abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9816810
ik ben op zoek naar transformers het liefst ben ik op zoek naar fortress maximus maar dat zal moeilijk worde
maar ik zoek ook combiners dat zijn bijv 5 kleine die een grote worde
pi_9816835
ow, die meuk had ik vroeger allemaal, helaas heb ik geen idee waar ze heen zijn gegaan.
pi_9816848
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef Markster het volgende:
ow, die meuk had ik vroeger allemaal, helaas heb ik geen idee waar ze heen zijn gegaan.
haha voor jou meuk voor mij een hobby
pi_9816885
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef transfan het volgende:

[..]

haha voor jou meuk voor mij een hobby

haha met meuk bedoel ik niet dat het troep is hoor

Vond/vind het altijd er gaaf

pi_9816950
Had zon combiner compleet, met auto's en een vliegtuigje geloof ik. Zowel de autobots als decepticons (die combiner met de schorpioen en een vis) helemaal compleet. Helaas ooit eens weggedaan, lees ik vorig jaar dat hij compleet nu 400 euro opleverde
Read error : 54 (Connection reset by appel)
pi_9817034
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:10 schreef danokorst_banned het volgende:
Had zon combiner compleet, met auto's en een vliegtuigje geloof ik. Zowel de autobots als decepticons (die combiner met de schorpioen en een vis) helemaal compleet. Helaas ooit eens weggedaan, lees ik vorig jaar dat hij compleet nu 400 euro opleverde
ja sommige zijn veel waard zoals fort max die zie ik op ebay soms voor $500 weggaan echt ziek gewoon
pi_9817097
ik had zo'n grote, ik geloof dattie grimlock heette of zoiets. waren een soort dino's die in elkaar konden. misschien staat ie nog op zolder. wat is zoiets je waard?
pi_9817162
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:15 schreef Byte_Me het volgende:
ik had zo'n grote, ik geloof dattie grimlock heette of zoiets. waren een soort dino's die in elkaar konden. misschien staat ie nog op zolder. wat is zoiets je waard?
ja grimlock was van de dinobots die konden niet in elkaar

maar in een latere japanse serie was er een andere groep dino's en die konden wel in elkaar maar die zijn nooit in nl uitgekomen

woensdag 16 april 2003 @ 15:19:44 #9
38839 Henkuzz
ga toch heen
pi_9817232
Waar hebben jullie gelezen hoeveel ze waard zijn.... ik heb nog ergens optimus prime liggen.... de versie toen het net begon... vrachtwagen met aanhanger...
Weetje .... bekijk het maar allemaal
pi_9817233
HAHAAA!!!
Kewl.
Ik heb er ook nog een heleboel.
Nou ja, mn broertje.
Vroeger toen ik nog klein was heel veel mee gespeeld.
Ik weet alleen de namen niet meer.
Iig van de Autobots: die reus die je met 5 vliegtuigjes in elkaar zet, Metroplex, Ultra Magnus en nog een zoot.
Van de Decepticons: Menasor (5 autootjes), die reus met reptielen (schorpioen en vis), Megatron (veranderd in een handpistool) en nog een hoop.
Zal es aan mn broertje vragen om een lijstje te sturen.
Weet niet of hij het wil verkopen.
pi_9817272
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef DPCKippie het volgende:
HAHAAA!!!
Kewl.
Nou ja, mn broertje.
Iig van de Autobots: die reus die je met 5 vliegtuigjes in elkaar zet, Metroplex, Ultra Magnus en nog een zoot.
Van de Decepticons: Menasor (5 autootjes), die reus met reptielen (schorpioen en vis), Megatron (veranderd in een handpistool) en nog een hoop.
ja megatron enz ben ik zeer zeker in geinterreseerd enz als je het lijstje voor me op wil zoeke graag en als hij ze verkoopt dan zou ik er graag een deel van overnemen :)
pi_9817344
zullen we de rest van het gesprek voortzetten in een nieuwe te maken GC topic over het ophalen van oude herinneringen ?

en dan hier weer waar het over ging

Gezocht transformers!

danku

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9817368
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef transfan het volgende:

[..]

ja grimlock was van de dinobots die konden niet in elkaar

maar in een latere japanse serie was er een andere groep dino's en die konden wel in elkaar maar die zijn nooit in nl uitgekomen

ik weet toch zeker dat het geen auto's of vliegtuigen waren, en dat ie wel in elkaar kon. ik weet niet zeker of het dino's waren, of wat de naam was. misschien waren het geen echte transformers, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.
pi_9817378
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:24 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik weet toch zeker dat het geen auto's of vliegtuigen waren, en dat ie wel in elkaar kon. ik weet niet zeker of het dino's waren, of wat de naam was. misschien waren het geen echte transformers, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.

ow ok maakt niet uit hoor
pi_9818431
zijn er nog mensen die transformers hebbe en er niks mee doen en weg wille gooien ik wil ze anders dan wel over nemen
  woensdag 16 april 2003 @ 16:03:44 #16
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_9818465
Ik heb er nog wel wat o.a. Metroplex en Piranacon en nog veel meer.

Wat zou je voor deze 2 geven?

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_9818575
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:03 schreef Prowl het volgende:
Ik heb er nog wel wat o.a. Metroplex en Piranacon en nog veel meer.

Wat zou je voor deze 2 geven?

mertroplex heb ik al ik heb alleen nog een paar parts ervan nodig en piranacon heb ik er een paar van alleen de schildpad en 2 armen niet heb je ze over of ?? en wat vraag je voor di piranacon
pi_9818600
wat heb je nog meer prowl ?? kben geinterreseerd:9
pi_9819075
voor de nes mensen als het een grote verzameling is wil ik maybe ruilen voor mijn ouwe nes met iets van 7 of 8 spellen en gun en 2 controllers dus voor veel transformers een nes:)
  woensdag 16 april 2003 @ 16:34:06 #20
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_9819379
Kijk anders ff op www.tfsale.tk
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 16 april 2003 @ 16:43:21 #21
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9819636
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:23 schreef transfan het volgende:
voor de nes mensen als het een grote verzameling is wil ik maybe ruilen voor mijn ouwe nes met iets van 7 of 8 spellen en gun en 2 controllers dus voor veel transformers een nes:)
Welke spellen heb je voor de NES?

Ik heb zelf nog een gele transformer ergens liggen. Met een kraan erop oid.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9819705
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:43 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Welke spellen heb je voor de NES?

Ik heb zelf nog een gele transformer ergens liggen. Met een kraan erop oid.

mario 1 2 3
duckhunt
chip 'n dale
robocop
flinstones
en nog een paar

hoe zien die transformers eruit??

pi_9820249
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef DPCKippie het volgende:
HAHAAA!!!
Kewl.
Nou ja, mn broertje.
laat me ff weten of je broer ze verkoopt ok???
pi_9820959
www.archonia.com verkoopt ze, die zitten in brussel d8 ik
even zonder sig
pi_9821274
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:06 schreef transfan het volgende:

[..]

laat me ff weten of je broer ze verkoopt ok???

Yes sir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')