Okay, toen ik uiteindelijk weer thuis was, rond een uur of één 's nachts, heb ik alles voor de voordeur gezet, wat ik normaalgesproken ook doe. Dan loop ik achterlangs om het huis binnen te gaan en vervolgens doe ik de voordeur open en zet alles binnen.
Maar gisteren ben ik dus meteen naar bed gegaan. Word ik vanochtend wakker, ga naar buiten om de krant te halen; zie ik dat alles nog steeds voor de voordeur stond. Heb ik dus de hele nacht een paar duizend euro aan apparatuur buiten laten staan
Gelukkig maar dat bij mij in de buurt niet echt veel gejat wordt, maar echt slim is het natuurlijk niet.
Iemand anders ook nog soortgelijke stunts uitgehaald?
Of is dit het verkeerde topic .
quote:nee, maar kun jij mij leren hoe jij de B en de Bm pakt???
Op woensdag 16 april 2003 11:45 schreef Cynic het volgende:
verhaal.......
quote:Wat zijn berenklemmen ?
Op woensdag 16 april 2003 12:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb weleens de berenklemmen vergeten rond m'n auto.... Gelukkig stond 'ie er de volgende dag nog...Mazzel gehad...
quote:Voetklemmen om een beer te vangen. Als een beer er op trapt slaat hij dicht. Een berenklem is dan ook nog zo sterk om een woedende beer vast te houden.
Op woensdag 16 april 2003 12:26 schreef oppie het volgende:[..]
Wat zijn berenklemmen ?
Je moet wat in Rotterdam...
quote:kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden
Op woensdag 16 april 2003 12:42 schreef oppie het volgende:
Er lopen helemaal geen beren lost in rdam grapjas !
quote:Nee, maar wel ranzige jakhalzen die met hun klauwen niet van m'n auto af kunnen blijven. Daar zijn de berenklemmen voor !!
Op woensdag 16 april 2003 12:42 schreef oppie het volgende:
Er lopen helemaal geen beren lost in rdam grapjas !
quote:waar kenne we het down loade ik ben beniewt
Op woensdag 16 april 2003 11:45 schreef Cynic het volgende:
om wat dingen op te nemen
quote:idd
Op woensdag 16 april 2003 11:59 schreef SpoilerMan het volgende:
hehe!slecht wark!
quote:waarom
Op woensdag 16 april 2003 11:45 schreef Cynic het volgende:Okay, toen ik uiteindelijk weer thuis was, rond een uur of één 's nachts, heb ik alles voor de voordeur gezet, wat ik normaalgesproken ook doe. Dan loop ik achterlangs om het huis binnen te gaan en vervolgens doe ik de voordeur open en zet alles binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |