quote:haha voor jou meuk voor mij een hobby
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef Markster het volgende:
ow, die meuk had ik vroeger allemaal, helaas heb ik geen idee waar ze heen zijn gegaan.
quote:haha met meuk bedoel ik niet dat het troep is hoor
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef transfan het volgende:[..]
haha voor jou meuk voor mij een hobby
Vond/vind het altijd er gaaf
quote:ja sommige zijn veel waard zoals fort max die zie ik op ebay soms voor $500 weggaan echt ziek gewoon
Op woensdag 16 april 2003 15:10 schreef danokorst_banned het volgende:
Had zon combiner compleet, met auto's en een vliegtuigje geloof ik. Zowel de autobots als decepticons (die combiner met de schorpioen en een vis) helemaal compleet. Helaas ooit eens weggedaan, lees ik vorig jaar dat hij compleet nu 400 euro opleverde
quote:ja grimlock was van de dinobots die konden niet in elkaar
Op woensdag 16 april 2003 15:15 schreef Byte_Me het volgende:
ik had zo'n grote, ik geloof dattie grimlock heette of zoiets. waren een soort dino's die in elkaar konden. misschien staat ie nog op zolder. wat is zoiets je waard?
maar in een latere japanse serie was er een andere groep dino's en die konden wel in elkaar maar die zijn nooit in nl uitgekomen
quote:ja megatron enz ben ik zeer zeker in geinterreseerd enz als je het lijstje voor me op wil zoeke graag en als hij ze verkoopt dan zou ik er graag een deel van overnemen
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef DPCKippie het volgende:
HAHAAA!!!
Kewl.
Ik heb er ook nog een heleboel.
Nou ja, mn broertje.
Vroeger toen ik nog klein was heel veel mee gespeeld.
Ik weet alleen de namen niet meer.
Iig van de Autobots: die reus die je met 5 vliegtuigjes in elkaar zet, Metroplex, Ultra Magnus en nog een zoot.
Van de Decepticons: Menasor (5 autootjes), die reus met reptielen (schorpioen en vis), Megatron (veranderd in een handpistool) en nog een hoop.
Zal es aan mn broertje vragen om een lijstje te sturen.
Weet niet of hij het wil verkopen.
en dan hier weer waar het over ging
Gezocht transformers!
danku
quote:ik weet toch zeker dat het geen auto's of vliegtuigen waren, en dat ie wel in elkaar kon. ik weet niet zeker of het dino's waren, of wat de naam was. misschien waren het geen echte transformers, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef transfan het volgende:[..]
ja grimlock was van de dinobots die konden niet in elkaar
maar in een latere japanse serie was er een andere groep dino's en die konden wel in elkaar maar die zijn nooit in nl uitgekomen
quote:ow ok maakt niet uit hoor
Op woensdag 16 april 2003 15:24 schreef Byte_Me het volgende:[..]
ik weet toch zeker dat het geen auto's of vliegtuigen waren, en dat ie wel in elkaar kon. ik weet niet zeker of het dino's waren, of wat de naam was. misschien waren het geen echte transformers, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.
Wat zou je voor deze 2 geven?
quote:mertroplex heb ik al ik heb alleen nog een paar parts ervan nodig en piranacon heb ik er een paar van alleen de schildpad en 2 armen niet heb je ze over of ?? en wat vraag je voor di piranacon
Op woensdag 16 april 2003 16:03 schreef Prowl het volgende:
Ik heb er nog wel wat o.a. Metroplex en Piranacon en nog veel meer.Wat zou je voor deze 2 geven?
quote:Welke spellen heb je voor de NES?
Op woensdag 16 april 2003 16:23 schreef transfan het volgende:
voor de nes mensen als het een grote verzameling is wil ik maybe ruilen voor mijn ouwe nes met iets van 7 of 8 spellen en gun en 2 controllers dus voor veel transformers een nes:)
Ik heb zelf nog een gele transformer ergens liggen. Met een kraan erop oid.
quote:mario 1 2 3
Op woensdag 16 april 2003 16:43 schreef nikanoru het volgende:[..]
Welke spellen heb je voor de NES?
Ik heb zelf nog een gele transformer ergens liggen. Met een kraan erop oid.
hoe zien die transformers eruit??
quote:laat me ff weten of je broer ze verkoopt ok???
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef DPCKippie het volgende:
HAHAAA!!!
Kewl.
Ik heb er ook nog een heleboel.
Nou ja, mn broertje.
Vroeger toen ik nog klein was heel veel mee gespeeld.
Ik weet alleen de namen niet meer.
Iig van de Autobots: die reus die je met 5 vliegtuigjes in elkaar zet, Metroplex, Ultra Magnus en nog een zoot.
Van de Decepticons: Menasor (5 autootjes), die reus met reptielen (schorpioen en vis), Megatron (veranderd in een handpistool) en nog een hoop.
Zal es aan mn broertje vragen om een lijstje te sturen.
Weet niet of hij het wil verkopen.
quote:Yes sir
Op woensdag 16 april 2003 17:06 schreef transfan het volgende:[..]
laat me ff weten of je broer ze verkoopt ok???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |