omdat ik snel geld nodig heb zou ik wel medicijnen willen testen of eventueel aan zulk soort onderzoeken mee willen doen. weet iemand links of andere info.
momenteel heb ik op internet gezocht maar kan niet veel vinden.
Bij voorbaat dank
dus als je arm er van af valt, en je veranderd in een vrouw oid, niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb...
En het idd op eigen risico, vandaar dat het zo goed verdiend.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 15-04-2003 23:10]
Hou er wel rekening mee dat het niet erg superveel geld oplevert en dat er per onderzoek steeds specifieke eisen aan je zijn (mannen, niet rokend, boven de 50 - of zoiets). En het is natuurlijk niet altijd even aangenaam voor je. Je kunt je er aardig beroerd door gaan voelen.
Een goede vriend van mij heeft het ook een paar keer gedaan. Je kunt er wel flink ziek van worden maar houdt er heus niets aan over. En het verdient aardig!
Maar ik zou het zelf niet doen...
quote:Owja U-gene was er ook nog. Alleen heet dat nu Kendle (http://www.kendle.nl/).
Op dinsdag 15 april 2003 23:09 schreef devilish1980 het volgende:
U-Gene research doet dit en ook Pharma Bio-Research
Moet je eens in de gele gids zoeken naar de adressen en dan belletjes geven. Dan krijg je vast wel info hierover.
quote:Mijn ex-vriend ging daar ook wel eens heen voor testen. Ik weet de naam van het instituut even niet meer
Op dinsdag 15 april 2003 23:08 schreef Dagobert het volgende:
Er zit in Zuid-Laren een testinstituut, daar had mn Nederlandse lerares het altijd over.En het idd op eigen risico, vandaar dat het zo goed verdiend.
Er zitten wel veel randvoorwaarden aan: je moet minimaal 5 weken beschikbaar zijn. Je zit gedurende die periode in het instituut je helemaal te pletter te vervelen. Vaak mag je niet sporten omdat dat de uitslag van de test kan beïnvloeden. Je mag ook een bepaalde periode voor en na zo'n test geen bloed meer geven. En zo zijn er voor diverse testen nog een hele rits verschillende voorwaarden en eisen.
Als je halverwege de test besluit dat je stopt omdat je kotsziek wordt van die medicijnen, krijg je geen geld!
quote:Als je het hen vraagt is het dus redelijk veilig
Wij houden immers als criterium aan dat het risico van deelname aan geneesmiddelen-onderzoek voor vrijwilligers niet groter mag zijn dan het risico van deelname aan algemeen aanvaarde maatschappelijke activiteiten.
Er zijn verschillende proeven, sommigen enkele dagen, sommigen voltijd voor een week, sommigen verspreid over langere tijd.
Het hangt dus af van het 'gevaar' en de tijd die het kost hoeveel geld je krijgt.
Wel moet je geschikt zijn als proefpersoon, vaak worden er voorwaarden gesteld.
Reken er maal wel op dat je goed onderzocht en in de gaten gehouden wordt.
*Heron_Ymus denkt dat homohoer zijn gevaarlijker is!*
quote:bron
Bent u geïnteresseerd in onderzoeken die op dit moment en in de nabije toekomst bij Pharma Bio-Research gaan starten? Hieronder vindt u een overzicht.Mocht er in deze lijst geen onderzoek zijn dat bij u past of u aanspreekt, dan kunt u zich altijd vrijblijvend opgeven. Wij houden u dan op de hoogte van nieuwe onderzoeken.
Gebruik het zoekprogramma om alleen die onderzoeken te selecteren die bij u passen.
Experimenteel onderzoek naar een niet geregistreerd middel dat mogelijk gebruikt kan worden bij de behandeling van psoriasis en andere autoimmuun ziekten (PBR-024681): Gezonde mannen tussen 18 en 60 jaar, 1 periode van 9 dagen (8 nachten), vergoeding ¤ 920,-
Middel ter behandeling van de bacterie Helicobacter Pylori (PBR-022331): gezonde mannen tussen 18 en 55 jaar, groep 1 t/m 7 bestaat uit 1 periode van 4 dagen (3 nachten) en groep 8 bestaat uit 2 perioden van 4 dagen (3 nachten), vergoeding groep 1 t/m 7 ¤427,- en groep 8 ¤ 736
En bij tests geld vaak:
Hoe meer je kan verdienen, hoe groter het risico
quote:hoeveel krijg je dan bij de bloedbank? gaat dat per liter ofzo?
Op dinsdag 15 april 2003 23:15 schreef FredvZ het volgende:
Een maandelijks retourtje bloedbank lijkt me dan een beter idee...En bij tests geld vaak:
Hoe meer je kan verdienen, hoe groter het risico
quote:Daar krijg je bij mijn weten geen geld voor.
Op dinsdag 15 april 2003 23:17 schreef HeyFreak het volgende:[..]
hoeveel krijg je dan bij de bloedbank? gaat dat per liter ofzo?
Spermabank wel
quote:ik denk niet dat mijn sperma populair zou zijn...
Op dinsdag 15 april 2003 23:19 schreef schatje het volgende:
Spermabank, misschien ook een idee.
tenzij er een vrouw moet zijn die wil dat haar kind een lelijke lamzak wordt
quote:De effecten op lange termijn meet men niet (aldus de ex van de oprichter van pbr..)
Op dinsdag 15 april 2003 23:13 schreef Dagobert het volgende:
Van PBR:
[..]Als je het hen vraagt is het dus redelijk veilig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |