abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9758118
Probeer je schoenen enzo in de fik te steken. Of een suikerklontje die je bij de koffie ofzo krijgt, en dan net doen of je die suikerklontje heb meegenomen en dan dat ding in de fik.
  zondag 13 april 2003 @ 21:55:30 #27
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9758136
Nu typ ik dit en verdiend enige uitleg. Mijn vader heeft ooit een noodlanding ondergaan in saoudi-arabie omdat van die halfzachte arabieren op hun mekka-reis een kampvuurtje stookten in het vliegtuig om thee te zetten.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  FOK!fossiel zondag 13 april 2003 @ 21:56:22 #28
8443 cptmarco
it's captain...
pi_9758152
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:55 schreef Furby het volgende:
Nu typ ik dit en verdiend enige uitleg. Mijn vader heeft ooit een noodlanding ondergaan in saoudi-arabie omdat van die halfzachte arabieren op hun mekka-reis een kampvuurtje stookten in het vliegtuig om thee te zetten.
serieus??
pi_9758172
quote:
  zondag 13 april 2003 @ 21:59:09 #30
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9758212
quote:
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_9758292
quote:
Heb ook een keer een noodlanding meegemaakt, maar dat was omdat 1 van de motoren uit was gevallen.
Was gelukkig wel buisness class dus ik had wel wat ruimte om te schudden
[b]Een user die de search niet gebruikt, is nooit grappig[/b][br]If linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.[br][url=http://www.autofans.nl][b]Autofans![/b][/url] - Dé auto-meeting site voor heel Nederland!
pi_9758354
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:46 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat mag denk ik niet

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_9758399
quote:
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 13 april 2003 @ 22:24:06 #34
14313 Cipri
Nu met blogje!
pi_9758806
[onzin]
Elk half uur met een playboy naar't toilet
[/onzin]

Maareh, net als et vliegtuig zelf, vliegt de tijd daaro ook voorbij. Beetje slapen, TV kijken, lulleh met de buren, naar buiten kijken, boekkie lezen... Tis zo voorbij

pi_9760041
Je kunt ook nog deze topics printen en onderweg doorlezen...

Vervelen tijdens het vliegen!!
Wat neem je mee op een lange vliegreis?
Wat te doen tijdens de vlucht?

Of onderweg allerlei originele topics gaan verzinnen die je bij terugkomst op Fok gaat opstarten.

maandag 14 april 2003 @ 01:15:36 #36
31603 xyz
Speed Bird
pi_9762099
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:51 schreef MarkyB het volgende:
wat mag eigenlijk niet in een vliegtuig? ...., maar bellen met gsm is n taboe, noem ns van die dingen.
Van mij mag je best proberen te bellen met een GSM. Alleen denk ik dat je weinig bereik hebt.

Het nuttige wat je vliegtuig kunt is eigenlijk slapen, want ik dus ook altijd doe. Ik slaap meestal al voordat we opgestegen zijn. (niet als ik aan het werk ben natuurlijk ) en wordt weer wakker als we geland zijn. Ook in treinen slaap ik altijd alleen kan het dan gebeuren dat je vergeet uit te stappen. Ben al een aantal keren ongewild in Maastricht geweest.

Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  woensdag 16 april 2003 @ 00:29:24 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9806444
Laptop mee en boordevol DivX proppen. Koop ook 4 extra batterijen, want die houden het meestal maar een uurtje of 3 a 4 uit.....

Ik vlieg zelf graag met Amerikaanse maatschappijen, en zorg er dan voor dat ik in een 777 zit. Die zijn namelijk allemaal uitgerust met powerport en een eigen display in de stoel met 10 kanalen om te zappen.

Helaas heb ik nu geen laptop meer Moet er maar weer es eentje aanschaffen..... Ik heb trouwens geen lange vluchten op het programma dit jaar.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9808291
Veel niet-helemaal-nuttige reacties. En daarbij zijn er al van dit soort topics. Dicht dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')