Yvet
quote:Mooie signature trouwens
Op 17 januari 2001 13:06 schreef Yvet het volgende:
Je hebt groot gelijk. 't Is een band die met hun teksten mensen aan het denken kunnen zetten, of mensen kunnen helpen. Veel teksten zijn zo geschreven dat men zich erin kan herkennen, echt heel erg mooi!
Yvet
Yvet
quote:Als je de fanclub dag in Brussel bedoelde? Jaaaah dan heb je behoooorlijk wat gemist jah!
Op 17 januari 2001 13:02 schreef Lamon het volgende:
De clubtoer heb ik door omstandigheden helaas moeten missen, maar die was vast ook meer dan de moeite waard.
quote:* beurdy vind Shadowman eigelijk het minste nummer van het album...
Op 17 januari 2001 13:14 schreef Yvet het volgende:
Ja, dank je !!![]()
![]()
![]()
Ook van een van de mooiste nummers van de nieuwe CD vind ik trouwens. Alhoewel Shadowman dat wel wint. Alleen in dat numme kan ik me het best zelf verplaatsen...vandaar ook m'n sig daaruitYvet
Sowieso vind ik dit album trouwes een stuk minder dan de vorige twee
quote:Ik heb even in een ver verleden voor je gekeken en zag een topic over het concert in ahoy:www.fokforum.nl/showtopic/22206 en een over de fanclubconvention:www.fokforum.nl/showtopic/20262
Op 17 januari 2001 13:02 schreef Lamon het volgende:
(hadden ze misschien ook wel in een ver verleden, maar ik kan het niet zo gauw terugvinden).
Maar nog geen topic alleen over K's en dat verdienen ze zeker! Ik heb zo'n beetje alles van hun behalve de singles want daar doe ik niet aan. Ik vind ze echt lekkere muziek maken die goed varieerd en dus niet steeds hetzelfde!
quote:Jep, beetje zwakjes vind ik het wel (in vergelijking met de andere cd's)... Ik mis een beetje nummers als Not An Addict en Believe enz. die naar mijn mening ook terecht de meest bekende K's Choice nummers zijn.
Op 18 januari 2001 13:41 schreef beurdy het volgende:
Sowieso vind ik dit album trouwes een stuk minder dan de vorige twee
quote:Almost Happy = Het beste K's choice album ooit!
Op 18 januari 2001 17:08 schreef sbesselsen het volgende:
Jep, beetje zwakjes vind ik het wel (in vergelijking met de andere cd's)... Ik mis een beetje nummers als Not An Addict en Believe enz. die naar mijn mening ook terecht de meest bekende K's Choice nummers zijn.
Busy en Mr. Freeze vind ik ook goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |