abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_662180
Omdat dat ik vind dat ze toch ook wel hun eigen topic verdienen (hadden ze misschien ook wel in een ver verleden, maar ik kan het niet zo gauw terugvinden).
Ahoy was fantastisch! De clubtoer heb ik door omstandigheden helaas moeten missen, maar die was vast ook meer dan de moeite waard. Hun muziek is goed, maar ik vind vooral hun teksten inspirerend. Fijn dat er in alle top40-crap nog bands bestaan die wel wat te melden hebben.
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:06:16 #2
6218 Yvet
Hier zolang het leuk is (nu!)
pi_662205
Je hebt groot gelijk. 't Is een band die met hun teksten mensen aan het denken kunnen zetten, of mensen kunnen helpen. Veel teksten zijn zo geschreven dat men zich erin kan herkennen, echt heel erg mooi!

Yvet

I am too young to know I'm young
I'm too selfish to be strong
Am I too old
To allow my adolescence to go on
pi_662229
quote:
Op 17 januari 2001 13:06 schreef Yvet het volgende:
Je hebt groot gelijk. 't Is een band die met hun teksten mensen aan het denken kunnen zetten, of mensen kunnen helpen. Veel teksten zijn zo geschreven dat men zich erin kan herkennen, echt heel erg mooi!

Yvet

Mooie signature trouwens
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:14:03 #4
6218 Yvet
Hier zolang het leuk is (nu!)
pi_662239
Ja, dank je !!
Ook van een van de mooiste nummers van de nieuwe CD vind ik trouwens. Alhoewel Shadowman dat wel wint. Alleen in dat numme kan ik me het best zelf verplaatsen...vandaar ook m'n sig daaruit

Yvet

I am too young to know I'm young
I'm too selfish to be strong
Am I too old
To allow my adolescence to go on
pi_664175
Heb net een paar weken geleden Paradise In Me en TGSC gekocht. Vooral Paradise In Me vind ik wel heel erg goed. Het ontwerp van het doosje en de print op de cd zelf zijn ook echt superklasse.
De layout van Almost Happy vind ik . In tegenstelling tussen de muziek erop natuurlijk.
  woensdag 17 januari 2001 @ 18:04:21 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_664192
quote:
Op 17 januari 2001 13:02 schreef Lamon het volgende:
De clubtoer heb ik door omstandigheden helaas moeten missen, maar die was vast ook meer dan de moeite waard.
Als je de fanclub dag in Brussel bedoelde? Jaaaah dan heb je behoooorlijk wat gemist jah!
pi_664447
Ook die heb ik gemist inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk de clubtour door Nederland (Utrecht, Geleen enz.) Ik was lange tijd ziek dus ik heb ze allemaal moeten missen. En nu komen ze de eerste 2 jaar waarschijnlijk niet meer in Nederland spelen. Vette pech voor mij dus
pi_666731
quote:
Op 17 januari 2001 13:14 schreef Yvet het volgende:
Ja, dank je !!
Ook van een van de mooiste nummers van de nieuwe CD vind ik trouwens. Alhoewel Shadowman dat wel wint. Alleen in dat numme kan ik me het best zelf verplaatsen...vandaar ook m'n sig daaruit

Yvet

* beurdy vind Shadowman eigelijk het minste nummer van het album...

Sowieso vind ik dit album trouwes een stuk minder dan de vorige twee

Are you man enough to be my woman?
  donderdag 18 januari 2001 @ 16:53:44 #9
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_667809
quote:
Op 17 januari 2001 13:02 schreef Lamon het volgende:
(hadden ze misschien ook wel in een ver verleden, maar ik kan het niet zo gauw terugvinden).
Ik heb even in een ver verleden voor je gekeken en zag een topic over het concert in ahoy:www.fokforum.nl/showtopic/22206 en een over de fanclubconvention:www.fokforum.nl/showtopic/20262

Maar nog geen topic alleen over K's en dat verdienen ze zeker! Ik heb zo'n beetje alles van hun behalve de singles want daar doe ik niet aan. Ik vind ze echt lekkere muziek maken die goed varieerd en dus niet steeds hetzelfde!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_667860
quote:
Op 18 januari 2001 13:41 schreef beurdy het volgende:
Sowieso vind ik dit album trouwes een stuk minder dan de vorige twee
Jep, beetje zwakjes vind ik het wel (in vergelijking met de andere cd's)... Ik mis een beetje nummers als Not An Addict en Believe enz. die naar mijn mening ook terecht de meest bekende K's Choice nummers zijn.
pi_667894
quote:
Op 18 januari 2001 17:08 schreef sbesselsen het volgende:
Jep, beetje zwakjes vind ik het wel (in vergelijking met de andere cd's)... Ik mis een beetje nummers als Not An Addict en Believe enz. die naar mijn mening ook terecht de meest bekende K's Choice nummers zijn.
Almost Happy = Het beste K's choice album ooit!
Tired, Somewhere, Favourite Adventure, Another Year, allemaal topteksten (met sfeervolle muzikale begeleiding). Misschien minder rock, maar bezielder dan ooit.
( Oeps, dit is dus een verschil van mening, geloof ik. )
  donderdag 18 januari 2001 @ 18:07:29 #12
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_668107
Ik vind dat ze een aantal zeer goede nummers hebben. Bovendien hebben ze een goede bassist met een vet geluid. Not An Addict en Everything For Free zijn echt juweeltjes.

Busy en Mr. Freeze vind ik ook goed.

What's the speed of Dark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')