quote:
Hier verder afkoelen...
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 15-04-2003 11:48]
quote:daarom; hij kan zelfs zijn kind nog zien opgroeien. Ik denk serieus dat ie een klein feestje viert met zijn advocaten.
Op dinsdag 15 april 2003 11:44 schreef Lafayette het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in. Als je 37 bent en je kijkt terug dan is 12 jaar zo voorbij.
quote:Hij is toch 33?
Op dinsdag 15 april 2003 11:45 schreef err het volgende:[..]
daarom; hij kan zelfs zijn kind nog zien opgroeien. Ik denk serieus dat ie een klein feestje viert met zijn advocaten.
Maar goed, zijn kind zien opgroeien, tuurlijk, dream on...
quote:Kind is 12 als ie de bak uit is, dat valt allemaal toch wel mee dan? Met levenslang had ie m nooit meer terug gezien.
Op dinsdag 15 april 2003 11:46 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hij is toch 33?
Maar goed, zijn kind zien opgroeien, tuurlijk, dream on...
[Dit bericht is gewijzigd door err op 15-04-2003 11:47]
quote:Volkert is 33. Zijn dochter is 2.
Op dinsdag 15 april 2003 11:45 schreef err het volgende:
daarom; hij kan zelfs zijn kind nog zien opgroeien. Ik denk serieus dat ie een klein feestje viert met zijn advocaten.
quote:U vraagt om medelij ?
Waarom vergeet iedereen dat die 12 jaar slechts een voorproefje is voor de straf die hem daarna boven het hoofd hangt?
Na zijn gevangenisstraf begint de echte straf: het terugkeren in een samenleven die hem niet meer wil en hem niet vertrouwt. Dat is pas een echte straf...
quote:Het is een democratie hoor... ze weten zelf blijkbaar wel waar ze voor staan, dus als die miljoenen dan gewoon een eigen partij oprichten...?
Op dinsdag 15 april 2003 11:42 schreef realist_ik het volgende:[..]
ze kunnen toch godver niet meer stemmen op wie ze willen...
stel dat je je stem maar aan één persoon wil geven omdat je al de rest onbekwaam vindt ... en dan wordt die éne persoon vermoord ... dan moet je maar genoegen nemen met iemand op wie je niet wou stemmen??
quote:8... wel goed rekenen he? Daar gaat dan misschien nog wel wat van af, maar ok.
Op dinsdag 15 april 2003 11:43 schreef Eightball het volgende:[..]
Dan staat ie naar zes jaar weer buiten..
quote:Welnee. Hij emigreert naar Australie. Niks aan de hand.
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef the_bbk het volgende:
Waarom vergeet iedereen dat die 12 jaar slechts een voorproefje is voor de straf die hem daarna boven het hoofd hangt?
Na zijn gevangenisstraf begint de echte straf: het terugkeren in een samenleven die hem niet meer wil en hem niet vertrouwt. Dat is pas een echte straf...
quote:ik zou zeggen, haal maar weg die camera's. Hij gaat zn gang maar nu.
Op dinsdag 15 april 2003 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
komen er nu ook camera's in z'n cel?
dadelijk pleegt ie zelfmoord en komt er nog goed vanaf .....
quote:Hoezo? Hij heeft z'n straf gehad, pleegt ie nu zelfmoord dan gaat hij alsnog als moordenaar van Fortuyn de kist in. Niet als verdachte van de moord.
quote:ja, van de andere kant kost het ons (de samenleving) weer VEEL geld ...
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef err het volgende:[..]
ik zou zeggen, haal maar weg die camera's. Hij gaat zn gang maar nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 15-04-2003 11:48]
jammer voor diegene die het er niet mee eens zijn. kost de staat alleen maar geld naarmate ze hem nog langer gevangen houden, die kerel heeft al zoveel geld gekost...
hij kan zich de rest van zijn leven niet meer op straat te vertonen dus zal als hij vrij zou zijn het misschien nog moeilijker hebben dan dat hij vast zit in de bajes... niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Trauma_Chirurg op 15-04-2003 11:49]
quote:ik snap sommige reakties niet, beetje medelijden tonen want hij is wel 12 jaar weg van huis en haard...wtf, in plaats van levenslang, loopt ie in 2014 al weer vrij rond!
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef Eightball het volgende:[..]
Volkert is 33. Zijn dochter is 2.
Over 12 jaar komt ie vrij, dan is ze 14.
Dit lijkt me idd aanleiding voor een feestje..
quote:klopt
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef Ulx het volgende:[..]
Hoezo? Hij heeft z'n straf gehad, pleegt ie nu zelfmoord dan gaat hij alsnog als moordenaar van Fortuyn de kist in. Niet als verdachte van de moord.
quote:Weldegelijk niet, ik meld alleen dat die 12 jaar niet de enige straf is die hij heeft gekregen, aangezien hier uit de reacties blijkt dat die 12 jaar door velen te weinig wordt gevonden...
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef Labtech het volgende:[..]
U vraagt om medelij ?
quote:Maar 12 jaar in de cel zitten lijkt me een zwaardere straf dan de dood.
Op dinsdag 15 april 2003 11:47 schreef Ulx het volgende:[..]
Hoezo? Hij heeft z'n straf gehad, pleegt ie nu zelfmoord dan gaat hij alsnog als moordenaar van Fortuyn de kist in. Niet als verdachte van de moord.
quote:Dat zou me verbazen. Denk dat Volkert weer genoeg redenen ziet om in leven te blijven.
Het wordt eens tijd dat Nederland alle moorden met levenslang bestraft. Barbaars? Misschien maar niet zo definitief als doodstraf. Gratie zou de enige optie moeten zijn voor vervroegde vrijlating.
quote:want?
Op dinsdag 15 april 2003 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Belachelijk dat het hof achtte dat de permanente cameratoezicht rechtmatig was...
quote:Zelfmoord zou een behoorlijk gevolg zijn imo..
Op dinsdag 15 april 2003 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
klopt
maar hij mag nu ook de gevolgen van zijn daad ondergaan.
quote:Ook onzin, je kunt altijd op bezoek gaan en aan bij goed gedrag op weekendverlof.
Op dinsdag 15 april 2003 11:46 schreef err het volgende:[..]
Kind is 12 als ie de bak uit is, dat valt allemaal toch wel mee dan? Met levenslang had ie m nooit meer terug gezien.
quote:Dat doen ze ook niet bij andere moordenaars..
Op dinsdag 15 april 2003 11:49 schreef err het volgende:[..]
want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |