Dan vind ik je wel een fout mannetje. Of ben je nu de boel aan het opstoken. Je mag niemand anders vertellen wat te doen. Mensen zijn vrij en dus vrouwen ook. Een vrouw moet doen wat ze zelf wilt.
Een man heeft een gelijke relatie met een vrouw te hebben. Zonder dat er iemand de baas is.
Is mijn mening.
Maar ik ga ervan uit dat dit je hobby is. Dat het een hobby van je is om zo uit de hoek te komen. Dat je in het echt heel anders bent dus.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 14-04-2003 06:44]
FOUT!!!!!!!!!
Erg fout vind ik dat.
Je kunt jaren een decennia zoeken naar zo'n meid. Je zult ze niet meer vinden. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden en laten zich niet de les meer lezen.
Een op een relatie kun je beter zoeken. En als je dat niet aankunt dan kun je beter vrijgezel blijven. Als je jezelf niet als gelijke kunt zien dan ben je zowiezo hopeloos verloren.
Tijden veranderen. En dus vrouwen ook. We leven hier in het jaar 2003 verdomme. Alsof er nog mooie vrouwen zijn die zich laten commanderen door mannen.
It's a free life, it's a free world.
Word dus maar snel wakker uit je droom. Want duidelijk heb je geen contact meer met de werkelijkheid.
quote:dr is ook n knopje om te editen he?
Op maandag 14 april 2003 06:47 schreef yingyang het volgende:
En dan nog iets.Je kunt jaren een decennia zoeken naar zo'n meid. Je zult ze niet meer vinden. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden en laten zich niet de les meer lezen.
Een op een relatie kun je beter zoeken. En als je dat niet aankunt dan kun je beter vrijgezel blijven. Als je jezelf niet als gelijke kunt zien dan ben je zowiezo hopeloos verloren.
Tijden veranderen. En dus vrouwen ook. We leven hier in het jaar 2003 verdomme. Alsof er nog mooie vrouwen zijn die zich laten commanderen door mannen.
It's a free life, it's a free world.
Word dus maar snel wakker uit je droom. Want duidelijk heb je geen contact meer met de werkelijkheid.
Doet me denken aan vrouwen die hun gezicht niet mogen laten zien. Doet me denken aan een streng regime. Vrouwen dienen te gehoorzamen.
Ontopic.
Ik wil een vrouw die tegengas biedt. Een vrouw die intelligent overkomt en waar ik goed mee kan praten. Een vrouw die me ook wijst op mijn fouten. Maar me wel blijft accepteren. Een vrouw waar ik een goede toekomst mee kan opbouwen ook. Een eerlijke vrouw ook. Een vrouw die me niet gaat vervelen. Maar ik wil dus absoluut geen vrouw die alles doet wat ik zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk om baas te zijn en een slaafje te hebben.
Een open relatie dus. Waar alles mogelijk is. En waar ook de slechte momenten overwonnen worden op een goede manier.
Wat ik 'eis' is trouw zijn, maar dat is vanzelfsprekend in een relatie.
quote:Ow, dus je hoeft geen seks?
Op maandag 14 april 2003 06:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag een meid die mooi is en doet wat ik zeg. Dus ik ben niet zo veeleisend.. Wat eis jij?
quote:Wel, hij zegt "die doet wat ik zeg".
Op maandag 14 april 2003 07:35 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ow, dus je hoeft geen seks?
quote:Doe er maar 2!
Op maandag 14 april 2003 07:38 schreef ZixS het volgende:
Ik eis iemand die mooi is, altijd doet wat ik zeg, op commando klaarkomt en af en toe ook wat geld doneert!
Liefde ( ) en respect. En beide moeten wederzijds zijn.
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:35 schreef yingyang het volgende:
Of ben je nu de boel aan het opstoken.
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:39 schreef yingyang het volgende:
Ik denk dat jij gewoon een act opvoerd hier. Een grote show. De BHFH show is het dan.
quote:Ik wil ook wel iemand die doet wat ik zeg! oops, hallo schat
Op maandag 14 april 2003 07:52 schreef Julynell het volgende:
Waar gaaaaat dit over?!
Dit slaat echt helemaal nergens op...iemand die doet wat je zegt? Zelfs een hond doet dat nog niet eens
Dream on.....and someday you will wake up in a nightmare
Maarehhh....
quote:dat komt me een heel stuk bekender voor.... en ik heb die lekker al gevonden :p
Ik wil een vrouw die tegengas biedt. Een vrouw die intelligent overkomt en waar ik goed mee kan praten. Een vrouw die me ook wijst op mijn fouten. Maar me wel blijft accepteren. Een vrouw waar ik een goede toekomst mee kan opbouwen ook. Een eerlijke vrouw ook. Een vrouw die me niet gaat vervelen. Maar ik wil dus absoluut geen vrouw die alles doet wat ik zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk om baas te zijn en een slaafje te hebben.
quote:De BHFH deamon heeft een upgrade nodig, hij wordt ongeloofwaardig!!
Op maandag 14 april 2003 06:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag een meid die mooi is en doet wat ik zeg. Dus ik ben niet zo veeleisend.. Wat eis jij?
quote:Daar zit misschien wel waarheid in. Maar als ik een relatie begin dan heb ik bepaalde verwachtingen ervan. Ik heb een bepaald ideaal-beeld in mijn hoofd zitten waar die relatie aan moet voldoen.
Op maandag 14 april 2003 08:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Een relatie die op eisen is gebaseerd heeft volgens mij weinig kans.
Misschien ben ik wel hopeloos verloren daardoor. Maar ik kan er niets aan doen. Ik neem geen genoegen met minder. Ik wil een vrouw die aan dat beeld voldoet.
Vooral wil ik geen oppervlakkige vrouw. Daar heb ik dus totaal geen zin in. Ik wil niet dat het nergens over gaat. Het moet inhoud hebben.
Het is niet zo dat ik extreem veel inhoud verlang. Maar ik verlang de inhoud die ik nodig heb. Het is niet zo dat ik het onmogelijke verlang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |