abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2003 @ 06:24:31 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9762598
Ik wil graag een meid die mooi is en doet wat ik zeg. Dus ik ben niet zo veeleisend.. Wat eis jij?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9762608
Liefde en de rest volgt dan wel
pi_9762613
Doet wat je zegt??????????? Ik vond je altijd een grappige man maar meen je dat serieus.

Dan vind ik je wel een fout mannetje. Of ben je nu de boel aan het opstoken. Je mag niemand anders vertellen wat te doen. Mensen zijn vrij en dus vrouwen ook. Een vrouw moet doen wat ze zelf wilt.

Een man heeft een gelijke relatie met een vrouw te hebben. Zonder dat er iemand de baas is.

Is mijn mening.

pi_9762614
Ik heb het me vaker afgevraagd en doe het nu weer. Ik denk dat jij gewoon een act opvoerd hier. Een grote show. De BHFH show is het dan. Je kunt toch niet zo zijn. En als je zo bent dan vind ik je wel heel erg simpel en krapdenkend.

Maar ik ga ervan uit dat dit je hobby is. Dat het een hobby van je is om zo uit de hoek te komen. Dat je in het echt heel anders bent dus.

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 14-04-2003 06:44]

pi_9762615
Je wilt dus dan duidelijk een meid onderdrukken. Van haar vrijheid beroven. Je wilt haar bezitten als je eigendom. Je ziet haar als object op die manier. Als een voorwerp dat er puur is voor jou, als een voorwerp zonder eigen mening.

FOUT!!!!!!!!!

Erg fout vind ik dat.

pi_9762619
En dan nog iets.

Je kunt jaren een decennia zoeken naar zo'n meid. Je zult ze niet meer vinden. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden en laten zich niet de les meer lezen.

Een op een relatie kun je beter zoeken. En als je dat niet aankunt dan kun je beter vrijgezel blijven. Als je jezelf niet als gelijke kunt zien dan ben je zowiezo hopeloos verloren.

Tijden veranderen. En dus vrouwen ook. We leven hier in het jaar 2003 verdomme. Alsof er nog mooie vrouwen zijn die zich laten commanderen door mannen.

It's a free life, it's a free world.

Word dus maar snel wakker uit je droom. Want duidelijk heb je geen contact meer met de werkelijkheid.

maandag 14 april 2003 @ 06:56:21 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_9762625
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:47 schreef yingyang het volgende:
En dan nog iets.

Je kunt jaren een decennia zoeken naar zo'n meid. Je zult ze niet meer vinden. Vrouwen zijn onafhankelijker geworden en laten zich niet de les meer lezen.

Een op een relatie kun je beter zoeken. En als je dat niet aankunt dan kun je beter vrijgezel blijven. Als je jezelf niet als gelijke kunt zien dan ben je zowiezo hopeloos verloren.

Tijden veranderen. En dus vrouwen ook. We leven hier in het jaar 2003 verdomme. Alsof er nog mooie vrouwen zijn die zich laten commanderen door mannen.

It's a free life, it's a free world.

Word dus maar snel wakker uit je droom. Want duidelijk heb je geen contact meer met de werkelijkheid.

dr is ook n knopje om te editen he?
/-=]
|o-0
~~~`
pi_9762632
Het is maar mijn kijk erop. BHFH vind ik bezitterig overkomen op die manier.Hij kan zich beter een levensechte opblaaspop kopen van
10 000 euro. Die kan die overal mee naar toe slepen en die gehoorzaamd hem ook.

Doet me denken aan vrouwen die hun gezicht niet mogen laten zien. Doet me denken aan een streng regime. Vrouwen dienen te gehoorzamen.

Ontopic.

Ik wil een vrouw die tegengas biedt. Een vrouw die intelligent overkomt en waar ik goed mee kan praten. Een vrouw die me ook wijst op mijn fouten. Maar me wel blijft accepteren. Een vrouw waar ik een goede toekomst mee kan opbouwen ook. Een eerlijke vrouw ook. Een vrouw die me niet gaat vervelen. Maar ik wil dus absoluut geen vrouw die alles doet wat ik zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk om baas te zijn en een slaafje te hebben.

Een open relatie dus. Waar alles mogelijk is. En waar ook de slechte momenten overwonnen worden op een goede manier.

maandag 14 april 2003 @ 07:05:32 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9762637
BHFH, heb je wel eens nagedacht om naar een willekeurig streng islamitisch land te verhuizen? Daar voldoen ze aan alles wat jij in de R&P topics hebt geopend.

Wat ik 'eis' is trouw zijn, maar dat is vanzelfsprekend in een relatie.

The Internets, I needs it..
  maandag 14 april 2003 @ 07:35:40 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9762698
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik wil graag een meid die mooi is en doet wat ik zeg. Dus ik ben niet zo veeleisend.. Wat eis jij?
Ow, dus je hoeft geen seks?
  maandag 14 april 2003 @ 07:38:18 #11
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9762705
quote:
Op maandag 14 april 2003 07:35 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ow, dus je hoeft geen seks?

Wel, hij zegt "die doet wat ik zeg".
Neuken/pijpen op commando hoort daar ook bij..
-
  maandag 14 april 2003 @ 07:38:27 #12
31753 ZixS
oldskool
pi_9762707
Ik eis iemand die mooi is, altijd doet wat ik zeg, op commando klaarkomt en af en toe ook wat geld doneert!
  maandag 14 april 2003 @ 07:51:30 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9762767
quote:
Op maandag 14 april 2003 07:38 schreef ZixS het volgende:
Ik eis iemand die mooi is, altijd doet wat ik zeg, op commando klaarkomt en af en toe ook wat geld doneert!
Doe er maar 2!
  maandag 14 april 2003 @ 07:52:25 #14
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_9762773
Waar gaaaaat dit over?!
Dit slaat echt helemaal nergens op...iemand die doet wat je zegt? Zelfs een hond doet dat nog niet eens
Dream on.....and someday you will wake up in a nightmare
Carpe Diem, Memento Mori
pi_9762806
Mijn eisen in een relatie?

Liefde ( ) en respect. En beide moeten wederzijds zijn.

Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
  maandag 14 april 2003 @ 07:59:02 #16
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_9762815
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:35 schreef yingyang het volgende:
Of ben je nu de boel aan het opstoken.
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:39 schreef yingyang het volgende:
Ik denk dat jij gewoon een act opvoerd hier. Een grote show. De BHFH show is het dan.

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_9762823
quote:
Op maandag 14 april 2003 07:52 schreef Julynell het volgende:
Waar gaaaaat dit over?!
Dit slaat echt helemaal nergens op...iemand die doet wat je zegt? Zelfs een hond doet dat nog niet eens
Dream on.....and someday you will wake up in a nightmare
Ik wil ook wel iemand die doet wat ik zeg! oops, hallo schat

Maarehhh....

quote:
Ik wil een vrouw die tegengas biedt. Een vrouw die intelligent overkomt en waar ik goed mee kan praten. Een vrouw die me ook wijst op mijn fouten. Maar me wel blijft accepteren. Een vrouw waar ik een goede toekomst mee kan opbouwen ook. Een eerlijke vrouw ook. Een vrouw die me niet gaat vervelen. Maar ik wil dus absoluut geen vrouw die alles doet wat ik zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk om baas te zijn en een slaafje te hebben.
dat komt me een heel stuk bekender voor.... en ik heb die lekker al gevonden :p
pi_9762865
Van elkaar houden, trouw zijn, en er altijd voor elkaar zijn.. Vooral dat laatste schijnen vrouwen nog wel eens moeite mee te hebben
pi_9762875
Een relatie die op eisen is gebaseerd heeft volgens mij weinig kans.
pi_9762899
quote:
Zelfs een hond doet dat nog niet eens
Bloudhound-teefje
  maandag 14 april 2003 @ 08:25:30 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9762924
Voldoende goede sex is een vereiste.. .
En elkaar in z'n waarde laten is ook..
-
pi_9762946
Gelijkwaardigheid, eerlijkheid, met elkaar kunnen praten, trouw, liefde i.p.v. enkel lust, humor en relativeringsvermogen
pi_9763009
quote:
Op maandag 14 april 2003 06:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De BHFH deamon heeft een upgrade nodig, hij wordt ongeloofwaardig!!
  maandag 14 april 2003 @ 08:45:20 #24
19727 yingyang
Still alive
pi_9763071
quote:
Op maandag 14 april 2003 08:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Een relatie die op eisen is gebaseerd heeft volgens mij weinig kans.
Daar zit misschien wel waarheid in. Maar als ik een relatie begin dan heb ik bepaalde verwachtingen ervan. Ik heb een bepaald ideaal-beeld in mijn hoofd zitten waar die relatie aan moet voldoen.

Misschien ben ik wel hopeloos verloren daardoor. Maar ik kan er niets aan doen. Ik neem geen genoegen met minder. Ik wil een vrouw die aan dat beeld voldoet.

Vooral wil ik geen oppervlakkige vrouw. Daar heb ik dus totaal geen zin in. Ik wil niet dat het nergens over gaat. Het moet inhoud hebben.

Het is niet zo dat ik extreem veel inhoud verlang. Maar ik verlang de inhoud die ik nodig heb. Het is niet zo dat ik het onmogelijke verlang.

maandag 14 april 2003 @ 09:08:32 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9763243
Je hebt helemaal niets te eisen in een relatie. Als je dingen gaat eisen van ben je verkeerd bezig.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')