Doos en harde doos (waar die in zit) nog compleet.
Mail me
Groeten
Weet je zeker dat ie 100% in orde is? 120% van die dingen gaat namelijk kapot binnen een paar maanden.
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 14-04-2003 19:25]
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]Weet je zeker dat ie 100% in orde is? 120% van die dingen gaat namelijk kapot binnen een paar maanden.
quote:Als de "voetjes" onder de knop is weggesleten, dan is hij gewoon versleten en valt er niets aan te repareren, maar meestal zal dit eerder gebeuren bij de linker dan bij de rechterknop (of je moet links zijn).
Op maandag 14 april 2003 19:33 schreef MaGNuM het volgende:
Ja klopt daar heb je gelijk in deze rolt nog perfekt alleen is er 1 ding op de rechtermuisknop moet je iets harder duwen dan de linker. Maar daarom doe ik hem voor wat minder geld weg en iemand die die dingen wat beter kent kan dat denk ik gemakkelijk repareren.
[..]
[..]
Als ik het geld had had ik 30 geboden, goede kans om een geweldig goede muis te kopen....
vooral die 2000 dpi...
quote:He Chrizzly wat is je mail aders kunnen we daar verder overleggen over muis.
Op maandag 14 april 2003 22:08 schreef Chrizzly het volgende:
Ik bied 15 euro.
gr
Als ie echt lekker is voor FPS en ik kan hem naast mijn huidige muis gebruiken, dan ben ik misschien geintresseert
[Dit bericht is gewijzigd door Markster op 15-04-2003 23:43]
quote:Een vriend van mij heeft een Razer 1000 en ik heb daar ff UT mee gespeeld, en ik kan je zeggen dak mijn eigen muis daarna behoorlijk kut vond werken
Op dinsdag 15 april 2003 23:38 schreef Markster het volgende:
gamed het nou echt lekkerder? Ik speel zelf aardig vaak online en ik heb vaak het probleem dat me scroller het nier doet in games. Is dat bij deze niet het geval?Als ie echt lekker is voor FPS en ik kan hem naast mijn huidige muis gebruiken, dan bied ik 17,50
quote:wat voor muis heb je zelf? Ik heb zelf namelijk de cordless optical mouseman van logitech, gamed lekker, maar is te zwaar om echt lang te gamen.
Op dinsdag 15 april 2003 23:39 schreef E_Motion het volgende:[..]
Een vriend van mij heeft een Razer 1000 en ik heb daar ff UT mee gespeeld, en ik kan je zeggen dak mijn eigen muis daarna behoorlijk kut vond werken
quote:Een cordless muis die lekker gamed?
Op dinsdag 15 april 2003 23:40 schreef Markster het volgende:[..]
wat voor muis heb je zelf? Ik heb zelf namelijk de cordless optical mouseman van logitech, gamed lekker, maar is te zwaar om echt lang te gamen.
quote:Logitech Dual Optical muisje met draad, maa rheb een HELEBOEL muizen gehad
Op dinsdag 15 april 2003 23:40 schreef Markster het volgende:[..]
wat voor muis heb je zelf? Ik heb zelf namelijk de cordless optical mouseman van logitech, gamed lekker, maar is te zwaar om echt lang te gamen.
quote:ja
Op dinsdag 15 april 2003 23:40 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Een cordless muis die lekker gamed?
quote:De muis der muizen.
Op dinsdag 15 april 2003 23:41 schreef E_Motion het volgende:[..]
Logitech Dual Optical muisje met draad, maa rheb een HELEBOEL muizen gehad
excuses voor de offtopicheid
nou ja het gaat in ieder geval over muizen, das weer niet geheel offtopic. Nu nog hopen dat er mensen gaan bieden
quote:[CENTRAAL] Muizen.
Op dinsdag 15 april 2003 23:46 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
centraal muistopic maken in dignou ja het gaat in ieder geval over muizen, das weer niet geheel offtopic. Nu nog hopen dat er mensen gaan bieden
De gamer die nog geen goede optische muis (met draad!!) heeft, zal dus absoluut voordeel ondervinden van dit muisje.
quote:wat heb je tegen draadloos
Op dinsdag 15 april 2003 23:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Even voor de topicstarter dan maar: Ik heb ook veel muizen gehad; en de Boomslang 2000 was absoluut de meest nauwkeurige die ik ooit gehad heb. Echt de ultieme gamersmuis.
Helaas ging die van mij allerlei mankementen vertonen waardoor ik dus ook geen andere meer wilde. Ik heb toen voor de logitech dual optical gekozen, die dus ook een stuk duurder en bijna net zo precies is.De gamer die nog geen goede optische muis (met draad!!) heeft, zal dus absoluut voordeel ondervinden van dit muisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |