quote:
Op zondag 13 april 2003 21:55 schreef Furby het volgende:
Nu typ ik dit en verdiend enige uitleg. Mijn vader heeft ooit een noodlanding ondergaan in saoudi-arabie omdat van die halfzachte arabieren op hun mekka-reis een kampvuurtje stookten in het vliegtuig om thee te zetten.
quote:
Nu typ ik dit en verdiend enige uitleg. Mijn vader heeft ooit een noodlanding ondergaan in saoudi-arabie omdat van die halfzachte arabieren op hun mekka-reis een kampvuurtje stookten in het vliegtuig om thee te zetten.
quote:
quote:Heb ook een keer een noodlanding meegemaakt, maar dat was omdat 1 van de motoren uit was gevallen.
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:46 schreef Conflict het volgende:[..]
Dat mag denk ik niet
quote:
Maareh, net als et vliegtuig zelf, vliegt de tijd daaro ook voorbij. Beetje slapen, TV kijken, lulleh met de buren, naar buiten kijken, boekkie lezen... Tis zo voorbij
Vervelen tijdens het vliegen!!
Wat neem je mee op een lange vliegreis?
Wat te doen tijdens de vlucht?
Of onderweg allerlei originele topics gaan verzinnen die je bij terugkomst op Fok gaat opstarten.
quote:Van mij mag je best proberen te bellen met een GSM. Alleen denk ik dat je weinig bereik hebt.
Op zondag 13 april 2003 21:51 schreef MarkyB het volgende:
wat mag eigenlijk niet in een vliegtuig? ...., maar bellen met gsm is n taboe, noem ns van die dingen.
Het nuttige wat je vliegtuig kunt is eigenlijk slapen, want ik dus ook altijd doe. Ik slaap meestal al voordat we opgestegen zijn. (niet als ik aan het werk ben natuurlijk ) en wordt weer wakker als we geland zijn. Ook in treinen slaap ik altijd alleen kan het dan gebeuren dat je vergeet uit te stappen. Ben al een aantal keren ongewild in Maastricht geweest.
Ik vlieg zelf graag met Amerikaanse maatschappijen, en zorg er dan voor dat ik in een 777 zit. Die zijn namelijk allemaal uitgerust met powerport en een eigen display in de stoel met 10 kanalen om te zappen.
Helaas heb ik nu geen laptop meer Moet er maar weer es eentje aanschaffen..... Ik heb trouwens geen lange vluchten op het programma dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |