Nog niet te spreken over de onmogelijke hitte en de enorme zweetlucht die zich door de trein verspreid, allerlei vieze, lelijke mensen die zo stom zijn geweest om een winterjas aan te trekken in de onnoemelijke hitte.
maar goed nu is ruud hier dus moet ik stoppen met dit gezeik, zeik heir zelf verder op de hitte en de trein.
Optiefen met die zon!
5.03 Barneveld noord naar ede centrum
kom maar op met de mooie vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door THEDUTCHJOKER op 16-04-2003 16:29]
het moet allen niet veel warmer worden buiten, want dan wordt het al snel een stuk minder in de trein
ps: het was de trein van 17:08 van Den Bosch naar Tilburg
quote:Nou nou... En het is pas midden April. Dat gaat nog wat worden met jou als het strax écht zomer gaat worden!
Op woensdag 16 april 2003 16:26 schreef beany het volgende:
Het is niet alleen kut weer in de trein, ook daar buiten.Optiefen met die zon!
<------------------------------------------------------------------------------------------------>
Zo kut
Maar gelukkig was de eerste klas helemaal leeg en was er geen conducteur in velden of wegen te bekennen, dus heb ik die lege plaatsen maar opgevuld.
quote:idd!
Op woensdag 16 april 2003 16:25 schreef no3big het volgende:
altijd nog beter dan in de bus dat is echt verschrikkelijk
quote:Dat mag toch als alles vol is?
Op woensdag 16 april 2003 16:33 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag de pech dat het warm was, er te weinig treinstellen waren én dat er nog vier schoolklassen Spaanse scholieren in een treinmoesten die de helft korter was.Maar gelukkig was de eerste klas helemaal leeg en was er geen conducteur in velden of wegen te bekennen, dus heb ik die lege plaatsen maar opgevuld.
quote:Die zitten er ook als het vriest
Op woensdag 16 april 2003 16:22 schreef GWD het volgende:
Ik vanmiddag naar school (laatste keer gelukkig) zit ik weer in die trein, OVERAL mooie vrouwen, en dan wil je erheen en dan zit je van het zweet vast geplakt aan die kut stoelen van de trein. Dan komt er zo'n conducteur net terwijl je eindelijk goed zit, meot je weer helemaal overeind komen om je kaartje te pakken waarna je weer in een onmogelijke houding verder moet.Nog niet te spreken over de onmogelijke hitte en de enorme zweetlucht die zich door de trein verspreid, allerlei vieze, lelijke mensen die zo stom zijn geweest om een winterjas aan te trekken in de onnoemelijke hitte.
maar goed nu is ruud hier dus moet ik stoppen met dit gezeik, zeik heir zelf verder op de hitte en de trein.
en ik denk nog wel eens terug aan die tijden dat ik met metro en bus moest,hmmm.....wat verandert er toch veel als je ineens een rijbewijs en auto hebt
Dacht trouwens dat de airco in de treinen nog niet zo slecht waren...
Of bij jou wel?
quote:HO HO HO niks tegen de zon hè ... alleen de trein
Op woensdag 16 april 2003 16:26 schreef beany het volgende:
Het is niet alleen kut weer in de trein, ook daar buiten.Optiefen met die zon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |