en kijk eens wie er in Orlando op de heuvel staat
it's Rocker
en ook nog steeds still alive
Rickey Henderson in actie voor de Newark Bears
Maar idd je hebt gelijk, na ja dan maar deze pot afkijken en dan pitten
Heb nog een stukje van Oak-NYY gekeken, mooi pitchersduel tussen Hudson en Weaver.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 04-05-2003 02:44]
quote:bij mij doet ie het allemaal maar niet
Op zondag 4 mei 2003 02:30 schreef SpankSpankeronie het volgende:
dat wordt het betere nachtwerk voor Almighty die wedstrijd begint pas om 04:05
ik zit nu in de 5e inning bij de Astros vs Marlins alleen vallen de luiken bij mij dicht
en waar is cazzotje
quote:Angels gesweept door de Blue Jays,wat sars allemaal al wel niet kan doen
Op zondag 4 mei 2003 20:59 schreef mitt het volgende:bij mij doet ie het allemaal maar niet
geen verbinding enzo
Maarja..Angels werden al helemaal niet uitgezonden.Ze staan nu alweer achter :
en nu nog ff hopen dat Maddux op zijn bek gaat in Phoenix,scheelt weer een puntje in de FOK!league
quote:HBP
en waar is cazzotje![]()
quote:HBP
Op maandag 5 mei 2003 00:05 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Angels gesweept door de Blue Jays,wat sars allemaal al wel niet kan doen
maar ik hop weer van wedstrijd naar wedstrijd
eerst Indians zien winnen daarna de Yankees zien verliezen vervolgens de Cubs in de 10e inning een winnende homerun eruit zien slaan en nu zit ik in San Francisco waar de Bondsloze Giants de Reds gaan verslaan
moet wel zeggen dat de beeldkwaliteit de afgelopen dagen niet helemaal 100% is soms is het ff diaplaatjes kijken maar dat zal wel komen omdat de gratis gebruikers veel breedband wegvretenen nu nog ff hopen dat Maddux op zijn bek gaat in Phoenix,scheelt weer een puntje in de FOK!league
[..]HBP
Atlanta staat iig wel op verliezen.
En Clemens verliest ook
quote:Hit By Pitch
Op maandag 5 mei 2003 00:09 schreef mitt het volgende:[..]
HBP
quote:van mij mogen de Braves wel winnen als Maddux maar niet de W pakt,het is nu 4-4 na 6½ inning
Atlanta staat iig wel op verliezen.En Clemens verliest ook
En Braves vs Arizona it is... gister niet, nu wel
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 05-05-2003 00:57]
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 05-05-2003 01:56]
Lekker lullig dat de Braves ook tig keer naar die pick off gaan zoeken ivm dat zonlicht
Bases loaded met 1 uit in de 11e, moet kunnen...
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 05-05-2003 02:12]
Nog effe Mariners vs WhiteSox meepakken Spank
Ik laat hem iig aanstann tot ik in slaap val
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 05-05-2003 02:27]
Moie overwinning van Mitt ook...
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:47 schreef Almighty het volgende:
Kom je nog mooi terug Spank, maar niet genoeg gelukkigMoie overwinning van Mitt ook...
Joepieeeeeeeeeieieeeeee
Al had ik liever dat de Angels het wat beter zouden doen
quote:Mijn actie om Salmon binnen te halen is wel een hele goede geweest
Op dinsdag 6 mei 2003 21:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:
voor Spank is de week weer barslecht begonnen dankzij gepruts van pitcher Kris Benson (ERA 23.14 6 hits waarvan 2 homers in 2.1 inning)
direct op waivers met die gast
En Leiter breekt me nog steeds niet op Spank.
quote:die nederlaag was ook in mijn belang
Op woensdag 7 mei 2003 23:22 schreef mitt het volgende:
Altijd handig om tegen de Indians te spelen om weer uit de dip te komen
en hedenavond een gezellig avondje baseball kijken achter de rug,paar biertjes erbij en op C+ Bosox vs Royals (Kaufmannstadium was voor de verandering eens goed gevuld,dat park intrigeerd mij echt vooral door die rare boog en die snelweg daarachter waarop ik altijd vrachtwagens zie rijden)
en on the I-net Cubs vs Brewers (bij de Cubs zijn ze de hits van Sammy aan het aftellen,nog 8 en hij heeft er 2000 waarvan 505 over het hek gingen) gevolgd door de Tigers vs Oriols (sweep voor de Tigers,straks halen ze de Indians ook nog in)
ik zie nu wel een beetje scheel
in de Fok!league waar ik vannacht wel lekker heb gescoord dankzij oa een CG van Washburn en een GS van Patterson wou Buffels mijn Smoltz ruilen tegen Schilling
dat zag ik niet helemaal zitten en ik heb de deal maar afgeslagen Smoltzie is mij iets te veel waard,hij ligt nu op een schema van dik 60 saves
en ja hehe na 2 maand wachten heeft Amazon vandaag een pakketje bezorgd met DVD's over Ruth,DiMaggio en MLB Memorable Moments en het boek van David Wells,dik 400 pagina's leesplezier
en in de FOK! League gaat ik ook niet onaardig .
moet je ook eens bij Kazaa het nummer van Will Ferrel over John Rocker downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |