Ik dacht dat dat soort dingen niet mochten op fok
quote:Ga jij dat kopen dan?
Op woensdag 16 april 2003 15:53 schreef Butt_Plugg het volgende:
Laat fok gewoon iets te koop aanbieden met winst ipv die banners
quote:Wel als ze die kaarten verkopen met die Iraki's erop
Op woensdag 16 april 2003 15:53 schreef TR08 het volgende:[..]
Ga jij dat kopen dan?
Ik word helemaal gestoord van die KUT BANNER van Kaasema op de Frontpage. Prima dat er reclame op staat, MAAR DIE FUCKZOOI MOET NIET M'N HALVE SCHERM INNEMEN.
Daarbij, KAASEMA PRUTSERS, IK MOET JULLIE ROTZOOI NIET, STELLETJE AMATEURS. DUS KANKER OP MET JE RECLAME!!!!
Zo...... dat lucht op.
quote:Inderdaad. Heb nu een jaar al ADSL van BabyXL. NOOIT problemen. Daarvoor een paar jaar Kaasema. Echt ELKE WEEK wel gezeik met het een of ander. Traag, slechte service, verbindingen die wegvallen. Kaasema....
Op vrijdag 2 mei 2003 12:51 schreef daborg het volgende:
Ja daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens... prutsers daar die van casema....
quote:Ik heb gewoon prima verbinding hier van Casema en zeker na de update nog sneller dan MxStream basic.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:53 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Inderdaad. Heb nu een jaar al ADSL van BabyXL. NOOIT problemen. Daarvoor een paar jaar Kaasema. Echt ELKE WEEK wel gezeik met het een of ander. Traag, slechte service, verbindingen die wegvallen. Kaasema....
![]()
![]()
quote:Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigd.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:54 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Ik heb gewoon prima verbinding hier van Casema en zeker na de update nog sneller dan MxStream basic.
Maar serieus, het zal best dat ze in de afgelopen tijd beter zijn geworden (moet wel, het kon gewoon niet slechter), maar ik hoef nooit meer Internet van ze. Ik ben vooral afgeknapt vanwege de belachlijk slechte service. Het mocht de naam service niet eens hebben.
Valt de verbinding weg, bel je ze op:
Ik kan geen verbinding krijgen.
- Gaat u even naar uw modeminstellingen toe.
Mijn modem instellingen zijn niet gewijzigd, dus daar is niks mis mee.
- Gaat u toch maar even naar de modem instellingen van Windows.
Ik draai geen Windows, maar Linux
- Wij ondersteunen geen Linux
Boeie, de verbinding is weggevallen. Maak dat!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |