quote:Delta.
Op maandag 14 april 2003 13:45 schreef Gia het volgende:
Of een delta, maar hoe heet dat in 't Engels?
Of een wolk, of iets met het weer?
(busje?)
quote:Nah! busje is fout. Heeft niks met bladeren te maken!
Op maandag 14 april 2003 13:45 schreef qyn het volgende:[..]
Delta.
Of een wolk, of iets met het weer?
(busje?)
Hoewel:
Als de bladeren vallen......
blblblbl
Jullie hebben vroeger zeker geen Space Quest oid gedaan!
quote:LOL! We waren intussen al bij 2.15 aanbeland
Op maandag 14 april 2003 13:50 schreef El_Diablo het volgende:
hij is zooooooooooo makkelijk jongens: type in A WORD en de rest wijst zichzelf!Jullie hebben vroeger zeker geen Space Quest oid gedaan!
We spreken je wel als je daar bent aangekomen
Space Quest roeleert
quote:
hij is zooooooooooo makkelijk jongens: type in A WORD en de rest wijst zichzelf!Jullie hebben vroeger zeker geen Space Quest oid gedaan!
quote:EY QYN
Op maandag 14 april 2003 13:53 schreef qyn het volgende:[..]
LOL! We waren intussen al bij 2.15 aanbeland
We spreken je wel als je daar bent aangekomen
Space Quest roeleert
quote:Huh, alweer a word? Geprobeerd! Is nie goed!
blblblbl
Dit is de opgave. Meer is er niet.
In de Url staat het antwoord op 2.14 en we plaatsen eigenlijk liever geen antwoorden.
Want als er mensen om hints komen en dan gaan zoeken, dan krijgen ze ineens het antwoord voorgeschoteld, en dat is niet leuk.
Het gaat hier dus om de kustlijn / de branding. Of doelen ze gewoon op het strand zelve?
In stage 5 (If I danced in the sand, if I was a bird of paradise and if I knew I was something special, I would be) draaide het op het eerste gezicht niet om een lied, maar naderhand bleek dit toch wel het geval te zijn.
Misschien dat we bij dit raadsel weer dezelfde richting op moeten denken...
Ik zat ook al aan een letter te denken.
quote:Alles over Kusten
Op maandag 14 april 2003 14:41 schreef Uncle_Sam het volgende:
"I grow in between the ocean and the land".Het gaat hier dus om de kustlijn / de branding. Of doelen ze gewoon op het strand zelve?
quote:lijkt me niet..er staat 'i do not grow in sand' dus dat lijkt me onjuist...
"I grow in between the ocean and the land".Het gaat hier dus om de kustlijn / de branding. Of doelen ze gewoon op het strand zelve?
het lijkt me meer iets in de richting van een haven (port) of misschien een schip, gebouwd in een dok (tussen land en zee) , het kan vrij groot worden, en het heeft zeilen (leaves, min of meer).....
ik ben overigens nog lang niet bij deze opgave aangeland....
Zoals het vorige raadsel...
grmbl
quote:I.d.d., eerst dacht ik aan de zinsconstructie 'Ik groei tussen...", maar het zou net zo goed "Ik groei er in, tussen..." kunnen zijn. Daar zit wel een klein verschil tussen...
Ik vind dat 'in between' zo vreemd.
Ik heb al hele zoektochten gehouden op Google a.d.h.v. combinaties met "large leaves", "shore", "riddle", "growing large", "not in the sand" etcetera. Helaas leverde dit tot op heden niets op...
quote:die is al ver...
In stage 5 (If I danced in the sand, if I was a bird of paradise and if I knew I was something special, I would be) draaide het op het eerste gezicht niet om een lied, maar naderhand bleek dit toch wel het geval te zijn.
Ik ga maar eens wat afleiding zoeken. Goulash maken, bijvoorbeeld.
Kan ik ondertussen wel nadenken, kom straks wel weer kijken.
Zou toch wel lachen zijn als je de eerste bent, hè?
quote:Dat idee kan je nu wel laten varen, omdat er al iemand op 2.17 is, getuige het topic op murphyz.co.uk
Op maandag 14 april 2003 15:35 schreef Gia het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als je de eerste bent, hè?
quote:
A man walks into a pub and challenges them all to a game of pool with a free pint bought by the loser as a prize. When no one takes him up on the offer the man says he will play the game while holding a pint in his left hand the whole game, thus meaning he cannot aim the cue. At once Sue the local pool shark takes the stranger up on the offer, the game is played but amazingly Sue loses. As Sue walks up to the bar to buy the stranger his pint she turns and says 'Double or quits I can guess your name' the man ponders this a while and finally agrees, the thought of two free pints is to tempting an offer to ignore, plus he has never been in this bar before and never seen Sue in his life. Yet she guesses his name on the first attempt. What was Sue's guess?
Ik ben nu ook bij 2.15 en ik heb zo'n beetje alles al ingevuld wat maar met de zee te maken heeft.
Of zal er weer een woordje a, of the voor moeten??
quote:grmbl .. Enig idee over 2.15? (ik zag dat 't antwoord op 2.14 ook zowat gepost is, op Murphyz) ..
Op maandag 14 april 2003 16:17 schreef borat het volgende:[..]
Dat idee kan je nu wel laten varen, omdat er al iemand op 2.17 is, getuige het topic op murphyz.co.uk
[..]
quote:Die is op 2.17 van dat andere Engelse forum. Die hebben hun eigen Riddles.
Op maandag 14 april 2003 16:17 schreef borat het volgende:[..]
Dat idee kan je nu wel laten varen, omdat er al iemand op 2.17 is, getuige het topic op murphyz.co.uk
[..]
Volgens Icarus is er nog niemand op 2.17. Hij komt op allebei die forums.
quote:Als je met 'hun eigen riddles' de riddles van riddleplanet bedoeld: zo ziet 2.17 bij riddleplanet er niet uit hoor
Op maandag 14 april 2003 16:27 schreef Gia het volgende:
Die is op 2.17 van dat andere Engelse forum. Die hebben hun eigen Riddles.Volgens Icarus is er nog niemand op 2.17. Hij komt op allebei die forums.
quote:Ik zou overigens zweren dat ik dat raadsel als een mop ken .. Als ik nu de clue toch nog wist ...
Op maandag 14 april 2003 16:30 schreef borat het volgende:[..]
Als je met 'hun eigen riddles' de riddles van riddleplanet bedoeld: zo ziet 2.17 bij riddleplanet er niet uit hoor
(en 2.15/2.16 eerst weten, natuurlijk )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |