Syrie binnenvallen kan trouwens het beste vanuit het oosten (vanuit Irak dus) omdat het westen bergachtiger is. Naar mijn mening heeft hij dan echt wel alle credits verloren. Hij heeft dan slects nog een medestander: Israel
quote:Je kan het ook in het centrale topic zetten
Op zondag 13 april 2003 20:13 schreef ondersoeker het volgende:
Net op het NOS journaal. Bush waarschuwt Syrie opnieuw.
Ze mogen geen chemische wapens hebben of het regime van Saddam herbergen. Dat laatste is natuurlijk onzin, want dat interesseert ze niet.
Hij zegt wel dat ieder land een andere behandeling krijgt, en dat alles
op zijn tijd zal gebeuren.Syrie binnenvallen kan trouwens het beste vanuit het oosten (vanuit Irak dus) omdat het westen bergachtiger is. Naar mijn mening heeft hij dan echt wel alle credits verloren. Hij heeft dan slects nog een medestander: Israel
quote:Blabla
[..] het regime van Saddam herbergen. Dat laatste is natuurlijk onzin, want dat interesseert ze niet [..]
quote:Ja, maar dat wordt teveel een vuilnisbak. Dit gaat overigens over een heel ander land, dus dat is wel een nieuw topic waard.
Op zondag 13 april 2003 20:18 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Je kan het ook in het centrale topic zetten
quote:Hmmm, persoonlijk ben ik er voor dat het Amerikaanse leger eerst even de bezem door Noord-Korea haalt maar Syrie is ook prima. Medeplichtigen van het Iraakse regime onderdak bieden is spelen met vuur.
Op zondag 13 april 2003 20:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het leger is er al ,het zou me niet verbazen als ze meteen doorstoten. Walgelijk.
quote:Haha Noord-Korea aanvallen die Amerikanen schijten al in hun broek als ze alleen de naam al horen
Op zondag 13 april 2003 20:31 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Hmmm, persoonlijk ben ik er voor dat het Amerikaanse leger eerst even de bezem door Noord-Korea haalt maar Syrie is ook prima. Medeplichtigen van het Iraakse regime onderdak bieden is spelen met vuur.
Een land dat Saddams regime probeert te verdedigen mag niet ongestraft blijven.
Zolang Saddam en z'n Ba'ath kopstukken niet opgepakt en berecht zijn is er altijd een gevaar voor het iraakse bevolking om weer te worden aangevallen door de Ba'ath partij.
quote:Ja, zolang ze maar verder gaan met 'bevrijden' en mensen vermoorden...
Op zondag 13 april 2003 20:31 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Hmmm, persoonlijk ben ik er voor dat het Amerikaanse leger eerst even de bezem door Noord-Korea haalt maar Syrie is ook prima. Medeplichtigen van het Iraakse regime onderdak bieden is spelen met vuur.
When does the hurting stop? Als de halve wereld van Amerika is?
quote:Waarom? Het leger van Noord-Korea is vele malen kleiner als dat van Amerika. Enige probleem zou zijn als China voor de kant van Noord-Korea kiest.
Op zondag 13 april 2003 20:32 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha Noord-Korea aanvallen die Amerikanen schijten al in hun broek als ze alleen de naam al horen
quote:Noord-Korea heeft kernwapens.
Op zondag 13 april 2003 20:33 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Waarom?
quote:Jij hebt duidelijk niet goed opgelet. Amerika is er niet op uit Irak te gaan annexeren maar slechts de medeplichtigen van het regime op te ruimen en een normaal beleid te vestigen. Van landje pik spelen is helemaal geen sprake.
Op zondag 13 april 2003 20:33 schreef DiGuru het volgende:[..]
Ja, zolang ze maar verder gaan met 'bevrijden' en mensen vermoorden...
When does the hurting stop? Als de halve wereld van Amerika is?
quote:Precies, maar ik denk dat een groot offensief wel kan voorkomen dat Noord-Korea ook maar de kans krijgt deze in te zetten, toch?
Op zondag 13 april 2003 20:34 schreef Farzin het volgende:[..]
Noord-Korea heeft kernwapens.
quote:Syrie mag dus ongestraft Saddam's regime en het republikeins leger (+ eventuele WMD's) herbergen??
Op zondag 13 april 2003 20:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En iedereen vindt het maar normaal dat een land gaat uitmaken wat een ander land wel of niet mag? Ik kan er af en toe echt niet bij, de manier waarop hier gereageerd wordt. Dit is een klassiek voorbeeld van imperialisme op zijn slechtst.
quote:Our nation enters this conflict reluctantly, yet our purpose is sure. The people of Iraq and our friends and allies will not live at the mercy of an outlaw regime that threatens the peace with weapons of mass murder.
Op zondag 13 april 2003 20:35 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet. Amerika is er niet op uit Irak te gaan annexeren maar slechts de medeplichtigen van het regime op te ruimen en een normaal beleid te vestigen. Van landje pik spelen is helemaal geen sprake.
quote:Een paar uur is genoeg om kernwapens af te vuren, hoor.
Op zondag 13 april 2003 20:36 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Precies, maar ik denk dat een groot offensief wel kan voorkomen dat Noord-Korea ook maar de kans krijgt deze in te zetten, toch?
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:34 schreef Farzin het volgende:[..]
Noord-Korea heeft kernwapens.
quote:Precies, je zegt het zelf al.
Op zondag 13 april 2003 20:36 schreef DiGuru het volgende:[..]
Our nation enters this conflict reluctantly, yet our purpose is sure. The people of Iraq and our friends and allies will not live at the mercy of an outlaw regime that threatens the peace with weapons of mass murder.
quote:En de VS mag ongestraft andere soevereine landen binnenvallen? Ik vraag me wel af waar dit gaat eindigen. Wanneer de VS inderdaad overgaat tot het binnenvallen van Syrie, kan dat wel eens uitlopen op één grote oorlog in het Midden Oosten.
Op zondag 13 april 2003 20:36 schreef Refragmental het volgende:[..]
Syrie mag dus ongestraft Saddam's regime en het republikeins leger (+ eventuele WMD's) herbergen??
Imperialisme ten top van de VS natuurlijk.
quote:Maar een paar uur is ook genoeg alle militaire doelen in een land uit te schakelen.
Op zondag 13 april 2003 20:37 schreef Farzin het volgende:[..]
Een paar uur is genoeg om kernwapens af te vuren, hoor.
quote:Nou dat opletten van ons allemaal is wel zeer goed, want als dit het nieuwe beleid van amerika is, om op zo'n manieren hun gelijk te kunnen krijgen gaat mij dit toch een paar stappen te ver.
Op zondag 13 april 2003 20:35 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Jij hebt duidelijk niet goed opgelet. Amerika is er niet op uit Irak te gaan annexeren maar slechts de medeplichtigen van het regime op te ruimen en een normaal beleid te vestigen. Van landje pik spelen is helemaal geen sprake.
quote:Misschien alle doelen van Liechtenstein, maar wij hadden het over Noord-Korea.
Op zondag 13 april 2003 20:39 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Maar een paar uur is ook genoeg alle militaire doelen in een land uit te schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |