abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9762002
ik ben wel benieuwd wie er hier nou belegd, en dan zou ik graag willen weten of je daar nou echt winst op hebt gemaakt

ik hoorde laatst dat je 8 euro moet betalen om aandelen te kopen en 8 euro om ze weer te verkopen, dus dan zal je wel gedwongen worden om met een hoog bedrag te beleggen. ik wil zelf ook wel gaan beleggen maar ik zou graag de risico factor willen weten (heb al wat geld bij elkaar gespaard )

maar waar ik erg benieuwd naar ben wie er dus belegd en waarin er belegd is , hoeveel geld er belegd is en vooral wat het winst/verlies saldo was

"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_9762005
Ik beleg weleens een boterham, telt dat ook?
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9762235
Ik heb aandelen en ik heb er tot nu toe nog winst opgemaakt. Ik had voor de IT hausse voor ¤ 600 (met de krantewijk verdiend) aandelen Postbank IT fonds gekocht. Ik heb ze gekocht voor ongeveer ¤ 25 en heb ze verkocht voor ¤ 110. Had ik in een klap meer dan ¤ 2500. Ik heb voor een deel van het geld weer nieuwe aandelen gekocht. In begin 2001 KPN en eind 2001 Stork en Fortis. KPN heb ik weer verkocht (met verlies) maar met Fortis en Stork heb ik nog steeds. Ik heb van de ¤ 1000 waarvoor ik nieuwe aandelen heb gekocht op dit moment nog zo'n ¤ 400 over.

Kortom je kunt enorme winsten maken met aandelen maar dat is zeker niet vanzelfsprekend. Als je aandelen koopt moet je er zeker van zijn dat je het geld de eerst komende 5-10 jaar niet nodig heb, zo maak je altijd wel een stijgende periode mee van de beurs.

maandag 14 april 2003 @ 01:32:33 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_9762258
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef k_man het volgende:
[Centraal] Aandelen.......
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 14 april 2003 @ 01:33:01 #6
50513 GsUs-styly
its all in the freakin game
pi_9762264
ja mn boterham is goed belegd
if you fuck your mother your son will be your brother!!! :))
pi_9773066
Bij www.alex.nl kun je gratis een beleggingsrekening openen.
Een transactie kost minimaal Euro 12.- Voor aan en verkoop ben je dus Euro 24.- kwijt.
Het is dan ook redelijk zinloos om voor Euro 100.- aan aandelen te gaan kopen.
Ik koop meestal vanaf 1000 Euro en dan een mooi afgerond aantal aandelen, zodat je snel kunt berekenen hoeveel je gewonnen/verloren hebt.
pi_9783784
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:58 schreef WorstKaas het volgende:
Bij www.alex.nl kun je gratis een beleggingsrekening openen.
Een transactie kost minimaal Euro 12.- Voor aan en verkoop ben je dus Euro 24.- kwijt.
Het is dan ook redelijk zinloos om voor Euro 100.- aan aandelen te gaan kopen.
Ik koop meestal vanaf 1000 Euro en dan een mooi afgerond aantal aandelen, zodat je snel kunt berekenen hoeveel je gewonnen/verloren hebt.
goh nog duurder dan ik had gedacht, maar dat wordt dus nog ff sparen voor mij, iniedergeval bedankt voor de info

nog mensen die zelf beleggen ? graag info over welke aandelen enzovoorts

"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_9790779
Ik beleg ook , ik heb laatst aandelen van ahold gekocht (hiermee wil ik natuurlijk op de lange termijn winst behalen (denk in jaren)). Daarvoor heb ik aandelen van getronics gekocht. Helaas.. net iets te vroeg verkocht. Deze aandelen waren heel goedkoop , dat kan je namelijk ook doen -> enorm veel goedkope aandelen kopen denk aan duizenden , op die manier betekent een paar cent al winst

Ik betaal bij de rabobank 8 euro per transactie en ook nog bewaringskosten.(is geloof ik paar procent 3% ofzo)

...................................................... d| ^ ^ |b....................................................
  dinsdag 15 april 2003 @ 13:37:24 #10
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_9791887
[SPAM]

Doe mee aan het (IEX)-FOK!-beursspel!
[centraal] IEX.nl beursspel topic

[/SPAM]

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 17:18:59 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_9798101
Hier graag verder: [Centraal] Beleggen & Aandelen
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')