abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9819070
Ik vanmiddag naar school (laatste keer gelukkig) zit ik weer in die trein, OVERAL mooie vrouwen, en dan wil je erheen en dan zit je van het zweet vast geplakt aan die kut stoelen van de trein. Dan komt er zo'n conducteur net terwijl je eindelijk goed zit, meot je weer helemaal overeind komen om je kaartje te pakken waarna je weer in een onmogelijke houding verder moet.

Nog niet te spreken over de onmogelijke hitte en de enorme zweetlucht die zich door de trein verspreid, allerlei vieze, lelijke mensen die zo stom zijn geweest om een winterjas aan te trekken in de onnoemelijke hitte.

maar goed nu is ruud hier dus moet ik stoppen met dit gezeik, zeik heir zelf verder op de hitte en de trein.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  woensdag 16 april 2003 @ 16:24:34 #2
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_9819112
ben blij dat ik de veluwe mag voeden met mijn fordje
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_9819117
Ik mag om 5 uur weer lekker in de trein met m'n winterjas
  woensdag 16 april 2003 @ 16:25:19 #4
30307 Disher
Sors Salutis
pi_9819126
over 20 minuten moet ik weer met de trein, 1 voordeel is dat je meestal moet staan in die tussenstukken, daar is het toch net een tikkie koeler
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_9819135
Wat is t nou, overal mooie vrouwen of overal vieze en lelijke mensen
Where facts are few, experts are many.
pi_9819142
altijd nog beter dan in de bus dat is echt verschrikkelijk
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2003 @ 16:26:04 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9819146
Het kan erger hoor, ga maar eens in de rokerscoupe zitten tussen de verslaafde zwetende mensen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 16 april 2003 @ 16:26:43 #8
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_9819162
Het is niet alleen kut weer in de trein, ook daar buiten.

Optiefen met die zon!

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_9819178
ik moet zo nog

5.03 Barneveld noord naar ede centrum

kom maar op met de mooie vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door THEDUTCHJOKER op 16-04-2003 16:29]

pi_9819186
Nog nergens last van gehad in de trein behalve inderdaad een beetje een vies luchtje... maar met het raampje open is het best te doen... ook qua 'hitte'

het moet allen niet veel warmer worden buiten, want dan wordt het al snel een stuk minder in de trein

pi_9819203
en nog erger: als de NS weer eens te weinig treinstellen heeft en de trein dus de helft korter is gisteren was het zelfs zo erg dat niet iedereen erin kon... je kunt wel nagaan hoe het dan in de trein was....

ps: het was de trein van 17:08 van Den Bosch naar Tilburg

pi_9819241
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:26 schreef beany het volgende:

Optiefen met die zon!

Nou nou... En het is pas midden April. Dat gaat nog wat worden met jou als het strax écht zomer gaat worden!
pi_9819254
Ongeveer

<------------------------------------------------------------------------------------------------>

Zo kut

pi_9819256
[inwrijfmode]
zo lekker in mijn airco gekoelde auto stappen en nergens last van hebben
[/inwrijfmode]
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
  woensdag 16 april 2003 @ 16:30:31 #15
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_9819261
Ik mag zo over een 10 min met de syntus trein. Lekker zitten zweten in die trein, laten we hopen dat ik nog op tijd thuis ben, ik reken er een beetje op dat ik vertraging heb en dat er weer een seinstoring is tussen didam en doetinchem.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  woensdag 16 april 2003 @ 16:31:25 #16
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_9819290
nee, dan gisteren. Zit ik in met deze temperatuur in de bus, zit er een vrouw achter me die stink als een:

Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 16 april 2003 @ 16:33:12 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_9819350
Vandaag de pech dat het warm was, er te weinig treinstellen waren én dat er nog vier schoolklassen Spaanse scholieren in een treinmoesten die de helft korter was.

Maar gelukkig was de eerste klas helemaal leeg en was er geen conducteur in velden of wegen te bekennen, dus heb ik die lege plaatsen maar opgevuld.

So we just called him Fred
pi_9819411
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:25 schreef no3big het volgende:
altijd nog beter dan in de bus dat is echt verschrikkelijk
idd!
Dat kut ding stopt ook nog eens elke 2 min...
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_9819433
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:33 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag de pech dat het warm was, er te weinig treinstellen waren én dat er nog vier schoolklassen Spaanse scholieren in een treinmoesten die de helft korter was.

Maar gelukkig was de eerste klas helemaal leeg en was er geen conducteur in velden of wegen te bekennen, dus heb ik die lege plaatsen maar opgevuld.

Dat mag toch als alles vol is?
  woensdag 16 april 2003 @ 16:39:34 #20
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_9819533
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:22 schreef GWD het volgende:
Ik vanmiddag naar school (laatste keer gelukkig) zit ik weer in die trein, OVERAL mooie vrouwen, en dan wil je erheen en dan zit je van het zweet vast geplakt aan die kut stoelen van de trein. Dan komt er zo'n conducteur net terwijl je eindelijk goed zit, meot je weer helemaal overeind komen om je kaartje te pakken waarna je weer in een onmogelijke houding verder moet.

Nog niet te spreken over de onmogelijke hitte en de enorme zweetlucht die zich door de trein verspreid, allerlei vieze, lelijke mensen die zo stom zijn geweest om een winterjas aan te trekken in de onnoemelijke hitte.

maar goed nu is ruud hier dus moet ik stoppen met dit gezeik, zeik heir zelf verder op de hitte en de trein.

Die zitten er ook als het vriest
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
  woensdag 16 april 2003 @ 17:13:12 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9820394
Had de trein bijna voor mezelf, raampjes open gedaan. Lekker hoor
(Un)masking for the greater good.
pi_9821191
De intercity is wel lekker. Ik had het gister op de heenweg bijna koud in mijn t-shirtje.
De internationale trein daarentegen, die heeft geen airco!!
Raampjes open zodat dat rotding nog meer lawaai maakt, kan ik mijn mini-disc helemaal niet meer horen!
Zo heet in dat k*lere ding!
pi_9823858
heerlijk in mn auto op de snelweg met mn dakje open,je zit niet in de tocht maar het word wel zo koel....heeeerlijk.

en ik denk nog wel eens terug aan die tijden dat ik met metro en bus moest,hmmm.....wat verandert er toch veel als je ineens een rijbewijs en auto hebt

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_9824402
Life is hard!

Dacht trouwens dat de airco in de treinen nog niet zo slecht waren...

Of bij jou wel?

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_9828983
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:26 schreef beany het volgende:

Optiefen met die zon!

HO HO HO niks tegen de zon hè ... alleen de trein
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')