wat beter hoor
En online gamen kan heel leuk zijn, ook op een console. Maar over die N Gage ben ik het wel eens.
quote:Ik heb geen TV Out, maar we dwalen af
Op donderdag 17 april 2003 20:26 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ok dat online gamen mag wel, Maar als je bv. gaat zitten internetten op je console vind ik ook maar nix... Enne over die dvd dan trek je toch ff een kabeltje van je pc naar tv.
Weet iemand goede sites met info over de Atari Lynx? Eentje die ook een lijstje heeft met beschikbare games, en welke echt goed zijn?
quote:Indd we dwalen af
Op donderdag 17 april 2003 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb geen TV Out, maar we dwalen af
Weet iemand goede sites met info over de Atari Lynx? Eentje die ook een lijstje heeft met beschikbare games, en welke echt goed zijn?
iig hier een atari lynx site : http://www.atarilynx.com/
quote:Thnx ! Daar kan je ook nog eens games kopen inderdaad
Op donderdag 17 april 2003 20:39 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Indd we dwalen af
iig hier een atari lynx site : http://www.atarilynx.com/
14 tot 20 US $
quote:Had je dat ook gezegd als de Cube DVD-video zou slikken?
Op donderdag 17 april 2003 20:20 schreef ShadoW17 het volgende:
Vind ik trouwens net zo als dvd speler op een console en internet het hoort er gewoon niet op...
Maar eh effe ontopic: de Lynx vond ik altijd gaaf
Die was zijn tijd ver vooruit; dat ding komt uit 1989!
quote:http://www.atariage.com/
Op donderdag 17 april 2003 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:Weet iemand goede sites met info over de Atari Lynx? Eentje die ook een lijstje heeft met beschikbare games, en welke echt goed zijn?
Slechtste is Fussball/soccer. (niet qua graphix maar de gameplay en framerate is niks)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |